Essence - Nail Colour 3: Midnight Date & City That Never Sleeps

9:44

Na Slovensko konečne dorazili novinky od značky Essence. Ja som sa do drogérky dostala akurát v čase, keď to tam ujo vykladal, a keďže som nemala veľa času, vzala som si prvú vec, ktorá ma zaujala a to obojstranný lak na nechty v odtieni 01 Midnight Date. Cena bola myslím, že 2,89e.


Takže najprv o odtieni Midnight Date. Je to tmavomodrá farba s mikrotrblietkami. Vo fľaštičke sa mení z fialovej, cez tyrkysovú až po modrú, na nechty však dostanete len tú modrú. Lak kryje už v jednej vrstve, v žiadnom prípade však nezabudnite ne podlak, lebo farbí nechty na modro za pár sekúnd.


Na druhom konci nachádzame lak s názvom City That Never Sleeps. Ten je už o niečo zaujimavejší, avšak ako samostatný lak by som ho neodporúčala, keďže ani v troch vrstvách nekryje. Ako efektový nadlak je určite vhodnejší. Farebne je veľmi zaujímavý. Vo fialovom základe plávajú vačšie tyrkysové šupinky spolu s tyrkysovými mikrotrblietkami.


Ja som ho skúšala dať zatiaľ len na Midnight Date - City That Never Sleeps je len na prstenníku. Výdrž je taká klasická, ako pri všetkých Essence lakoch, čiže max. dva - tri dni. Čo musím pochváliť je schnutie, fakt to bolo okamžite.


Pravdupovediac, nie som s týmto obojstranným počinom Essence úplne spokojná. Farby sú to síce krásne ale komfort lakovania sa značne znižuje tým, že v podstate pri lakovaní musíte uchopiť celú fľaštičku, na čo som si ja osobne nevedela zvyknúť a strašne mi to zavadzalo. Plus pri otváraní som tiež nebola najšikovnejšia a stalo sa mi, že som namiesto spodnej fľaštičky, začala otvárať vrchnú a len len, že sa mi celý nevylial. Každopádne lak budem určite používať, najmä City That Never Sleeps, keďže v našich drogériách je to jeden z mála šupinkovýc lakov. Som zvedavá, ako bude vyzerať na iných farebyných podkladoch.

LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. skoda ze sa nedaju vyskladat tie laky ... ja vobec nemusim taketo tmavomodre, ale ten supinkovy je zaujimavy :)

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si ho dneska tiez kupila. Ostatne farby ma moc nezaujali podla swatchov na internete. Este mozno ten fialovy so sivym by mohol byt fajn. A co sa laku tyka, skusila som City that never sleeps na tmavozeleny podklad a vyzeralo to naozaj uzasne. Druhy som zatial neskusala. A podobny mam, ozelela by som ho.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta