Random

20:36

Nepísala som už sto rokov. Ja viem. Vianoce. Silvester. Skúškové. Bez foťáka. Tých pár chvíľ, ktoré som mohla stráviť naplno s mojím milovaným. Tak asi preto. Teraz si užívam sladké ničnerobenie a miestami až nudu, tak som si našla čas pohrabať sa v starších fotkách a pár ich sem hodiť.


Môj outfit a moje dvere. Nie sú to typické kolážové módne dvere, proste som tam nahádzala moje naj fotky s tej mega kopy časopisov Elle a Vogue, čo sa mi doma povaľuje. Na intráku mám podobnú a povedala som si, prečo nie, spravím si ju aj doma. Na sebe mám asi 6 ročný sveter z Terranovy za asi 59Sk, ktorý nosím konštantne a ku všetkému. Šatičky z Tesca z letných výpredajov, cca 4€. Legíny z Tezenisu(majú tam najlacnejšie a najlepšie).


Spomienka na Pohodu 2009 a vyčíňanie v kreatívnom stane. Ach ach, tešíme sa aj tento rok.


Jeden z dvoch úlovkov, ktoré sa mi podarili v tohoročných povianočných výpredajoch. Topánky alá fashion turista z NewYorkera, ktoré som chcela ešte keď stáli 50€, nakoniec zlacnili na 14€. Mňam. Také zľavy ja môžem. Ružové ponožky sú od Ježiška.


Random make-up look inšpirovaný mojou obľúbenkyňou Lisou Eldridge. Ak máte rady make-up, odporúčam čeknúť jej blog aj YouTube channel. http://www.lisaeldridge.com/


Sister and I v silvestrovskom ošiali. Nám to sekne. ;) Tričko, ktoré som si kúpila z náhleho popudu, že si nemám čo obliecť keď chcem ísť niekam tancovať - NewYorker, 4€.


Ja a sestrin kocúr Dexter. On sa netvári nadšene, zato ja hej. :D


No a môj štedrovečerný outfit. Šaty zo Zary, nádherné malé čierne, klasický strih a čo na fotke nevido, vpredu sú doplnené čiernou mašľou z iného materiálu. Asi 20€, tiež letné výpredaje. Modré lodičky z Bershky. Mašľový prsteň z H&M, takisto kvetinková čelenka, ktorú mám obkrútenú okolo ruky.

P.S.: Už chcem jar!

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta