The mist is gone

0:01

Zatiaľ čo sa drvivá väčšina Slovenska kúpala v slnečných lúčoch, naše mesto bolo priam zavalené hmlou, ktorá sa ho ani náhodou nechcela pustiť. Už ma z toho pomaly začínalo chytať zúfalstvo, ale nakoniec sa dnes rozplynula aj u nás. Čo ma však mrzí najviac je opätovné ochladenie, ktoré nás čaká koncom týždňa. Nieee, ja som si to slnko ešte vôbec neužila! Dnes som po dlhom čase mala chuť si na seba navliecť sukňu a vybehnúť von len tak sa prejsť. Podcenila som však ten ľadový vietor, čo fúkal, brrr, a skoro mi odmrzli uši. Nabudúce už len s čapicou. ;)


Viem, že to nie je nič moc obrázok, vôbec nezachytil scenériu tak, ako som ju videla svojimi očami. Ak sa pozorne zahľadíte, uvidíte obrysy stromov a kostolnej veže ponorené v hmle, ktorá sa usadila v údolí. U nás, na kopci už po nej nebolo ani stopy, preto bol tento obraz pre mňa taký zaujímavý. Pri tom pohľade som si hneď spomenula na filmy od Tima Burtona alá Sleepy Hollow alebo Sweeney Todd. :)))




A toto je už dnešný prechádzkový outfit. Pásikavý sveter Terranova(asi 50SK), sivá sveter Calliope(asi 5€), čierna šatka z časopisu Elle, sukňa Terranova, legíny Tezenis, čižmy sú naozaj prastaré, takže netuším odkiaľ ich mám. :)


Taška F&F - 7€


Náhrdelník GATE - 3€

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta