Battle of: Peelingy

20:57

So sestrou máme veľmi v obľube porovnávacie príspevky na blogoch, v ktorých sa prezentuje viacero výrobkov rovnakej kategórie, veľa ich zvykne robiť napr. Lili. Myslím, že sú skvelou príležitosťou spraviť (a prečítať si) viacero recenzií v jednom článku a vytvoriť si menší prehľad o tom, čo kúpiť a čo radšej nekupovať. Keďže so sestrou bývame spolu, začína sa nám kozmetika celkom hromadiť, takže nám napadlo, že by sme pre vás pár podobných príspevkov pripravili v rámci novej rubriky Battle of..., teda "súbojov" rôznych produktov. Dnes začneme peelingami.

Adepti sú tri klasické peelingy + jeden čistiaci gél s exfoliačnou kefkou (čiže plní viac-menej funkciu peelingu). Zľava: AVON Naturals Ochranný pleťový peeling s výťažkami z granátového jablka, Bioderma Hydrabio peeling na dehydrovanú a citlivú pleť, Lirene jemný enzymatický peeling a pod nimi je Lóreal Perfect Clean Soothing Facewash.



1. AVON Naturals Ochranný pleťový peeling s výťažkami z granátového jablka
- objem - 75ml
- cena - cca 4€ (v závislosti od akcie v danom katalógu)
- dostupnosť - len cez AVON lady alebo na portáloch typu mimibazár

V prvom rade, naozaj netuším, čo takého ochranného je na tomto peelingu. Žeby tie výťažky z granátového jablka? Ja osobne si myslím, že to má len lepšie znieť a výrobca si to tam pripísal len tak, od buka do buka. Hlavne pre to, že tento peeling je najdrsnejší zo všetkých testovaných. Sú v ňom vcelku nahrubo pomleté škrupinky z marhule zmiešané s hustou, krémovou pastou. Peeling má hustú konzistenciu a vôbec nesteká. Vonia ako granátové jablko alebo skôr tak, ako zvyknú voňať rôzne ochutené vody s príchuťou granátového jablka. V zložení ma jeden parabén.Pleť vyhladí, používať ho však nie je žiaden príjemný zážitok, keďže je na môj vkus naozaj drsný. Po použití pleť nie je hydratovaná, zároveň som však necítila žiadne pnutie. Celkové hodnotenie: je použiteľný, ale ničím špeciálny, preto dostáva 3 body z 5.


2. Bioderma Hydrabio peeling na dehydrovanú a citlivú pleť
- objem - 75ml
- cena - odp. cena 16,19€
- dostupnosť - v lekárňach a na internete

Na rovinu sa priznám, že nebyť spolupráce s Biodermou, asi tento peeling tak skoro nevyskúšam. Pre tú cenu, samozrejme, som predsa chudobný študent. :D A bola by to veľká škoda, lebo toto je najlepší peeling, aký som kedy vyskúšala. Fakt. Nemám suchú ani prehnane citlivú pleť, ale kto by nechcel mať po vybrúsení svojej pokožky pocit ako po nakrémovaní? Peeling je veľmi krémový, avšak peelingové zrniečka nie sú až také malé, že by ste ich vôbec necítili. Pleť je po použití hebká ako po výživnej maske, myslím, že to bude mať niečo spoločné s Bioderma patentom "Aquagenium®  - stimuluje schopnosť buniek pokožky v hlbších vrstvách vytvárať a na svojom povrchu udržať vlhkosť". Peeling nemá takmer žiadnu vôňu. Celkové hodnotenie: pre mňa je to jednotka, spĺňa všetky moje očakávania a aj niečo viac, ak máte naozaj citlivú alebo suchú pokožku, investícia sa vyplatí. Pre jeho cenu však peelingu musím strhnúť jeden bodík, takže dostáva 4 z 5 bodov. Ak máte hlboko do peňaženky, tomuto peelingu sa celkom podobá Nivea Natural Beauty Radiance Boosting Peeling, len bez tej skvelej hydratácie.



3. Lirene jemný enzymatický peeling
- obsah - 75ml
- cena - cca 3-5€
- dostupnosť - zväčša zastrčenejšie drogérie a internet

Tento peeling je naozaj špecifický. Neobsahuje totiž žiadne abrazívne častice, pleť vyhladzuje pomocou enzýmov, ktoré má v zložení. Preto sa aj odlišne používa - viac sa podobá pleťovej maske ako peelingu. Tento enzýmový si totiž treba naniesť na pleť, pár minút počkať a potom ho krúživými pohybmi zmyť. Trošku ma štve, že nie je presnejšie definované, koľko je to "niekoľko minút". Minule som si ho totiž naniesla, vhupla do sprchy a už počas šampónovania vlasov - cca po 4-5 minútach, ma pleť začala mierne štípať, takže som ho rýchlo zmyla. Pleť našťastie neostala podráždená. Takéto experimenty však už nebudem radšej opakovať a peeling nechávam radšej pôsobiť len počas umývania zubov. Účinky sú skvelé - pleť je hebká ako bábätkovská pokožka, peeling ju nedráždi ani nevysušuje. Lirene enzýmový peeling je sestrin favorit (nepredčila ho ani Bioderma). Ja mu za jeho výkon dávam 4 z 5 bodov - bodík dole za zlú dostupnosť a nepraktický šrubovací uzáver - s mokrými rukami sa nedá otvoriť len tak jednoducho. Peeling je vhodný na citlivú pleť. Ak by ste tento peeling nevedeli zohnať, podobný má vraj značka Ziaja - info napr. u Spiced Chocolate.



4. Lóreal Perfect Clean Soothing Facewash
- objem - 150ml
- cena - ja som ho kúpila za 2€ v Tescu BA, Kamenné námestie takmer pred 3/4 roka, bohužiaľ, teraz ho už nemajú takmer nikde
- dostupnosť -ako už bolo spomínané, túto verziu je naozaj ťažké zohnať, obávam sa, že Lóreal ju dokonca prestal vyrábať

Technicky vzaté tento výrobok nemôžeme považovať za peeling, keďže neobsahuje žiadne látky, ktoré by pleť vyhladzovali. Jeho súčasťou je však flexibilná kefka, ktorá pleti poskytne hĺbkové vyčistenie a odstránenie mŕtvych buniek. Používam ho, keď chcem mať pocit naozaj vyčistenej pleti, ktorý s obyčajným čistiacim gélom nedosiahnem. Keďže je určený na suchú a citlivú pleť, pokožku nevysušuje. Je to celkom šikovná vecička, avšak klasický peeling nenahradí. Pre toto a takmer nulovú dostupnosť mu musím dať len 2,5 boda z 5.



Takže, favoriti sú zjavní: na prvom mieste sa so zhodným počtom bodov umiestnili peelingy Lirene a Bioderma, na druhom je peeling AVON a na poslednom mieste je čistiaci gél Lóreál. Akí sú vaši peelingoví favoriti?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. Už som sa zľakla, že ste mi prebrali tému do ďalšej porovnávačky, ale ja sa chystám na telové peelingy :)
    Na pleť peeling nepoužívam, mám už zaužívané, že na moju pleť peeling nepatrí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že peeling neuškodí žiadnej pleti, len si treba vybrať ten správny ;)
      Nikavero

      Odstrániť
  2. Já mám ráda Alverde meruňkový, to je moje stálice, přestože jinak Alverde moc ráda nemám.

    Jinak pěkný článek, je vidět, že sis s ním dala hodně práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, len málokto si uvedomuje, že napísať podobný článok je celkom fuška.. Na ten Alverde sa pozriem, tiež s touto značkou nemám bohvieaké skúsenosti.. :/
      Nikavero

      Odstrániť
  3. hydrabio je the best! :) ale aj z rady sebium je celkom fajn, len trosku "drsnejsi" Inak ma zaujal ten od Lirene, v poslednej dobe som si u nas v drogerke vsimla obrovske mnozstvo produktov tejto znacky za zaujimave ceny, tak pojdem otestovat .. kedysi som mala make up od nich a ten bol skvely.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od Lirene tiez mala make-up, este na strednej skole, nejaky rozjasnujuci a bol vazne super! Skoda, ze sa u nas neda kupit ich plny sortiment.. Odporucam ich peeling proti celulitide a pletove vody (ja mam tu na citlivu plet), za tu cenu podavaju genialny vykon!
      NIkavero

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta