Lippie Lips

9:00

Aké farby rady nosíte na perách keď sa ochladí? Spoliehate sa len na poriadny balzam na pery alebo si potrpíte na výrazné farby. Na mne môžete vidieť asi toto(vopred sa ospravedlňujem za prevedenie tmavších odtieňov, niekde sa mi zapotrošil štetec na pery, tak som rúže musela nanášať priamo z tuby):


1. Nude - prirodzené farby alebo mierne svetlejšie ako moje pery. Výborné k výraznejším očiam či smokey eyes. Zatiaľ mám len jeden taký rúž, ale plánujem si kúpiť ešte nejaký, keďže sa mi takýto "mŕtvolnejší" look na mne napočudovanie na mne páči. :)
Essence - 52 In the Nude
 2. Pink! - krémové ružové odtiene sa nejako nemajú rady s odtieňom mojej pokožky, ale ja ich aj tak zbožňujem. A tento dlhotrvácny lesk od značky Essence je úplne eňo ňuňo!
Essence Stay With Me Lipgloss - 05 I like Cotton Candy
 3.Malinová - malinovo-černicové pery patria túto jeseň k mojim najobľúbenejším, ich chladné tóny sa nádherne dopĺňajú s tou zimou, čo číha za oknami.
Rimmel Moisture Renew Lipstick - 850 Burgundy Luster
 4.Oranžová - bol to hlavne letný trend, ale neopustil nás ani teraz, v sezóne jeseň/zima. Myslím, že krásne rozžiari chladné dni a hlavne tmavé outfity, ktoré zvyknem teraz častejšie nosiť.
Manhattan Perfect Creamy&Care Lipstick - 34N
 5.Červená - červená s modrými podtónmi, ktoré opticky spravia vaše zuby biele ako sneh. Dokonalá na všetky glamour príležitosti. A pri správnom sebavedomí aj na bežný deň. ;)
Lancome Color Fever - 120
Takže toto nosím ja. A čo vy?
P.S.:Ak by ste chceli recenziu na akýkoľvek z týchto rúžov a leskov, kľudne to dajte do komentov, bude mi potešením. :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. hmm, ten malinový sa mi zapáčil :) od rimmel som vlastne ešte žiaden rúž nemala, lebo vždy, keď som siahla po nejakom zaujímavom testeri, tak ma sklamala farba... ale ten sa mi naozaj naozaj páči! :) ak máš doma viac rimmelov, rada sa na nich pozriem v samostatnom článku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau mas krasny tvar pier, to musi byt radost ich malovat:), ja teraz nosim v podstate len lesk, rychlo hodim na seba a idem:), ale obdobia sa mi striedaju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oranzova (co mi ostala z leta:), svetloruzova (moja klasika), ruzova (vyraznejsia), nude-ruzovobronzova. a mam chut si kupit aj nejaky nude - ruzovo-bezovy (kremovy, nie privelmi leskly). inak - pekne plne pery :)
    s pozdravom - anninpassau.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta