Lilac

17:45

Pred pár dňami mi prišla prvá objednávka z e-shopu značky e.l.f. cosmetics(eyes-lips-face), populárnej a hlavne finančne dostupnej kozmetiky. Dozvedela som sa o nej hlavne z videí na YouTube, kde som stále počúvala o celom kozmetickom sortimente v cenovom rozmedzí 1-3 doláre, čo je až šialene nízka cena. No a táto kozmetika sa nedávno ocitla aj na Slovensku, aj keď s vyššími cenami, nie je to 1-3€ ale 1,73-4€, čo však stále nie je veľmi zlé. Tak som si pár vecí objednala a musím povedať, že som milo prekvapená. Za nízku cenu dostanete kvalitu porovnateľnú každej aj o dosť drahšej kozmetike v drogériách. Ale o tom som v tomto poste písať nechcela, viac o tejto značke a ich ostatných produktoch možno niekedy nabudúce :).

Dnes som sa chcela zamerať na jeden z lakov, ktoré som objednala. Stál 1,73€, prišiel zabalený v peknej čiernej škatuľke, až by človek ani nepovedal, že stál tak málo. Vybrala som si ho kvôli farbe, nádhernej pastelovej levanduľovej, ktorú som ešte nemala možnosť vidieť nikde v drogérii.
Pri nanášaní ma mierne zaskočilo ako dlho musíte točiť vrškom laku, aby sa otvoril :))). Tiež ho treba poriadne pretrepať, lebo farba sa inak pekne nenanáša. Ak ak však urobíte, dostanete pekný neprehľadný lesklý finish už po dvoch vrstvách. Avšak myslím si, že tretia vrstva by tiež nič nepokazila. O jeho trvácnosti nemôžem veľmi hovoriť, lebo mam tak štiepajúce sa nechty, že na mne úplne každý, aj drahý značkový lak nevydrží viac ako dva-tri dni. :(((
Každopádne som s týmto lakom spokojná a keďže e.l.f. cosmetics má celkom dobrý výber odtieňov, určite si ešte nejaké v budúcnosti objednám.




Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

  1. ahoj, ja som už dvakrát objednávala z elf slovenskej, ale radsej by som z tej anglickej či americkej či odkiaľ je :)) ty si to objednávala tiež zo slovenskej nie ? lebo na tej .com majú viac vecí a lacnejšie, je tam kopec akcií, no ale tiež si budem musieť vystačiť s tou slovenskou, keďže odtiaľ sa objednávať bojím, i keď som objednávala napr. i z asosu... takže tak :) ale zatiaľ som bola veľmi spokojná, tie štetce sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta