Avon lipsticks

20:00

Značku AVON mám osobne veľmi rada, našla som u nej veľa dobrých produktov a v porovnaní s podobnou katalógovou firmou, Oriflame, totálne hviezdi. Preto ma veľmi potešila akcia v práve aktuálnom katalógu č.2 (je platný do 8.2., ak by ste ešte mali o niečo záujem), kde ste si z ponuky takmer všetkých rúžov a leskov mohli vybrať dva za cenu 5€, čo považujem za naozaj skvelú cenu, keďže bežne sa predávajú kus za cca 5€. Dala som o tom vedieť aj sestre a samozrejme sme si každá vybrali tie svoje. Rátali sme s tým, že farby v katalógu sa nebudú zhodovať so skutočnosťou a tak bol nás výber vcelku dosť náhodný. (A verte tomu, že farby sa nepodobajú vôbec, môžete si ich porovnať na obrázku z katalógu so skutočnými fotkami.)
Odtiene v katalógu, pre zväčšenie kliknite na obrázok
Sestra si vybrala jeden rúž z rady Moisture seduction, ktorá má vašich perám dodať hydratáciu v odtieni "red kiss" a jeden z rady Ultra Colour Rich so zlatými čiastočkami zlata v ružovej edícii v odtieni "exclusive pink".
Obaly oboch rúžov s naozaj pekné, jednoduché a elegantné, čierny je vyrobený z pevného plastu a ružový z kovu. Nie sú rozhegané, zatváranie je pevné, teda sa vám nemôže stať, že sa vám len tak sám od seba otvorí v kozmetickej taštičke či kabelke. Je to jednoducho balenie ako má byť, klasické, praktické a pritom pekné. U mňa má plný počet bodov.
vľavo Moisture Seduction, vpravo Ultra Colour Rich v ružovej edícii

veľmi jemné swatche: vľavo "red kiss", vpravo "exclusive pink"

Rúž Ultra Colour Rich v ružovej edícii je, ako som už spomínala, vo farbe "exclusive pink", ktorá sa v katalógu javí ako svetlá ružová s teplými podtónmi a zlatými trblietkami. V princípe je to tak, len tá ružová je  trochu výraznejšia. Farba nie je veľmi pigmentovaná, zato rúž je veľmi hydratačný. Vonia veľmi príjemne, vôňa je svieža a nevtieravá, mne pripomína aloe alebo uhorky. Hlavným mínusom je bohužiaľ mizerná výdrž, a to, že pri postupnom miznutí rúža vám na perách ostáva kopa zlatých trblietok, čo nie je práve ideálne. Avšak ako rúž na denné použitie je ideálny, nanesiete ho takpovediac aj bez zrkadla, pery príjemne hydratuje a odtieň sa hodí naozaj každému. 
Ultra Colour Rich s čiastočkami zlata v ružovej edícii v odtieni "exclusive pink"

swatch "exclusive pink" na slnku, ako vidíte, na stredne pigmentovaných perách vyzerá takmer nude
Druhým rúžom, ktorý si sestra vybrala je "red kiss" z edície Moisture seduction. Hoci to v katalógu ani na fotkách veľmi nevidno, rúž je viac ružový ako červený, teda názov je mierne mimo. Má veľmi zaujímavú štruktúru, ktorá zaujme na prvý pohľad, avšak špirálovitý mix farieb sa pri nanášaní neprejaví a na perách vyzerá veľmi tradične. Je dosť dobre pigmentovaný, určite z neho dostanete sýtu jasnú ružovočervenú farbu. Aj tento rúž má krásnu vôňu, táto je viac ovocná, niečo ako višňové cukríky. Hoci má v názve slovo "moisture"(vlhkosť), nie je ani zďaleka tak hydratačný a krémový ako rúž Ultra Colour Rich. Má to však jednu veľkú výhodu. Drží a drží, zvláda aj pitie či menšie jedlá. Je to sestrin favorit, rozhodne vám ho odporúča, ja by som sa určite pozrela aj na iné odtiene.
Rúž Moisture Seducition v odtieni "red kiss"

swatch "red kiss" na slnku
Môj výber padol na rúž Ultra Colour Rich v odtieni "chic" a Ultra Colour Rich s čiastočkami zlata v ružovej edícii v odtieni "rose luster".
vľavo "chic", vpravo "rose luster"

veľmi jemné swatche, vľavo "chic", vpravo "rose luster"

Prvým mojím favoritom je rúž z rovnakej edície, aký si vybrala sestra, a to ten s čiastočkami zlata. Takže všetky vlastnosti, ktoré som predtým popísala sa dajú priradiť aj k tomuto. Hydratuje, kratšie vydrží, pekne vonia a ostávajú po ňom trblietky. Odtieň v katalógu sa ako tak zhoduje s realitou, mne pripomína rúž od Rimmel-u Moisture Renew v odtieni Vintage Pink, len má teplejšie podtóny. Takisto ho považuje za rúž na bežné nosenie, ktorý nikoho neurazí. 
Ultra Colour Rich s čiastočkami zlata v ružovej edícii v odtieni "rose luster"

swatch "rose luster", hore denné svetlo, dole umelé(ten sa viac približuje realite)
Posledným rúžom, ktorý som vyskúšala je rúž z klasickej stále edície Ultra Colour Rich v odtieni "chic". Odtieň v katalógu sa ani náhodou nezhoduje s realitou, kým v katalógu sa zdá jemne fialový, v skutočnosti je to tmavšia nude farba do červena bez trblietok. Aj napriek tomu som s ním však veľmi spokojná, táto farba pery zvýrazní bez toho, aby vám z tváre "kričala". Vôňu má asi najhoršiu zo všetkých, takú klasickú "rúžovú", nie je však nepríjemná. Je krémová, pery nejako extra nehydratuje, ale ani nevysušuje. Výdrž je priemerná, zvládne pitie, jedlo už pomenej. Ja som však z tohoto rúžu úplne nadšená, konečne som našla ten správny mix medzi nude a červenou. Ako vidíte, sme so sestrou pomerne konzervatívne a vyberáme hlavne farby na denné nosenie. :)
rúž Ultra Colour Rich v odtieni "chic"

swatch "chic", hore denné svetlo, dole umelé(to sa viac zhoduje s realitou)
Celkové hodnotenie: 4 body z 5
Plusy: cena, vôňa, balenie, hydratácia
Mínusy: u niektorých slabšia výdrž a pigmentácia, horšia dostupnosť

Takže ak máte možnosť, využite ešte túto akciu a vyskúšajte tieto rúže na vlastnej koži, za tú cenu ľutovať nebudete. ;)

P.S.: Ešte stále prebieha giveaway o Aussie kondicionér, St.Ives peeling a kopu bižutérie!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

  1. S tým že vôbec nevyzerajú ako na obrázku súhlasim. Ja som si vybrala radšej tak že som dávala do googlu swatches. Voľba potom padla na latte odtien- a je nude...dobra Avonova akcia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta