YSL Golden Gloss - recenzia/review

17:27

Ahojte! Po nekonečnej pauze sa znova ozývam, začalo mi to chýbať :)Pre zmenu však bude môj príspevok iný - bude to recenzia kozmetického produktu, a to konkrétne lesku na pery Yves Sait Laurent Golden Gloss, tento môj je konkrétne v odtieni 1 - Simply Gold. Objem tohto produktu je 6ml alebo 0,2 fl. oz. oficiálne sa v našich parfumériách predáva asi za 28€, ja som si ho vydražila v jednej aukcii, takže ma vyšiel približne na polovicu, čo je podľa mňa celkom fajn :)
Zvyčajne si nekupujem takéto "high-end" produkty, ale niečo na tomto lesku ma až magicky priťahovalo. Má nádherné, elegantné balenie ladené do zlata, ako väčšina YSL produktov. Lesk v tube vyzerá ako čisté zlaté flitre(obsahuje dokonca O,2% 24-karátového zlata!) a dá da očakávať, že nebude veľmi pigmentovaný. A to je aj pravda, je to v podstate priehľadný lesk so zlatými odleskami. Má príjemnú vôňu, nie je lepivý, ale dlho vydrží.
Popravde, môžete si povedať, že to nie je nič zvláštne a podobný by ste našli hocikde v drogérii za 5€. Ale ja by som si ho kúpila znova a minule som už pokukovala po nových odtieňoch. :) Nejaké tipy?

Hi! Finally I am writing again. I actually missed it. :) But today my post will be a little bit different - I will be reviewing a cosmetic product, specifically a lipgloss from Yves Saint Laurent- Golden Gloss in the shade 1 - Simply Gold. The product has 6ml or O.2 fl. oz. Officialy it retails for 28€, I bought it only for 14€ in some internet auction. Quite good deal, isn´t it?
I usually don´t buy high-end stuff, but I really love this product. The packaging is very elegant, slim and gold, as most of the YSL products. In the tube, it looks like pure gold glitter and it is not very pigmented. But it is very pretty, not sticky, has pleasant smell and lasts very long. Also, it looks great on any kind of lipstick.
Well, it is nothing special, but I enjoy wearing it. I find it perfect for this holiday season and I want to buy some more! :)


Malá " vzorka".
Little swatch.

Odtieň Simply Gold nanesený na náhodný rúž. Konkrétne toto bol rúž od Maybelline, odtieň Pink Brown.
Shade Simply Gold on the random lipstick - Maybelline - Pink Brown.

Lesk nanesený sám o sebe.
Lipgloss on the bare lips.

A takto vyzerá balenie.
And this is the packaging.

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta