Lak na nechty SHE 317

11:22

Pri dnešnej návšteve DM drogerie ma na prvý pohľad zaujal lak na nechty od značky She v odtieni 317. Nebudem vám klamať, po tom ako značka She zmenila dizajn na hranatý a dvihla ceny, ktoré sú teraz podľa môjho názoru neúmerné kvalite, som na ňu tak trocha zanevrela. Avšak tomuto laku sa nedalo odolať.


Podľa mňa je úplne krásny. Lakoval sa kupodivu veľmi dobre, len mi trocha vadil hranatý vrchnák, ktorý sa mi v prvom rade nepáči a v druhom rade je v ruke veľmi nepohodlný. Na fotkách mám dve vrstvy bez nadlaku. Schol celkom rýchlo čo ma milo prekvapilo, lebo naposledy keď som mala od She biely lak tak to bola katastrofa. 


Čakala som, že bude pruhovať ako divý, čo je pri lakoch tohto typu celkom bežné, on však prekvapil a pruhoval len úplne málinko.Výdrž je celkom fajn, u mňa bola tri dni a verím, že by vydržal ešte viac ak by som ho neodlakovala.

Mám pocit, že She 317 je veľmi podobný laku Chanel Peridot.



Každopádne je lak She odtieň 317 veľmi pekný, dobre lakovateľný a za cenu nejakých 2,49e sa rozhodne oplatí.

Vaša LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

9 komentárov

  1. je nádherný,taká nezvyčajný no pekný odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waw tak to je riadna podoba :)
    vyzera super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dupe na Periodot vidím snad na každém rohu a sluší všem kromě mě. To je nefér! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fakt krásny! neobyčajný, zvláštny, pekný... a úplne súhlasím s tým, že zvýšenie ich cien je neopodstatnené. úplne ma odradili si ešte niečo kúpiť

    OdpovedaťOdstrániť
  5. akurát včera som na neho pozerala :) je veľmi krásny, ale S-he mi je už nejaké nesympatické :/ Aj dizajn aj ceny...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám od She jiný, takový zlatý a jsem z něj nadšená! Krásná barva, dobré lakování a velice dobrá výdrž! :) a tenhle vypadá taky skvěle, asi se po něm mrknu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta