Schwarzkopf BC Moisture Kick Recharger

12:40

Keďže sú moje vlasy ako seno veľmi divných vlastností - suché a jemné, teda sa pri nesprávnych produktoch začnú rýchlo mastiť, kučeravé, ale bez objemu a požadovaného tvaru - dostala som na Vianoce sadu kaderníckej kozmetiky od Schwarzkopf BC Bonacure z línie Moisture Kick. Bol v nej šampón, sprejový kondicionér a niečo, čo malo názov "recharger" čiže "nabíjačka". A pod týmto záhadným a vcelku funny názvom sa skrývala intenzívna kúra na vlasy vo forme gélu/peny. 

Produkty tejto značky môžete kúpiť v kaderníckych salónoch alebo na internete, ceny sú rôzne. Ak si produkty kupujete samostatne, vyjdú vás na 13-16€ za kus, ale ak vychytáte podobnú sadu ako mám ja, bude vám stačiť cca 20€ na všetky 3 produkty. 



Balenie má 150ml a nápadne pripomína penové tužidlo na vlasy alebo, ešte viac sa podobá gélu na holenie. Presne taká je aj konzistencia. Akoby ste si do dlane napumpovali trochu gélu na holenie, ktorý sa po pár sekundách začne meniť na penu. Vonia naozaj pekne, nie je to nič špecifické, je to proste ten typ vône akú zvyknete cítiť keď si vlasy dávate upravovať u kaderníka. Ani ovocná, ani kvetinová, ani príliš parfumovaná, jednoducho príjemná. Musím však poznamenať, že mám aj iné výrobky z rady Bonacure a všetky voňajú rovnako, takže ak vám vôňa nesadne, bohužiaľ na ňu asi zanevriete.



Moisture Kick Recharger má presne také zloženie, ako by ste čakali - teda je plný silikónov, napočítala som 4 a všetky mali popredné miesto v zozname ingrediencií, to znamená, že budú pokrývať vysoké percento z celkového obsahu výrobku. Takže ak sa silikónov chcete vyvarovať, ani omylom by som vám ho neodporúčala. Ja som silikónmi problém nemám, skúšala som ich z mojej starostlivosti o vlasy vylúčiť a vyzerali potom ešte 10krát horšie. :/ V tomto prípravku by okrem nich mal byť aj derivát kyseliny hyaluronovej a špeciálna technológia Amino Cell Rebuild, ktoré majú zabezpečiť intenzívnu obnovu vlasových buniek.

Výrobok treba naniesť na vlasy vysušené uterákom, mne stačí jedna pumpička, potom naniesť na vlasy(je to fakt podobný pocit akoby ste si na vlasy nanášali gél na holenie!), nechať pôsobiť 5-10 min a opláchnuť.

A výsledky?
Povedala by som, že dobré, ale nie ohurujúce. Vlasy sú vyživené, hebké a lesklé, ale zároveň mám pocit, že ich Moisture Kick Recharger zaťažil a strácajú na objeme. Taktiež sa mi rýchlejšie mastia. Myslím, že by to bola ideálna voľba na husté suché vlasy, moje sú však jemné a nie je ich príliš veľa, takže tá zmes silikónov a výživných látok je na nich už trochu príliš.

Konečný verdikt: 6,5 bodu z 10


Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. Moc hezká recenze, na začátku mě ta pěna děsně zaujala, ale mám úpně stejné vlasy jako ty, takže by asi pro mě neměla smysl :(

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spiced Chocolate: to ma mrzi, mozno ta zaujme iny pripravok z tej sady, kondiconer v spreji, ten mi velmi sadol a tiez na no chystam recenziu!
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta