Lisa Eldridge

20:06

Trápi ma nehorázny kašeľ. Seriózne zvažujem, že zajtra pôjdem z Bratislavy domov na východ a rovno k doktorke, keďže po dvoch týždňoch samoliečby bez výsledku ma to už prestáva baviť.
Momentálne sa intenzívne snažím vyhýbať príprave do školy, tak som sa rozhodla pre malý blogpost.

Témou je moja obľúbená make-up artist Lisa Eldridge. Ako ste si už mohli všimnúť make-up milujem a tak nieto divu, že som častou návštevníčkou rôznych beauty blogov, pozerám rôzne tutoriály na YouTube a hľadám inšpiráciu kde len môžem. A pri tomto hľadaní som naďabila na blog a YouTube channel tejto úžasnej britskej vizážistky.

Lisa Eldridge sa v tejto oblasti pohybuje už viac ako 20 rokov - aj keď na to podľa mňa vôbec nevyzerá, má nádhernú sviežu pleť a nevšimla som si ani žiadne vrásky :). Pracovala so známymi fotografmi ako Patrick Demarchelier alebo David Sims, na obálkach časopisov Vogue, Elle a iných, s celebritami typu Cameron Diaz, Liz Hurley či Mischa Barton. Výrazne spolupracovala s japonskou značkou Shiseido, momentálne pracuje s britskou značkou No.7.
Jej "signature look" môžme opísať ako spojenie zdravo a prirodzene vyzerajúcej pleti v spojení s moderným ponímaním dnešnej krásy.

Lisa je autorkou vynikajúceho blogu a beauty videí, z ktorých sa dá nielen načerpať neskutočne veľa inšpirácie, ale sa aj veľa naučiť.
Mňa očarila asi preto, lebo presne vystihuje to, čo od make-upu očakávam. Krásny make-up bez toho, aby bolo nutné použiť desať očných tieňov a dvadsať ďalších produktov. Vie z minima vecí spraviť maximum a vždy to vyzerá úžasne. Vie veci neskutočne vysvetliť a jej videá sú plné praktických tipov, ktoré určite využijete.

Viac info na jej blogu:
Lisa Eldridge Blog
alebo na YouTube
Lisa Eldridge YouTube Chanell

A toto je Lisa Eldridge osobne:


Pár ukážok jej práce:











Všetky fotky sú z galérie na jej blogu.

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. ta zenska vyzera sakamentsky mlado, podla mna sa pohybujde v tejto brandzi od detstva:D

    inak prajem skore uzdravenie, vely vitaminov a slnka a lasky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lisa je aj moja velka oblubenkyna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hned ju idem checkenut:) a rychlo sa uzdrav!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sme na tom podobne, tak sa teda skoro vylieč :)
    a Lisu som už kukala, vyzera to byť taká veľmi milá a ochotná vizážistka :)

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lisu milujem jej návody sú úplne jednoduché a pochopiteľné pre všetkých
    je šikovná

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta