Skincare Routine

0:09

V poličke s pleťovou a telovou kozmetikou mám toľko vecí, že už ich nemám kde dávať. Ale, ako ja vravím, asi mám len malú poličku. :)))
V tomto poste by som vám chcela ukázať moju každodennú rutinu v starostlivosti o pleť. Nanešťastie, nie som s ňou úplne spokojná, preto s radosťou uvítam vaše tipy a recenzie produktov, ktoré používate.

Ako môžete vidieť na prvom obrázku, z rozpočtu študentky si môžem dovoliť iba klasické drogériové prípravky, značky ako Lancome či Dior u mňa (zatiaľ) nenájdete. Verím tomu, že raz budem môcť vyskúšať aj niečo iné, ale momentálne si musím vystačiť s týmto.

Aby som nezabudla, môj typ pleti je niečo medzi zmiešanou a citlivou pleťou, mávam obdobia keď je veľmi suchá a aj obdobia, keď sa mi vyhodí pár vyrážok. Takže nič špeciálne. :)


Ráno

Jednou z prvých vecí, čo ráno robím, je očista tváre. Zvykla som si pri nej používať Nivea Visage Natural Beauty Rozjasňujúci denný peelingový krém. Je to veľmi jemný a krémový a pleť vôbec nevysušuje, čo ja veľmi oceňujem, keďže neznesiem ten pocit napnutej pleti, aký mám po väčšine iných peelingov, určených na viac problematickú pleť. Tento je na všetky typy pleti, obsahuje mangové mlieko a kašmírové proteíny a ja osobne by som si ho kúpila znova.


Ráno pleť netonizujem, ale dám si rovno krém, aby som pleť hydratovala a pripravila na nanášanie make-upu. Momentálne už asi 2-3 týždne používa hydratačný krém Lirene Aqua. Podľa informácie na obale má poskytovať 24-hodinovú hĺbkovú hydratáciu a sviežosť. Má veľmi príjemnú konzistenciu, nie je ani príliš hutný a mastný, ale ani príliš gélový. Som s ním spokojná, aj keď mám pocit, že keď to s ním čo i len trocha preženie, spôsobuje lesknutie mojej T-zóny. Rozhodne ho však hodnotím kladne.


Ďalší produkt zvyčajne zamiešam do tekutého make-upu - je to Rozjasňujúce pleťové sérum so saké a ryžou značky Planet Spa od Avonu. Je to už moje druhé balenie a určite si zaobstarám tretie. :) Je to jemné, nemastné sérum, ktoré sa bleskurýchle vstrebáva a zanecháva pleť hebkú a prežiarenú. Hocikedy ho tiež použijem aj namiesto krému, keď má moja pleť taký "mastnejší" pocit. Aby som nezabudla - nádherne vonia.


Večer

Večer je prvým krokom, samozrejme, odlíčenie. Mojím terajším odličovačom je Dermacol Protective Cleansing Milk, ktorý je určený na citlivú pleť - neobsahuje totiž parabény a nie je ani parfumovaný. Hodnotiť ho môžem dvoma slovami - je výborný. Nemám mu čo vyčítať, očný make-up odstráni dokonale a nedráždi oči. Navyše z neho ubúda veľmi pomaly. :)


Pleť si večer čistím taktiež produktom od Dermacolu - Perfect Cleanser
. Je určený pre mladú pleť(verím tomu, že ešte patrím do tej kategórie:)), obsahuje morský hodváb a extrakt z uhorky. Príjemne vonia a pleť vyčistí bez pocitu napnutej pokožky. Je dobrý, ale ničím nie je špeciálny, nedá sa od neho čakať čistá pleť bez vyrážok ani hebkosť alá detský zadoček. Už sa mi míňa, tak sa rozhodujem či si ho kúpim znova. Rada by som vyskúšala niečo iné, ale keď na nič zaujímavé nenatrafím, asi sa k nemu vrátim. Istota, ktorá nič nepokazí.


Ako toner používam upokojujúcu pleťovú vodu Pure Nature Blueberry & Lavender extract of Oriflame.
Je to taktiež už moje druhé balenie, som s ňou veľmi spokojná, aj keď nechápem, ako sa môže tváriť tak organicky keď má v sebe nejeden parabén. Pleť však výborne dočistí od zvyškov make-upu a pripraví ju na nočný krém. Neobsahuje alkohol, preto pleť nedráždi ani nevysušuje. Určite by som ju nepoužívala na mastnú a problematickú pleť.
Má výraznú vôňu, tak ak vám vadí levanduľa alebo čučoriedka, asi by som si ju nekupovala.


Moja večerná rutina pokračuje očným krémom, konkrétne Solution plus Maximum Moisture eye cream od AVONu. Niežeby som už chcela bojovať proti vráskam, ale myslím si, že keď pokožku okolo očí denno-denne trápim očnými tieňmi, maskarou, linkou a odličovaním, zaslúži si starostlivosť navyše. Možno sa mi odvďačí tým, že ku mne tie vyššie spomínané vrásky dorazia neskôr. ;)


Ďalší produkt, nočný krém, bol pre mňa veľkým sklamaním. Je to Alverde Sensitiv nočný krém s hodvábnymi proteínmi a maslom shorea. Je hrozný. Veľmi som chcela skúsiť produkty Alverde, lebo ma už nebavia tie kopy parabénov, čo robia moju pleť ešte citlivejšou ako je, ale zatiaľ všetko, čo som si od tejto značky(okrem dekoratívnej kozmetiky) kúpila, bolo otrasné. Tento krém je úplne riedky, pleť je po ňom dosť divne stiahnutá, akokeby mala na sebe nejaký púdrový film. Vôbec by som si takto nepredstavovala nočný krém. Používam ho len preto, lebo mojej pokožke nejako vyslovene neškodí a istým spôsobom ju hydratuje. A je mi ľúto ho vyhodiť. Ale nikdy nikdy si ho už nekúpim.


Poslednú vec používam len občasne, keď sa mi na tvári vyskytne nejaká neplecha. Je to Balea Young Anti Pickel Gel. Je to číry gél, obsahuje kyselinu salicylovú a má dosť brutálne účinky, takže naozaj odporúčam nanášať len na inkriminované miesta. :)Moja tajná zbraň, za tú cenu(čo je okolo 2€), na ňho nedám dopustiť.


Hmm, asi predsa len mám veľa vecí a tá polička má vlastne dostatočnú veľkosť... :)

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta