The best of.... Pleťové masky

21:52

Ako tu momentálne sedím so zlupovacou maskou na tvári a čakám kým mi zaschne, napadlo mi, že by nebolo zlé napísať nejaký post práve o pleťových maskách. Či už preto, že ich zasa na slovenskom trhu nie je cenovo dostupných veľmi veľa alebo preto, že po použití väčšiny z nich som nevidela takmer žiadne výsledky. Osobne som vyskúšala už množstvo másk, hlavne také tie "drogériové", z Oriflame alebo z Avonu.
Asi tak 60% neurobilo s mojou pleťou takmer nič alebo to aspoň nebolo viditeľné, 30% bolo fajn, teda na pleti som badala príjemné zmeny a zvyšných 10% bola katastrofa. Pod katastrofou myslím, že som totálne sčervenela, pleť ma začala štípať, svrbieť alebo sa mi vyhodili vyrážky. Jedným z takýchto príkladov je Balea regenerujúca maska s mliekom a medom. Never more! Nechcem byť však zlá na všetky Balea masky, väčšina z nich je celkom príjemná, aj keď žiadna sláva...
Ale nechcem vás odrádzať, každá máme inú pleť, tá moja je taký mix medzi normálnou, zmiešanou a citlivou, občas ma trápia suché miesta, občas nejaká vyrážka či zanesené póry. Takže na mnou spomínané masky môžete reagovať celkom odlišne, to, čo so mnou robí zázraky, môže byť pre vás otrasné.

Teda, ponúkam svoje odporúčania, na čo sa oplatí minúť nejaké tie peniažky, teda moja absolútna TOP 5 medzi pleťovými maskami, ktoré som doteraz skúsila.

5. AVON Planet Spa - Bahenná pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora
Kedysi som si kupovala často produkty AVON a doteraz ich je pár, ku ktorým sa vraciam. Jedným z nich je aj táto maska. Je to maska hĺbkovo čistiaca, má vyčistiť póry a z pokožky odstrániť odumreté bunky. Navyše má pôsobiť aj proti starnutiu, pleť vypínať a vyhladzovať.
Má tmavosivú farbu a hustú konzistenciu. Vôňa nie je nejako vábna, ale nie je ani nepríjemná, taká tá typická pre bahenné masky, ak viete o čom hovorím. :)Dobre sa nanáša, treba ju nechať pôsobiť 5-10 min, a potom zmyť. Počas pôsobenia schne, a preto niekto môže pociťovať nepríjemné pocity. Ja som si ju zvykla dávať počas kúpeľa, vtedy to nebolo také citeľné.
Na mňa táto maska pôsobila príjemne, neodstránila síce komedómy ani pupienky, ale pleť vyčistila, po zmytí bola pružná a hebká na dotyk. Stojí okolo 5-6€, podľa aktuálneho katalógu.
Má 75ml.


4. Avon Planet Spa - Čistiaca pleťová maska s thajským lotosovým kvetom
Ďalšia maska z AVONu a ďalšia maska z rady Planet Spa. Áno, priznávam, mám veľmi rada produkty z tejto rady a viacero produktov si kupujem opakovane. Aby ste si nemysleli, že mám niečo proti Oriflame, keď som ho tu nezahrnula, ale masky od nich boli pre mňa pohromou. Kopa parabénov v ich naturals rade! podotýkam, spôsobila podráždenie a sčervenanie mojej pokožky.
Táto maska je takiež čistiaca. Prenádherne vonia - kvetinovo, pri nanášani je jemne fialová a počas schnutia sa jej farba mení na bielu. Necháva sa taktiež pôsobiť 5-10 min. Ľahko sa zmýva vlhkým uteráčikom a pleť je po nej hebká a prevoňaná. Pokožku tváre prečistí, ale ja osobne by som ju určite neodporúčala na problematickú pleť. Stojí tiež okolo 5-6€, podľa aktuálnej ponuky.
Má 75ml.


3. Garnier Skin Naturals Pure samohrejivá pleťová maska
Túto jedinú masku si môžete kúpiť v bežnej drogérii alebo supermarkete. Predáva sa v balení 2x6ml, ktoré je určené na dve použitia, určite sa však dá použiť aj 3-4krát, ak ju správne uskladníte a nenecháte v balíčku vyschnúť. Maska má veľmi príjemnú vôňu, ako morské riasy či uhorky. Je modrej farby a počas pôsobenia sa sama zahrieva. To otvára póry a pomáha nečistotám dostať sa preč z pleti. Teplo taktiež prekrví pokožku, takže potom vyzerá sviežo. Pleť má aj zmatňovať a pomáhať udržať na uzde pupienky po dlhší čas. Ja našťastie nemusím zápasiť s takýmito problémami, teda to nemôžem posúdiť, viem však, že táto maska moju pleť vyčistila a dodala jej život.
Cena 1,30€ až 1,50€



2. AVON Planet Spa - Vyhladzujúca maska na tvár s japonským saké a ryžou
Tak toto je maska, ktorá je momentálne na mojej tvári. Je to zas AVON a zas Planet Spa, ale nepomôžem si, je to aj môj absolútny favorit medzi zlupovacími maskami. Pleť má vyhladzovať a dodávať jej hebký a zdravý vzhľad. A presne to aj robí.
Je bielej farby a má mierne lepkavú gélovú konzistenciu, takú ako zvyčajne zlupovacie masky majú. Treba ju naniesť v rovnomernej, stredne hrubej vrstve, inak sa vám dobre nezlúpne. Veľmi pekne vonia, vôňa je netypická, ale príjemná. Netreba sa ponáhľať a ozaj treba počkať minimálne tých 20 min a až potom ju zlúpnuť. Ak maska nebude úplne suchá, príp. ju nanesiete nerovnomerne, môže sa vám pri zlupovaní trhať a na tvári ostávať kúsky masky. Ak by vám aj napriek všetkému na pleti ostali zvyšky masky, jednoducho sa dajú odstrániť suchou papierovou vreckovkou. Ľudia s citlivejšou pleťou môžu mať po jej použití podráždenú alebo začervenanú pokožku.
Ja si ju neviem vynachváliť, naozaj je to produkt, ktorý účinkuje tak, ako má.
Má 75ml a stojí okolo 5-6€, podľa aktuálnej ponuky.


1. LUSH - Love Lettuce(na českej stránke je pod názvom "Zelinka")
Tadáá a máme tu víťaza, ktorý sa na vrchol môjho rebríčka dostal aj napriek tomu, že je najdrahší, najnepraktickejší a na Slovensku sa nedá ani kúpiť. Áno, táto maska je tak úžasná, že aj napriek tomu všetkému je prvá.
LUSH je ručne vyrábaná kozmetika, ktorá sa snaží používať čo najmenej chemikálii a obalov. Ich pleťové masky sú vyrábané z čerstvých surovín, preto vydržia len pár týždňov a musia sa skladovať v chladničke. Preto sa ani nedajú objednať v ich českom internetovom obchode.:((( Najbližšie máte kamenný LUSH v Prahe alebo vo Viedni.
Love Lettuce je plná podrvených madlí, rias, kaolínu, madľového oleja, ílu a ďalších, pre vašu pleť vysoko prospešných ingrediencií. Tie odstránia nečistoty, odumreté bunky, pleť vyživia a zároveň zmatnia. Na pleti sa necháva pôsobiť asi 15 min, a potom sa krúživými pohybmi zmyje - kúsky mandlí poskytnú neuveriteľný peeling.
Ja som po tejto maske mala pleť ako nikdy predtým. Naozaj. Hebkú ako bábo. Sviežu. Čistú. Keď budem mať najbližšie cestu do LUSHu, kúpim si ju aj keby čo bolo.
Aaaale, musím podotknúť, že nie som všetkými maskami z LUSHu mám také dobré skúsenosti, preto pozor, do čoho investujete! Cena totiž nie je nízka - 270Kč(niečo cez 10€) za 55ml. A ako som už spomínala, nanešťastie má trvanlivosť len pár týždňov. :(((


Takže, toto je môj zoznam pleťových masiek, ktoré stoja za zmienku. Budem rada, ak mi napíšete do komentov vaše tipy, či už na masky kupované, alebo pripravené doma. :)

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Ja mám momentálne exfoliačnú zlupovaciu masku s výťažkom z jazmínu z Oriflame a fakt nebadám žieden efekt... Ale aspoň sa v pohode zlupuje keď už nič :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes som sa prvýkrát dostala na tvoj blog,a úplne ma očaril..si úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem, som veľmi rada, že sa páči, škoda, že mám tak málo času do ňho prispievať. :(((

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta