...and that´s who I am

22:15

Náš blog bol už dávnejšie označený tagom 11, v ktorom blogeri prezrádzajú niečo viac o sebe Zuskou z blogu Purpurová Lastovička a nechcem nechať toto otagovanie len tak visieť vo vzduchu. Na druhej strane sa mi však zdá tento tag už trochu okukaný a sama by som si asi podobný príspevok už neprečítala. Rozhodla som sa teda podeliť so svojimi tajomstvami trochu inou formou, z obrázkov, ktoré som pozbierala na tejto tumbler stránke - and that´s who I am. Inšpirovala ma Nihirida.

Takže moji milí, toto som ja:
 

Takže dúfam, že sa vám páči aj moja veľmi veľmi pozmenená verzia TAGu 11 (teda, nemá s ním nič spoločné okrem prezrádzania vecí o sebe :)), ak podobný článok spravíte tiež, veľmi rada si ho prečítam. 
Prajem vám krásny víkend!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. I hate socializing... I know exactly how that feels :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, to je super, skvele, velmi sa mi to paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi nápadité :) som rada, že ste to takto vyšpekovali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujímavé a celkom výstižné myslím :-) And...yes, you´ve changed a lot.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta