Cherry lips: Korres vs. e.l.f.

18:28

Zbožňujem výrazné pery. Očný make-up ma až tak nezaujíma, ale červené či koralové pery by som nosila aj každý deň. Určite však viete, že červené pery, to nie je len tak. Musíte ich starostlivo a precízne naniesť, najlepšie ešte aj s ceruzkou na pery a odtláčaním do vreckovky. Potom celý deň musíte dávať pozor na to, čo jete, ako pijete, aby ste sa náhodou neobtreli o oblečenie... Ak je rúž hydratačný, treba ho počas dňa upravovať a dopĺňať, ak je matnejší, pery máte po chvíli vysušené ako Sahara. Jasné, nič z toho nie je nezvládnuteľné a z času na čas tieto úkony podstúpim, avšak vždy som hľadala výrobok, ktorý mi dá tú sexi šťavnatú čerešňovú farbu (aj keby mala byť menej intenzívna) bez zbytočnej námahy. A našla som dva, ktoré moje očakávania spĺňajú.

1. Korres Lip Butter - Wild Rose
Prvým je svetovo známe výživné maslo na pery od gréckej značky Korres. V jazmínovej verzii sa až neskutočne často objavuje hlavne na YouTube, nenájde sa "beauty guru", ktorý by ich nevyskúšal. Mne boli vždy viac sympatické jeho tónované verzie, hlavne Wild Rose a Plum. Pokukovala som po nich už dlhšie, cena je však neľútostne vysoká, cca 9-10€. To ma vždy dostatočne odradilo. Keď som však mala chrípku, v "delíriu" som si prezerala veci na eBayi a tam som tieto maslá našla len za niečo viac ako 7€, čo ma v danej chvíli dostatočne presvedčilo. Voľba padla na odtieň Wild Rose.

Z Grécka balíček prišiel naozaj rýchlo, asi za necelý týždeň. Ako som už vravela, za 6g produktu som aj s poštovným zaplatila približne 7€. Balzam sa mi zdá pravý, aspoň v to dúfam :) Hoci viem, že teraz falšujú už naozaj všeličo. Nádobka je typická plastová, taký ten "kelímok". Je to, samozrejme, nepraktické, keďže ide o výrobok, ktorý si dávate na ústa. Ja si ho však buď nanášam doma s čistými rukami alebo v priebehu dňa predtým použijem dezinfekčný gél. Ani náhodou mi totiž nenapadne so sebou nosiť nejaký štetček na pery :).

Balzam vonia len veľmi jemne po ružiach, vôňa nie je v žiadnom prípade prenikavá. Farba sa v kelímku zdá tmavo červená, v skutočnosti však dodá perám len jemný šťavnatý nádych. Podtón je určite viac fialový ako červený, minimálne na mne balzam vyzerá oveľa viac do ružova, ako do červena. 



Značka Korres sa prezentuje ako prírodná kozmetika, avšak mne to zloženie až tak úplne prírodné na prvý pohľad nepríde. Nie som však chemik ani nič podobné, takže sa môžem kruto mýliť a tieto zložky môžu byť všetky prírodné. Popravde som z toho natoľko zmätená, že neviem ani určiť či obsahuje ropné produkty, snažila som sa si vygoogliť ten polybutén a skončilo to fiaskom, nerozumiem ani slovu. :D
Každopádne je však konzistencia božská, nanáša sa ľahko, pery hydratuje aj dobrých pár hodín po nanesení a navyše aj dobre vyzerá. Neviem či by som do neho investovala znova, ale ani tento môj zbrklý nákup neľutujem, mám pocit, že si na pery dávam niečo trochu luxusnejšie ako bežný balzam. Plus sa mi páči, že perám dodá veľmi slušivý odtieň bez toho, že by ich vysušoval, alebo by som si ho musela každých pár minút nanášať. 

Korres Lip Butter Wild Rose

2. e.l.f. Jumbo Lip Gloss Stick - Movie Star
Už večnosť som chcela vyskúšať nejaký výrobok na pery v ceruzke, konkrétne som mala zálusk na Revlon Balm Stains . U nás však nie s v predaji, cez eBay sa mi zdali predražené a dokonca ani keď bola kamoška v USA v jej najbližšej drogérii ich nemali. Takže som sa potešila, keď s podobným výrobkom prišiel aj e.l.f.. Osobne mám veľa ich výrobkov rada, len ich veľmi často neobjednávam, keďže nemám dobré skúsenosti so slovenským e-shopom, ceny majú vyššie ako v zahraničí, večne nemajú takmer nič na sklade a ich akcie zvyknú byť dosť zavádzajúce (napr. majú mega akciu, veľké zľavy a človek si klikne na 7 vecí a 7 vecí nie je na sklade). Takže som sa veľmi potešila, keď mi pár vecí tejto značky kamoška priniesla z USA. Tam táto ceruzka stojí 2 doláre, v slovenskom e-shope 3€. Obsaj je 2,8g. 

Ceruzka je vysúvacia, takže ju netreba strúhať. Ja som si vybrala najvýraznejšiu farbu, odtieň Movie Star. Ostatné odtiene sa mi na stránke zdali pomerne mdlé, aj keď naživo pravdepodobne vyzerajú úplne inak. Obsah ceruzky vonia intenzívne mentolovo, takmer ako lieky, mne osobne to nevadí, keďže mentolová príchuť je pre mňa v prípravkoch na pery obľúbená, ale nie každému to sadne. 

Konzistencia je rozhodne iná ako u balzamu Korres, ceruzka je vcelku tuhá, ale nenanáša sa ťažko, práve naopak, po perách sa príjemne kĺže. Dá sa naniesť úplne jemne alebo si môžete "vybudovať" výraznejší odtieň. Ten je klasický červený, s mierne oranžovým podtónom. Tak sa aspoň prejavuje na mne. Výdrž je stredná, cca 2-3 hodiny. Čo ma však trápi je to, že napriek príjemnej konzistencii pery vysušuje a na konci dňa ich mám celé šupinkaté a nepríjemné. Preto ho striedam s bežným balzamom, určite to nie je výrobok 2v1 tak ako Korres. 
Musím však povedať, že napriek jeho nedostatkom mi celkom vyhovuje, farba je pekná, použitie veľmi nenáročné, žiadna kontúrka či použitie štetca a efekt podarený. Odporúčam hlavne tým, ktoré sa výrazných rúžov boja, môže to byť vhodná alternatíva. 



e.l.f. Jumbo Lip Gloss Stick Movie Star

Na záver pridávam swatche oboch výrobkov vedľa seba. Môžete vidieť, že na ruke sú farby takmer identické, na mojom tóne pleti a pri mojom zafarbení pier však nakoniec vyzerá každá úplne inak. Ironicky, Korres balzam je aj oveľa lesklejší, aj keď práve ceruzka od e.l.f.-u má v názve slovo "lesk". :)
vľavo e.l.f., vpravo Korres.
Vy ste na tom ako, nebojíte sa výrazných farieb na perách? A ako ste prežili tento slnečný víkend? Ja som úplne nabudená a už som schovala do skrine aj zimný kabát. Som pripravená na jar! :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. mám rúž od korres, ale ten stojí za p.d, ale balzamik vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já naopak výrazné rty nesnesu.. přijde mi, že mi ani nesluší.. ale láká mě vyzkoušet nějakou tužku na rty, v přijatelné barvě samozřejmě:) jen stále ještě hledám tu pravou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekna recenzia, hoci zrejme ani jeden z produktov nekupim/nepouzijem. Som skor za klasicke ruze alebo klasicke balzamy. S hybridmi nemam dobre skusenosti :) Korres moze byt fajn ale 9-10 eur by som za balzam nedala.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také mám Movie Star, moc pěkná barvička, která nemlátí do očí a přesto je červená :-) Ale vůbec mi mentolově nevoní! :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si tie lip balmy od Revlonu objednavala u Plum a uz mam 4., takze spokojnost nad spokojnost :) A na Korres som mala zalusk na tejto stranke http://www.lookfantastic.com/brands/korres/korres-lips.list, ale patlatok na pusu mam az az, tak som ho tam nechala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten prvy sa mi na tebe paci viac :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta