Ázijské mecheche 1

19:50

Ani my sme neodolali ázijskému trendu a s kontom na eBayi a Paypalom chýbalo málo k tomu, aby sme aj my začali svoju kozmetickú zbierku rozširovať o u nás neznáme, prevažne kórejské značky. V tomto príspevku vám predstavím produkty na pery. (Pozn. kórejskú kozmetiku kupujeme prevažne u tohoto predajcu - iamloveshop - spoľahlivý, má dobré ceny, do 2 týždňov to máte doma a navyše pridáva kopu vzoriek zdarma.)

1. Tony Moly - Cat Chu Wink Tony Tint #1 Cherry Pink (cena cca 5€)
Ak niečo nakupovať v Ázii, tak práve lip tinty (Existuje SVK ekvivalent tohto slova? Slovo tint sa dá preložiť ako "nádych, sfarbenie" čo mi však znie vcelku divne.)  - teda výrobky na pery, ktoré obsahujú veľmi koncentrovanú farbu, ktorá sa vám do pier doslova vpije. Tým pádom vám na nich vydrží večnosť. V Ázii je tento druh produktu na pery veľmi populárny, takže je tam aj oveľa väčší výber. Tento mačičkový vybrala sestra (samozrejme :D). Ide o naozaj výraznú červeno-ružovú farbu. Tint má vodový základ,  je to vlastne intenzívne sfarbená tekutina, teda si treba dávať pozor pri nanášaní. Výsledok je však veľmi pekný, najprv je to síce do očí bijúca farba, v ktorej sa necítim až tak komfortne, avšak ako pomaly mizne, na perách vám ostáva jemná čerešňová farba. Výdrž je veľmi dobrá, s ľahkosťou prežije aj pitie a jedenie. Nevýhodou je nie úplne príjemná vôňa a aj chuť, ktorá je bezprostredne po nanesení horkastá (po chvíli to však už nie je cítiť). 



Tony Moly tint bezprostredne po nanesení

Tony Moly Tint po pár hodinách
2. Etude House Dear Daring Tint #Orange Red (cca 4-5€)
Tento tint som si vybrala ja, lebo som už dlhší čas hľadala koralovo-oranžový produkt na pery, ktorý by nebol šialene výrazný a dlho vydržal (Áno, akosi mám ten typ pleti, ktorému táto farba naozaj pristane.). Tento tint je gélový, takže nie je zďaleka tak intenzívny ako Cat Chu Wink Tony Tint, preto som predpokladala, že to bude dobrá voľba. A nemýlila som sa. Tento výrobok je naozaj jemnejší, príjemne vonia (a horko chutí) a je naozaj oranžový. Mne to nevadí, dokonca mi ani opticky nerobí žlté zuby (viď obrázok), ale verím, že väčšine ľudí takáto farba nesadne. Jediný problém tohoto tintu je to, že sa nedá naniesť výrazne - robí totiž na perách fľaky a machule a celkovo nevyzerá dobre. Jemne "vklepaný" do pier, alebo trochu vyblednutý, to už je iná káva. Možno so mnou nebudete súhlasiť, ale mne sa na mne celkom páči. Výdrž je slabšia, ale to sa vzhľadom na konzistenciu dalo čakať. 


Etude House Tint hneď po nanesení

Etude House Tint po pár hodinách

3. Holika Holika Heart Ful Moisture Lipstick #RD807 Candy Red (cca 7-8€)
A k dvom tintom sme pridali ešte aj jeden rúž, ide o rozkošný počin značky Holika Holika, ktorý má tvar srdiečka. Obal je veľmi pevný, kovový a celkovo si myslím, že je hodný svojej ceny, ktorá je zľahka vyššia. Ide o koralovú farbu s chladným ružovým podtónom. Sestre, ktorá si ho objednala, veľmi nesadol, takže putoval ku mne. A som tomu rada, lebo farba mi pristane a rúž je naozaj príjemný a hydratačný, ako vraví jeho názov. Nevýhodou je, že na perách veľmi dlho nevydrží, takže ho rozhodne treba počas dňa nanášať znova a znova. 




Výrobky na pery sú podľa mňa u ázijských výrobkov istá kúpa, my sme sa ani s jedným nejako extra nesekli. Len by som si dala pozor na ázijské swatche na blogoch, zväčša si všetko nanášajú mega jemne a tak nikdy neukážu skutočnú farbu výrobku. Inak majú takmer vždy veľmi pekné balenia a kvalita nezaostáva za európskymi výrobkami v podobných cenových kategóriach

Ktorý sa vám pozdáva najviac? Máte rady lip tinty, či sa radšej spoliehate na klasické lesky či rúže?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. ten prvý má úplne super obal:)
    lesky moc nemám rada, ale teším sa na dalšiiu kozmetiku z ebay-u:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné vecičky:)ale moc ma tieto produkty nalákajú:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som sa tej horkastej chuti celkom bala. predsalen..v azii nemaju take prisne pravidla na kozmeticke zlozky ako v europskej unii. bala by som sa, ze tam je nieco skodlive

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Co ti ja viem, horkasto chutili aj tie Maybelline Popsticks ruze a dokonca aj prirodne Alverde vyrobky,takze ja by som taka paranoidna nebola. :) Plus,osobne povazujem Juznu Koreu,odkial vsetky tieto vyrobky su, za dostatocne rozvinutu krajinu,pochybujem,ze by tam davali nejake realne skodliviny. Vsak by si asi vsimli, ze im tam zomieraju zakaznici alebo co :D
      nikavero

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta