Inspirational Thursday - Blake Lively

19:09

Ó áno, závidieť sa nemá, ale Blake Lively, momentálne jedna z najžiadajnejších "IT girls", patrí medzi tie typy žien, ktorých krása ma až udivuje. Aj keď ja osobne zvyknem preferovať sofistikovanejšie zjavy, to, ako Blake Lively dokonale zosobňuje tzv. americkú krásu, presvedčilo aj mňa.
Ak by ste skúsili hádať, odkiaľ táto kráska pochádza, myslím, že by ste sa nezmýlili - je z Californie a narodila sa do rodiny, kde slovo šoubiznis bolo dobre známe takmer pre každého jej člena. Napríklad obaja jej rodičia boli herci a jej prvá rola bola vo filme režírovanom jej otcom - Sandman. Ešte pred veľkým "Gossip Girl boom-om" ste ju mohli vidieť vo filme Sesterstvo putovných nohavíc. No a potom prišla spomínaná Gossip Girl, ktorá ju ako Serenu van der Woodsen zviditeľnila asi všade. Stala sa miláčikom publika, ale i módneho neba. Jej veľkým obdivovateľom je Karl Lagerfeld, ktorý si ju najnovšie vybral za tvár kabelky Chanel Mademoiselle.
Jej štýl je mi veľmi blízky, je v podstate uvoľnený, ale vždy chic. Predpokladám, že sa asi aj v osobnom živote inšpiruje výberom stylistov pre jej postavu Sereny v Gossip Girl. Každopádne, nikto jej nemôže uprieť jej krásu ani šarm, uvidíme či to dotiahne aj ďalej ako len po teen seriál.

Tu ponúkam zopár jej outfitov, snažila som sa nájsť tie z normálneho života, čiže viac casual, ale je tam aj pár fotiek, kde je nahodená do gala.














zdroj obrázkov: blakelivelyweb.com

Čo na ňu poviete? Sledujete Gossip Girl? Ja sa priznám, že ani nie, videla som len prvú a asi časť druhej série, a potom ma to prestalo baviť, povedzme si narovinu, scenár asi nie je pre tvrocov tá najpodstatnejšia časť tohto seriálu. :) Tiež mi začala vadiť skrytá reklama na rôzne módne značky...

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta