Botanická záhrada

13:21

Outfitové posty tu nedávam často z dvoch dôvodov: Prvý a najhlavnejší je ten, že akosi nemám foťák a hlavne nie fotografa, ktorý by mi robil tie pekné umelecké fotky, ktoré všetky obdivujeme na fashion blogoch. Druhý dôvod je ten, že zasa nie som až taký "fashion freak" a vždy u mňa zvíťazí pohodlnosť a praktickosť nad trendami.

Ale čo, povedala som si, že sem nejaké fotky aj tak z času na čas hodím, už len preto, aby som si potom pri pohľade na ne mohla zaspomínať ako fajn mi vtedy bolo.

Minulú nedeľu sme boli aj s mojím drahým v Botanickej záhrade, keďže nám pôvodný úmysel ísť do Danubiany zhatili nesprávne informácie na ich webstránke(toť, nemali sme sa tam ako dostať. Musím povedať, že je tam veľmi pekne a dosť ľutujem, že sme prišli tesne pred záverečnou a teda sme si ju museli prejsť len narýchlo. Myslím si, že je to dokonca ideálne miesto na relax, určite musí byť super len tak si tam posedieť alebo prečítať knihu. Keď tých parkov v Bratislave je tak žalostne málo, že človek musí ísť do Botanickej záhrady, aby videl aspoň nejakú zeleň... :( A ani vstupné nie je vysoké, študenti 1,5€ a myslím, že ak ste z Prírodovedeckej fakulty tak ešte menej(alebo nič:)).

Outfit som zvolila pohodový, sandále sú z Deichmannu, sukňa z H&M, no name čierne tričko, náhrdelník Forever 21, prsteň od kamarátky z Írska a organická taška z Primarku.






Hej, tie prvé foto sú z Medickej záhrady, nemýlite sa. :)
Kam si chodíte v Bratislave oddýchnuť vy? Budem vďačná za všetky tipy.

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta