PUPA Nail Art Mania - Bubbles in Blue

20:24

Vždy sa mi páčila kaviárová manikúra, prvýkrát som ju videla v nejakom YouTube videu od značky Ciaté, samozrejme, ide o mega predraženú záležitosť, cez 20€ za duo laku a perličiek. Dalo sa však očakávať, že tento trend podchytia aj iné značky, preto som netrpezlivo čakala, kým sa nájde nejaká mojej cenovej kategórie. 
Prednedávnom som konečne zaregistrovala MUA (Makeup Academy) s ich Nail Constellation, jednu som si v rámci ich akcie "poštovné zadarmo a 35% dole" objednala, balíček mi však ešte nedošiel, takže som ho nemala možnosť vyskúšať. Pár dní na to som na Facebooku značky PUPA Milano Slovensko uvidela týchto krásavcov. Kráľovská modrá je moja obľúbená farba, preto som vedela, že neodolám a tak sa aj stalo. Z PUPY som si dnes odniesla toto duo krásneho lesklého laku a kaviárových guľôčok. Vyšlo ma to na 7,90€.  



Hneď som sa pustila do skúšania, ale keďže sa zajtra chystám na koncert Muse do Prahy, nechcela som riskovať všetky nechty, rozhodla som sa preto iba zvýrazniť prsteníky. Lakovanie som mierne odflákla, ako môžete vidieť, dala som len jednu vrstvu (ale naživo nepresvitá tak ako na fotografiách), na necht s guľôčkami som dala dve. Postup je veľmi jednoduchý, pozrieť si ho môžete v tomto videu, v podstate nechty nalakujete jednou vrstvou, a potom po jednom postupne dávate druhú vrstvu laku, posypete ho guľôčkami, jemne ich zatlačíte a hotovo. V sade je priložená aj plastová miska, do ktorej zvyšné guľky zachytíte a presypete naspäť do fľaštičky.



Musím povedať, že výsledný efekt sa mi veľmi páči, je naozaj originálny a určite zaujme. O výdrži sa ešte vyjadrovať nemôžem, dám vám update, keď sa vrátime z Prahy. Inak, nemáte nejaké tipy na to, kde ísť v Prahe (okrem tých klasických turistických)?

Ako sa kaviárová manikúra pozdáva vám? Páči, nepáči? Stretla som sa aj s názormi, že to vyzerá ako choroba, preto predpokladám, že nie všetky budete také nadšené ako ja. :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

18 komentárov

  1. Jéjej, to je nádhera! Škoda, že v ČR Pupa není :( Já bych nakupovala až bych brečela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to krasne :) mne sa najvia pozdava ta biela kombinacia :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se to obecně moc nelíbí, ale zato by se mi strašně líbila jen ta lahvička plná malých kuliček... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja chcem Pupa predajnu v mojom okoli alebo aspon e-shop :-(( Toto je neferovost!! Ale musim pochvalit vyber,je to velmi pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anka ja som na tom uplne rovnako :(

      Odstrániť
    2. Toto je u mna uz cista zufalost :-/ Az lutujem, ze sa priatel prestahoval zo Ziliny do BB :-( Tam som mala prilezitost zbehnut aspon do Auparku a tam Pupa je ale tu neni sanca :-/ Velka skoda e-shopu.

      Odstrániť
  5. Ja mám tento druh manikúry rada, len je škoda, že to také pekné nevydrží moc dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa to strasne paci, ked je to takto decentne na jednom prste a urcite si po toto duo do pupy behnem :)))

    pozyvam zaroven na moju giveaway o pekne ceny :)

    justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. muse? teeeeda, pekne si to uži :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzera to super! tak odhadom na kolko nechtov vystaci ten gulickovy, vyzera tak celkom neobjemne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňa picne, v sobotu som bola v Pupe, nemali ani toto ani už tú novú kolekciu, budem musieť ísť znova :D No nevadí .... kaviárová manikúra sa mi páči, keď sa všetko pekne doladí, vyzerá to fakt super a efektne!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. chystam sa, len cakam kym to do nasej pupy dojde ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeej aky krasny lak modra farba je moja najoblubenejsia.aj ja si to chcem kupit vyzera to nadherne.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. no, tak ja to mám na nechtoch prvý deň a poriadne mi už poopadával jeden palec. Je to pre mňa nepohodlné z toho dôvodu, že sa zachytávajú. Neviem, či to aj vy tak máte, že ak mám napr zalomený alebo zadratý necht, tak sa mi zachytáva o vlasy keď sa češem, o pletené svetre, o všetko možné a som z toho maximálne vytočená. Toto je podobné, je to skôr na akciu, ak sa s tým nejako aktívne nepracuje (nejaké práce doma a pod) tak to pekne drží ale dnes som len preložila pár šanónov v kancli a už je po mani:D A ešte neodporúčam to nakoniec prelakovávať priesvitným top coatom, vyzerajú potom tie guličky ako zlepené.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja, po pravde, patrím skôr k tým slečnám, ktorým kaviárová manikúra príliš neulahodila :) Aj keď na jednom nechte to ešte vyzerá celkom decentne a fajnovo :)

    Mňa hneď napadlo - ako spomína slečna v komentári nado mnou - že to môže byť mierne nepohodlhé, zachytávajúce sa a odpadávajúce :D Čiže pre mňa pravdepodobne nič, ale ako podotkla An., ako flaštička plná pekných malých guličiek je ten lak krásny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nevíš, jestli zasílají i do Česka? Já je mám z Itálie a potřebovala bych další, ale nikde to tady nemůžu na netu sehnat ://

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta