L´ORÉAL Triple Active Fresh

14:04

Dnes to bude trošku nudná recenzia na pleťový krém, avšak už dávno som nebola tak spokojná s pleťovým krémom, a preto si L´Oréal Triple Active Fresh pre normálnu a zmiešanú pleť zaslúži vlastný príspevok. Pre informáciu, moja pleť je v zásade vcelku normálna, mám mierne mastnejšiu T-zónu a v poslednej dobe bojujem s nedokonalosťami najmä v oblasti brady. Po neúspechu krému značky Himalaya Herbals som hľadala niečo ľahšie, avšak s potrebnou dávkou hydratácie.

S nádejou som zvolila už spomínaný krém Triple Active Fresh, ktorý sa vyrába v dvoch variáciách - pre normálnu až zmiešanú pleť a pre citlivú a suchú.  Samozrejme som siahla po tom prvom. Cena nebola závratná, niečo okolo 5-6€ (bohužiaľ presnú cenu si nepamätám). Doma som sa trochu zhrozila z ingrediencií, samý parabén. Zatiaľ som síce reakciu na parabény nemala, vždy som však radšej, keď ich v zložení vidím čo najmenej.

Krém má naozaj gélovo-krémovú konzistenciu, je veľmi ľahký a nie je vôbec mastný. Farba je akási bledomodrá, čo si mohli odpustiť, farbivo je len zbytočná ingrediencia navyše. Vôňa je nádherná - veľmi svieža, cítiť z nej citrusy, nejaké vodné elementy (niečo podobné vôni, ktoré zvyknú dávať do parfémov s vodnými názvami :)) a trochu jablká. Balenie je sklenené s plastovým uzáverom. Neobsahuje ochranný faktor SPF.

Krém sa nanáša jedna báseň, vstrebe sa okamžite, pleť zanecháva hebkú a hydratovanú, bez stopy po mastnote. Je ideálny pod make-up, ale aj večer pred spaním, moju pleť vyživuje dostatočne. Bonusom je to, že hydratáciu cítite naozaj dlho. Ráno sa budím s hladkou a jemnou pleťou. Taktiež som nezaznamenala výraznejší výskyt nedokonalostí v súvislosti s jeho používaním.

Gélový krém L´Oréal Triple Active Fresh je pre mňa ideálnym spoločníkom na jar a leto, pleť nezaťaží, ale zároveň dostatočne vyživí. Určite to nebude najlepší krém pod Slnkom, pre bežnú starostlivosť je však postačujúci. Odo mňa preto dostáva 4 body z 5. Musím však spomenúť, že mi dosť pripomína krém, ktorý som mala kedysi dávno, Garnier Total Fresh. Mal veľmi podobnú konzistenciu a aj účinky. Keďže Garnier patrí spoločnosti L´oréal, mám menšie podozrenie, že je to takmer totožný produkt s rozdielnym obalom a cenou. :) Aj keď, nebudem nič tvrdiť, ich zloženia som neporovnávala..

Na konci dnešného príspevku ešte ďalší malý interiérový tip - vianočné svetielka okolo zrkadla na chodbe. Je mi jasné, že nie som ani zďaleka prvý človek, komu to napadlo, ale čo poviete, netvoria spolu so zbierkou našej bižutérie a ružičkami vo váze dokonalú kombináciu? ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

9 komentárov

  1. mozem sa tak trochu vyryvacne opytat co vy mate furt s tou obsesiou s parabenmi? zabija to ludi po celom svete alebo wheres the problem? tiez mi pride hlupe mysliet si ze krem sfarbuju do modra cielene nejakymi farbivami, nic v zlom, mozno to skutocne robia(??), hoci neviem o nikom kto by si kupoval krem podla jeho farby, alebo pre akeho zakaznika by to bol co i len na stotinu percenta relevantny ukazovatel pre vyber kremu, toboz ked o nej pred kupou ani netusis.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tak z mojo laickeho pohladu ide pri parabenoch o toto: su to najlacnejsie a najrozsirenejsie konzervanty v kozmetike. Bohuzial su velmi castym dovodom alergickych reakcii, sama poznam ludi, ktori s nimi maju vaznejsie problemy a nemozu pouzivat takmer ziadnu bezne predavanu kozmetiku. Taktiez studie naznacuju, ze parabeny sa mozu spravat ako zensky hormon estrogen a teda mozu nepriaznivo ovplyvnovat hormonalne procesy v tele. Kvoli tomuto sa zvyknu spajat aj s rakovinou prsnika. Problem parabenov je ten, ze sa z tela len tazko vylucuju, teda ak pouzivas vela pripravkov s parabenmi a casto, mozu negativne ovplyvnit tvoje zdravie. Samozrejme, nie na kazdeho takto parabeny vplyvaju, ja s nimi nejaky zavazny problem nemam, ale v recenziach ich uvadzam, kedze moji citatelia mozu byt na ne alergicki.
      A k tym farbivam...Ak si pozries zlozenie, ktore som odfotila, tento krem obsahuje umele farbiva - zlte a modre - teda ano, vyrobcovia cielene sfarbuju kremy. Uviedla som to preto, lebo si naozaj myslim, ze to nebolo nutne a ze je v kreme zbytocne o ingrediencie naviac.
      Dufam, ze odpoved bola uzitocna :)
      Nikavero

      Odstrániť
    2. uf, sounds serious,danke za poucnu mini prednasku:)zrejme si treba povinne dat tie parabeny na black list a cekovat ich vsade. dakujemze si sa obtazovala:)

      Odstrániť
  2. http://nechtiky.blogspot.sk/ moj nový blog, prosím pozri si ho a pošli ho dalej, len teraz začínam, dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si myslím, že takáto recenzia je výborná, pretože okrem bežných informácií ako napr. ako krém účinkuje, akú má konzistenciu a cenu, sú info o parabénoch, farbivách a pod. celkom užitočné. Osobne takéto kompletné (alebo skôr bonusové) informácie veľmi oceňujem, sama som na niektoré kozmetické výrobky alergická a takto aspoň môžem dopredu odhadnúť, či je taký výrobok pre mňa vhodný alebo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tenhle krém byl u mě propadák, nanášel se sice výborně, ale po té gelové konzistenci se moje pleť strašně leskla - nebyla mastná, ale působila strašně leskle na pohled. Pak jsem ho vyhodila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma mrzi, kazdemu proste sadne nieco ine... Ja som s leskom nemala najmensi problem, dokonca som tento krem miesala aj s make-upom a tak si vytvarala vlastny "tonovaci krem" a neleskla som sa nejako extra ani pocas dna..

      Odstrániť
  5. S tými parabénmi (a celkovo chémiou) je to na zaplakanie... Raz je to prevratná novinka uľahčujúca život, inokedy životohrozjúca prísada. A najhoršie je, že bežnému spotrebiteľovi sa nechce hľadať si vedecké podklady, a tak nás firmy len klamú a klamú. Preto som tiež rada, keď recenzie upozorňujú na nadbytočné chemikálie.

    http://nochokestroke.blogspot.com/
    Ak máte chuť, omrknite, už to rozbieham nejakú chvíľu, takže nejde o 2 príspevky a pekné pozadie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na tento blog som narazila náhodou a viac ako čítaniu som sa venovala pozeraniu obrázkov... ale tá posledná fotka mi fakt nedala a mám potrebu to sem napísať: to je strašný gýč, dať si vianočné svetlá na zrkadlo, horšie to vyzerá už len na Malte, kde majú v podobnom duchu "ozdobený" každý vchod do kostola a každú sošku...

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta