Alverde - báza pod očné tiene

13:08

Neviem ako vy, ale ja patrím k tým ženám, ktoré si make-up nanášajú ráno okolo takej 7 - 8ej hodiny pred odchodom do školy či práce (v mojom prípade oboje), počas dňa si tvár neupravujú, max. sa tak prepudrujú alebo nanesú novú vrstvu rúžu a dole si ho dávajú až večer, zvyčajne pred sprchou či tesne pred spaním. 
Preto vyžadujem od produktov, ktoré používam, aby ostali na mojej tvári po celý deň. U očných tieňov to nie je vždy také ľahké, preto som si zvykla im pomáhať "primerom", čiže bázou pod očné tiene. Mojím obľúbeným je podklad od firmy e.l.f. zo základnej rady za minimálnu cenu 1,73€, ale keď mi prednedávnom došiel, nechcelo sa mi len kvôli nemu robiť objednávku cez internet(keďže na SVK sa k e.l.f. kozmetike dá dostať len takto). Tak som si spravila malý prieskum v drogériách a najviac ma zaujal ten od Alverde, prírodnej kozmetiky, ktorá spadá pod sieť drogérií DM. Stál ma necelé 3€, objem je 15ml, čo je takmer s určitosťou viac ako toho z e.l.f.-u. Balenie je praktické, je to tuba, z ktorej si vytlačíte len také množstvo produktu, aké potrebujete.


 Konzistencia je zvláštna, taká krémovo-gélová, báza je bielej farby a má typickú vôňu, ktorú Alverde dáva do všetkých svojich kozmetických výrobkov. Mne osobne nie je veľmi príjemná a ocenila by som, keby bola o niečo jemnejšia. Báza sa oproti tej od e.l.f.-u dosť zle rozotiera, treba sa s tým pohrať a aj tak nie je povrch úplne hladký, skôr taký flekatý.

 A teraz k tej najpodstatnejšej časti - funkčnosti. Báza rozhodne zvýrazní farbu a intenzitu očných tieňov. Na obrázkoch môžete vidieť rozdiel - vľavo bez bázy, vpravo s ňou. Testovala som to na tieňoch Catrice z Wonderland kolekcie, ktoré majú podľa mňa maximálne biednu pigmentáciu a dajú sa použiť len namokro alebo s podkladom, inak ich vôbec nevidno. Báza Alverde im určite pomohla.
A výdrž? Celkom dobrá, určite na mne tiene nevydržia celý deň, ale takých cca 6-8hod to zvládajú. Potom sa bohužiaľ začnú zhlukovať v očnom záhybe.
Ak by som to mala zhrnúť, tento podklad nie je taký dobrý ako ten od e.l.f.-u a znova by som si ho určite nekúpila, ale nie je to až také zlé, že by som produkt vyhodila, budem ho používať naďalej.
Dostal by odo mňa 2,5 z 5 bodov.

vľavo bez bázy, vpravo s bázou
A čo vy? Používate bázy pod očné tiene? Ak áno, aké značky? Mám pocit, že u nás výber nie je veľmi široký, tak ak o niečom viete, rada sa inšpirujem. :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. no ja som mala moznost vyskusat ten od Elf, tiez spokojnost, teraz mam UD a je fatk, ze som si nan trosku musela zvyknut, predtym som mala od maxfactor, ale uz coskoro by mal dorazit do obchodov aj od Essence, tak mozno ten bude tvojou dalsou volbou..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A aky je ten UD? Stoji za tu cenu? O tom Essence som bohuzial pocula zatial nie velmi dobre veci, ale tak, uvidi sa...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja používam bázu od pupy a som s ňou veľmi spokojná, stála síce 10 € ale už ju mám viac ako rok a kúpim si ju znova...

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta