Essence Fruity Blush Sorbet

11:56

Pred týždňom či dvomi do slovenských DMiek zavítala ďalšia z limitovaných edícií značky Essence. Je to limitka plná voňavých nadlakov, pastelových očných tieňov, ovocných lakov a balzamov na pery. Podľa mojej osobnej mienky, je to kolekcia stvorená skôr pre mladšie, "teen" ročníky, ktoré kvôli sladkej jahôdkovej vôni dokážu prepáčiť viacero nedostatkov vo funkčnosti. Ja ako predstaviteľ kategórie "po dvadsiatke" potrebujem aj niečo viac ako príjemnú vôňu a zaujala ma teda len jediná vec z celej kolekcie - lícenka Blush Sorbet v odtieni 01 Smoothie Operator. Hlavným dôvodom bol fakt, že na slovenskom trhu je tváreniek celkovo pomerne málo a tých krémových ešte menej. Taktiež som zažila sklamanie z krémových líceniek zo stálej rady značky Essence - nanášali sa totiž strašne flekato. Tak som bola naozaj zvedavá, ako v teste dopadne táto. 




Musím povedať, že hoci textúrou sa lícenkám zo stálej ponuky Essence veľmi podobá - teda, je dosť tekutá, ako taký našľahaný gél alebo niečo podobné, nemá tendencie robiť fľaky a na tvári sa zhlukovať. Je krásnej ružovo-červenej farby s drobnými (prevažne zlatými) trblietkami. Odtieň vyzerá dosť desivo, ale našťastie (pre niekoho možno bohužiaľ), lícenka nie je príliš pigmentovaná.



Ako môžete vidieť na swatchoch, pigmentácia po rozotrení naozaj nie je silná. Mne to však príliš nevadí, lebo osobne uprednostňujem prirodzený look a lícenku radšej navrstvím akoby som sa mala snažiť rozotrieť nejaké machule. Myslím, že táto lícenka je kvôli tomu vhodná aj pre začiatočníkov v make-upe - je naozaj ťažké to s ňou prehnať. Ľahko sa nanáša prstami, teda na ňu nebudete potrebovať ani žiaden štetec.

Mne osobne dosť prekáža tá vôňa, je naozaj silná! Cítim ju na sebe aj hodinu po nanesení a to už je čo povedať. :D Na tvári lícenka vydrží celkom dlho, samozrejme, počas dňa mierne bledne, ale keď sa večer odličujem, stále ju tam vidím, takže to až také tragické nie je.


A ešte jedna fotka lícenky v akcii, fotila som ju pred odchodom do práce, takže som na tvári mala len jemnú vrstvu a nebolo nič moc svetlo - aj tak však môžete vidieť, že dodá zdravý, prirodzený vzhľad.


Za cenu cca 3,50€ je táto lícenka skvelý úlovok pre ženy, ktoré majú rady svieži prirodzený vzhľad. Dala by som jej 3,5 boda z 5 bodov - pol bod sťahujem za vôňu a bod za podozrenie z upchávania pórov, ale to môže byť len môj prípad. Každopádne, ak chcete na leto niečo ľahšie ako je púdrová tvárenka a nemáte veľký rozpočet na vyhadzovanie, skúste túto. Ale pozor, rýchlo sa vypredáva! V Eurovei v BA bola kolekcia už dosť vybrakovaná...

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. JO o téhle tvářence jsem četla a je moc zajímavá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiez som neodolala, trosku som to olutovala, pigmentacia je naozaj chaba, no aj napriek tomu, ze som nad 20tka som tej voni neodolala, pripomina mi tie cukriky PEZ z detstva, nostalgia ma premohla. Nakolko nefarbi vobec, uplatnenie som jej nasla ako letnemu rozjasnovacu, takto funguje naozaj famozne, urcite si ju zbalim do kufra na dovolenku k moru :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavé, my sme so sestrou testovali obe a na každej sa nejaká tá červeň prejavila, u nás by ako rozjasňovač teda fungovať nemohol :D Možno záleží od tónu pleti, my sme obe dosť svetlé.. Alebo od preferencií, ja naozaj uprednostňujem svieži vzhľad bez výraznejšieho nánosu farby ;)
      Nikavero

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta