BANANA BANANE - MADE WITH PASS!ON

11:10

Neviem ako vy, ale ja so svojimi vlasmi vediem neustály boj. Dostať ich po kontrolu sa zdá takmer nemožné a ani ja k tomu nepomáham pomerne častým farbením a nie úplne najzdravším štýlom života. Takže som permanentne na love niečoho, čo mi s nimi aspoň trochu pomôže a konečne budem mať pocit, že nemám na hlave seno, ale hebké a lesklé vlasy.
Poviem to narovinu, vyskúšala som už nespočetne veľa vecí, kúr, masiek, kondicionérov, prírodné aj vyrobené pomocou najnovších technológií. Žiadna sláva a ani žiadne extra výsledky. Áno, určite to bolo lepšie ako keby som si na tú hlavu nedávala nič, ale vlasy boli stále suché, lámavé, nepoddajné a nepríjemné na dotyk.
A potom som dostala na Viancoe od mojich milých ex-spolubývajúcich sadu šampónu a kondicionéra z BODY SHOPu s názvom BANANA BANANE a tieto dve vecičky spravili s mojou hrivou malý zázrak.
OK, povedzme si najprv niečo o samotných produktoch. Predávajú sa v 250ml fľaštičkách vyrobených zo 100% recyklovaného plastu. Neobsahujú silikóny(parabény nanešťastie áno), ale zato v nich nájdete banánové pyré, ktoré sa vyrába v Ekvádore a podporuje malé komunity farmárov. Oba výrobky sú určené pre každý typ vlasov a sľubujú lesklú a hebkú korunu krásy. Voňajú nádherne, aj keď nie úplne čisto banánovo, skôr ako banán s niečím, kokosovým mliekom alebo nejakou podobnou zložkou. Čo je zaujímavé, šampón a kondicionér nevoňajú úplne rovnako a môj malý brat skonštatoval, že kondicionér mu pripomína Redbull :D. Aby som nezabudla, cena za kus je 5€, teda dokopy to vyjde 10€ za sadu. Drahšie ako niečo, čo bežne kupujeme v drogérii, ale podľa mňa to stojí za to.
Čo sa týka účinkov, ešte nikdy som nemala tak hebké a poddajné vlasy, voňavé, objemné a príjemné na dotyk. A ako som už spomínala, to je v prípade mojich vlasov veľmi zriedkavý jav, takže pri týchto výrobkoch určite zostanem! :)


Recyklované obaly. Osobne som veľký "triedič odpadu", takže ma tento fakt celkom potešil. Bola by som rada, keby aj moje budúce deti ešte mohli žiť na tejto planéte, a preto si myslím, že sa o ňu musíme aj patrične starať.



Kondicionér je taký hustý, že aj po otočení dolu hlavou ním treba chvíľku triasť, aby produkt zišiel dole a mohol sa použiť. :) Konzistencia je naozaj zaujímavá, vyzerá, akoby tam bol rozmixovaný banán.


Ou jee, a toto je už len moja maličkosť s mojimi nadýchanými voňavými vláskami. :)

P.S.: Aké sú vaše obľúbené vlasové produkty?

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta