Hravý Valentín

11:29

Rozmýšľala som, že ak by som sa reálne chystala osláviť Valentína(hlavne keby bol čas a ja som akurát počas tohto dňa nemusela cesovať z východu do Bratislavy), čo by som si na seba dala, ako by som sa upravila?
A keďže som piatok večer trávila sama doma, rozhodla som sa pospájať niečo hravé, jednoduché a nemyslieť pri tom na to, že je vonku zima a v skutočnosti by sa to asi obliecť nedalo. Celý outfit aj make-up bol ovplyvnený 50-tymi rokmi. Ja osobne milujem módu tejto dekády a túto sezónu sa ňou nechal ovplyvniť napr. aj Marc Jacobs v kolekcii Fall/Winter 2010-2011 pre módny dom Louis Vuitton. Poňala som to menej klasicky, k elegantnej sukni a opätkom som pridala jednoduché šporové tielko a taký "roztlieskavačský" účes. :)))
Fotila som sa sama doma, takže ospravedlňte, prosím, krivoľakosť či rozmazanosť fotiek.



Takýto štýl líčenia ma veľmi baví, hlavne preto, že je neskutočne jednoduchý a efektný. Nechcela som nič prehnané, predsa len, muži sa veľkého množstva farieb na tvári doslova desia. :D Tak som sa nechala inšpirovať Francúzkami. Na oči som použila čiernu linku a na pery jemnú červenú, ktorá sa ľahko opraví, aj keby sa po čase začala zmývať. Nič špeciálne a predsa pekné.

Použité produkty:
Oči- Manhattan- Khol Kajal Eyeliner 11A
Miss Sporty- Be Connected Metallic Eyeliner - 011 Glam Look
Maybelline - The Colossal Volum´ Express Mascara
Obočie - Essence Eyebrow Stylist Set
Pery- Labello SOS Lip Balm
e.l.f. Luscious Liquid Lipstick- Strawberry
Tvár- Maybelline Dream Satin Liquid - 010 Ivory
Oriflame Conceal Kit
Dior Glowing Color Powder Blush - 639 Sunkissed Cinnamon
Avon Cynthia Rowley for Avon Highlighter






Topánky sú z GATE(16€), tielko z časopisu Elle, sukňa z mamkinej skrine, náramky z HMka.

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta