Dermacol One Coat nail polish

20:36

Nedávno som v DM Drogerie pri pokladni zaregistrovala nové laky na nechty od Dermacolu - One Coat Extreme Coverage nail polish. Laky sľubujú vysoké krytie už v jednej vrstve takže som neodolala a dva som si kúpila. Odtieň číslo 103 a číslo 112. Sestra si zasa domov doniesla odtieň 115.

(Zľava doprava odtieň číslo 103, 112 a 115)

Čo ma na lakoch na prvý pohľad zaujalo je ich dizajn. Majú naozaj krásnu fľaštičku, aj vrchnák pôsobí v ruke pri lakovaní veľmi príjemne. Jediným malým mínusom je, že etiketa sa už po pár použitiach úplne ošúchala, čo nevyzerá veľmi esteticky. Inak ich už môžem len chváliť. Naozaj kryjú v jednej vrstve (ani odtieň  103 na to nie je najhoršie a to je svetlý a preleťový). Na fotkách na nechtoch mám všetky laky len v jednej vrstve. 

(Odtieň číslo 103 - perleťová biela s ružovými odleskami)

(Odtieň číslo 112 - výrazná ružová s modrastými podtónmi)

(Odtieň číslo 115 - koralová červená s teplými podtónmi)

Laky rýchlo schnú, a vydržia fakt dlho (to, je samozrejme individuálne, u mňa min. 3 dni). Cena je 2,99 za 10ml, čo je celkom slušný pomer. Škoda len, že v DM Drogerii nemajú veľmi veľký výber odtieňov, v tomto je určite na tom lepšie 101 Drogerie, kde majú skoro všetky odtiene. Určite si ešte nejaký zaobstarám, keďže rýchlosť schnutie a postačujúca jedna vrstva si ma svojou praktickosťou abslútne získali.

P.S. Sorry za neupravenú kožičku, akosi nebol čas :).

Vaša LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. no, kukam, ze maju aj cierny, tak sa asi zastavim v 101tke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musim povedat, ze podla mna su to asi najlepsie laky (kvalitou, nie odtienmi, tych nie je bohvieako vela), ake som v poslednom case v drogerke vyskusala, takze smelo do toho :)
      Nikavero

      Odstrániť
  2. jé su krásne :) ta koralova farba je krásna !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Utekám do 101-ky, tie odtiene vyzerajú fantasticky! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta