Catrice Nail Laquer - 420 Dirty Berry

19:00

Dnes príspevok o laku na nechty, ktorý ma nenadchol, ale ani neurazil, a to o laku od Catrice - Dirty Berry. Catrice sa v slovenských drogériách, konkrétne DM-kách začala objavovať len nedávno a určite všetkých zaujal najmä ich široký sortiment lakov s veľkým počtov odtieňov, od pastelových cez metalické, až po výrazné neónky. Cena je 2,69€ za kus, pokiaľ sa nemýlim. Ja som mala možnosť vyskúšať niekoľko a musím sa priznať, že nie všetky sa mi lakovali dobre, napr. taký Apropos Apricot, to bolo peklo a príjemná broskyňová farba na mojich rukách zrazu vyzerala veľmi podivne, vôbec neladila s pokožkou. Čiže nadšenie vystriedalo mierne sklamanie.
Dirty Berry nie je našťastie ten prípad. Lakuje sa príjemne, kryje vo dvoch vrstvách, ale originálnym ho robí jeho farba. Lak má celkom unikátny, fialkovo(podľa mňa až mierne sivý) odtieň plný miniatúrnych, ale naozaj mini trblietok, ktoré sú prevažne zlaté, na svetle sa objavia aj iné farby. Pravdou je, že na každom svetle vyzerá inak, najlepšie vyzerá na slniečku, alebo v priamom umelom osvetlení, vtedy je dokonca mierne holografický. Nanešťastie, to dnes vôbec nesvietilo, tak som si nemohla užiť jeho krásu naplno a ani ho nafotiť(fotky Dirty Berry na slnku môžete nájsť napr. tu).
Ak by som to mala zosumarizovať, lak ma veľmi nenadchol a som rada, že ho mám len požičaný od sestry. Jej sa lak veľmi páči, ospevovaný bola aj na fanúšikovskej stránke Catrice na Facebooku, takže možno som mala len príliš veľké očakávania. Ako som už vravela, jeho farba originálna je, o tom niet pochýb, len či až taká pekná... Posúďte sami(a ospravedlnte mierne porýpaný ukazovák ;)).

Prirodzené svetlo, ani slnko, ani tieň.

Prirodzené svetlo, ani slnko, ani tieň - detail.

Umelé osvetlenie(dožlta).

Umelé osvetlenie(dožlta)- detail.

Blesk.

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Beautiful color. You have a wonderful blog, I will definitly check back to read more of your posts. I wish you all of the luck in the world (although I am sure you don't need it).

    All the best,
    Voe.
    ________________________________________
    http://lipstick-and-pearls.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten je krásny! Možno zájdem do obchodu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento mám je nádherný
    zrovna ho mám nalakovaný
    http://alicaletko.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta