Recenzia - Miss Sporty Be Connected

10:46

Ahojte, včera mi operatívne vyberali zub múdrosti, takže fotiť môj opuchnutý ksicht nemá zmysel. Preto som sa rozhodla pre mini recenziu, a to produktov, ktoré by som si asi normálne nekúpila, ale šialená zľava, 49c/ks, ma dokonale presvedčila. Jedná sa o výrobky značky Miss Sporty z ich rady Be Connected. Celý princíp tejto kolekcie spočíval v tom, že ste si mohli kúpiť mini tekuté očné tiene, lesky na pery, linky, korektory či maskary a spojiť si ich dokopy konektorom - vytvoriť si produkt 2 v 1 podľa svojich predstáv. Nie som veľmi fanúšikom podobných vecí, keďže si myslím, že to nie je veľmi praktické a po spojení sa tým dosť ťažko manipuluje - hlavne ak ide o tekutú očnú linku. Cena taktiež nebola nejako špeciálne nízka, teda som to neriešila až po vyššie spomínanú akciu, na ktorú som naďabila v drogérii. Vtedy som si povedala, že stojí za to to vyskúšať, najmä preto, že o tekutých očných tieňoch z tejto kolekcie som počula pár dobrých vecí a tiež som chcela konečne vyskúšať niečo iné ako linku v pere. Tak som kúpila 4 očné tiene a všetky odtiene linky ktoré tam mali, veď prečo nie, dokopy ma to aj tak stálo menej ako ktorýkoľvek tekutý očný tieň alebo linka od inej značky sama o sebe.

Nemala som veľké očakávania, ale ostala som celkom milo prekvapená. Očné linky majú sýte farby a viem ich naniesť bez veľkých problémov, a to aj precíznu tenkú linku. Čierna by síce mohla byť černejšia, ale čo by som chcela za necelých 50c? :)

Čo sa týka očných tieňov, môj primárny zámer ich použitia bol podklad pod normálne púdrové očné tiene. A na tento účel sú ako stvorené. Majú príjemné perleťové farby, ktoré nie sú veľmi výrazné, takže nechajú vyniknúť tieňom, ktoré dáte na ne a nezhlukujú sa ani o dlhšom čase.

To sum up, ak máte možnosť, určite odporúčam kúpu, cena v porovnaní s kvalitou je viac ako výborná. :)



Zľava odtiene: 700 YOUR SECRET, 100 ALLURE, 400 PRIME TIME a 800 INTRIGUE(podľa mňa najkrajší odtieň)


Zvrchu odtiene: 012 CHIC EYES, 013 DARING MOOD a 011 GLAM LOOK


Swatches: Zvrchu odtiene: 013 DARING MOOD, 012 CHIC EYES a 011 GLAM LOOK


Swatches: Zľava: 400 PRIME TIME - trochu riedka konzistencia, príjemná perleťovo ružová, 700 YOUR SECRET - chladná modrá, hodí sa k bielym aj strieborným odtieňom, 800 INTRIGUE - môj favorit, nádherná zlatá s nádychom do zelena, 100 ALLURE - asi najsýtejšia,tmavá hnedá



Na záver ešte jeden z mojich pokusov, zlato - fialová kombinácia. Myslím, že sa celkom podarila a umožnila mi sa konečne dostať z tých všetkých "tón v tóne" lookov. Čo sa týka make-upu som klasik, tak som aspoň na chvíľ vybehla zo zabehaných koľají. Aké očné tiene uprednostňujete vy?

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta