Share the Love: Klarie De Lys

19:07

O Klarie som už chcela napísať naozaj dlho, lebo je to jedna z najtalentovanejších MUA ľudí na YouTube a hoci je pomerne známa, nevie o nej toľko ľudí ako o napr. Michelle Phan. A to je neskutočná škoda, keďže  osobne si myslím, že Michelle sa jej v šikovnosti a tvorivosti nevyrovná. 

Pri hľadaní informácii o nej som, bohužiaľ, ostala viac menej na slepom bode, keďže ani na blogu, ani na jej YouTube či Facebooku nemá o sebe napísané takmer nič. Teda, nič okrem toho, že má 21 rokov, je z Británie a hlavne, že je make-up nadšenec, ktorý ho rád mieša s umením. To nie je veľmi veľa, ale, našťastie, jej práce sú veľavravnejšie. Klarie sa venuje najmä extrémnejším lookom, hoci sem-tam sa mihnú aj nositeľnejšie veci. Okrem klasického líčenia tváre môžete na jej YouTube objaviť aj návody ako vytvoriť odrthnutý necht či podobné halloweenské vychytávky. Je naozaj všestranná a svoje kreácie privádza k dokonalosti kostýmami a doplnkami. Takže, pokochajte sa jej výtvormi a určite čeknite jej videá!








Na ukážku som vám vybrala tutorial na make-up Arwen z Pána prsteňov, keďže mám taký LOTR víkend :) Make-up je podarený, ale och, tie šaty! Ak sa raz budem vydávať, niečo podobné si musím zaobstarať. ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Ma fakt super videa, uz dlhsi cas ich na youtube odoberam a je fakt sikovna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je úžasná..páči sa mi, ak niekto s makeupom takto experimentuje a robí z toho až priam umelecké diela <3
    :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je naozaj talentovaná. Zbožňujem sledovanie takýchto tutoriálov. Ďakujem za tip. + Krásny blog :) Sledujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta