Naj farba na vlasy - L´Oréal Féria Préférence

20:48

Z času na čas mi ľudia pochvália farbu vlasov a takmer vždy dojde k otázke či ide o moju prirodzenú farbu. Ja sa len usmejem popod fúz a musím konštatovať, že nie, aj keď na mne vyzerá veľmi prirodzene. Vlasy si farbím už večnosť, pokiaľ sa dobre pamätám, začala som už na konci základnej školy tými tónovanými šampónmi na 6 umytí. Moja pôvodná farba je nič moc, taká tá nevýrazná myšacia hnedá, ktorá navyše na kučeravých vlasoch vyzerá byť úplne bez lesku. Ja som sa však vždy cítila ako ryšavka, takže moje kroky smerovali k červeným odtieňom. Problémom je však to, že ak si nechcete vlasy najprv odfarbiť, existuje len pramálo farieb na vlasy, ktoré vám ich nestmavia. A to som ja nikdy nechcela, túžila som po tej prirodzenej svetlej ryšavej farbe. Skúšala som asi všetky bežne dostupné značky a drvivú väčšinu červenkastých odtieňov. Takmer všetky mi vlasy stmavili a odtieň bol červený, nie ryšavý, Len jedna sa však stala mojím večným favoritom.  Ide o jednu z najdrahších drogériových farieb L´Oréal Paris - Féria Preference v odtieni 74 Mango. Bežná cena je okolo tých 8€ v poslednom čase ju však majú v DM v nejakej dlhodobej akcii za cca 6,50€. 

Táto farba je podľa mňa bezkonkurenčná. Ako jediná spraví aj z tmavších vlasov naozaj ryšavé a nevymýva sa rýchlosťou blesku, ako červené farby zvyknú. Farbenie je jednoduché, samotná farba príliš nesmrdí a je k nej priložený veľký uzatvárateľný kondicionér na opakované používanie. Vlasy sú krásne lesklé a farba bledne a vymýva sa naozaj maximálne prirodzene, mám pocit, že po pár umytiach vyzerá dokonca ešte lepšie ako priamo po farbení. Na slniečku je naozaj mega ryšavá, až oranžová, ale inak vyzerá naozaj skvelo, pomaly akoby bola moja vlastná. 

Ako vidíte, som jej veľký fanúšik a myslím si, že sa nedá porovnať s inými značkami. Vo všeobecnosti mám skúsenosť, že L´Oreál má lepšie farby na vlasy ako Schwarzkopf, a toto nie je výnimka. Féria Préférence  predčila u mňa všetky vyskúšané farby na vlasy a nebolo ich málo. Ako jediné negatívum vidím cenu, tá je naozaj vysoká, hlavne ak si vlasy farbíte pravidelne každých 6-8 týždňov. Tiež vlasy jemne zosvetľuje, teda predpokladám, že ich aj trochu viac ničí. Kvôli týmto dôvodom ju preto striedam s inou farbou, a to Schwarzkopf Palette Deluxe v odtieni 667 Medená. Mám možnosť si ju kupovať za veľmi zvýhodnenú cenu a výsledok tiež nie je zlý, aj keď je tmavší. Vymýva sa však neskutočne rýchlo. 

Ak teda hľadáte kvalitnú ryšavú farbu na vlasy, rozhodne by som vyskúšala Fériu Preference, rozdiel je naozaj viditeľný. Cena sa odrazila na kvalite, tá je naozaj oveľa vyššia ako u iných farieb.

Vaša Nikavero

P.S.: Nezabudnite na našu veľku GIVEAWAY, myslím, že ceny stoja za to, stále je možnosť sa zapojiť!

Môže sa vám tiež páčiť

12 komentárov

  1. Farba je naozaj krásna, tiež by som nepovedala že vlasy sú farbené :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzera krasne.. ja som mala len melir, farbu na vlasoch som nemala nikdy... ale keby si niekedy chcem dat, tak som mohla vyskusat tuto, ale iny odtien :) mne by rysava nepristala :)

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lorealky su jednoznacne najlepsie farby na to domace farbenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som tiež povedala, že to je tvoja vlastná :) Ja som si teraz kúpila od Lóreal ten Ombré set a zajtra to asi vyskúšam... vlasy si budem s klasickou farbou farbiť prvýkrát, tak som zvedavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mela nejradsi Papriku, ale tu u nas nemaj. Bohuzel zmenili recepturu a hrozne vysusuje vlasy. Pak mel dobrou zrzavou myslim Swartzkopf, ale ten uz se nevyrabi. Ted pouzivam Excellence nebo jednu barvu z lekarny.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda aj ja som si myslela, ze to je tvoja farba. Mne zas nikto neveri, ze moja farba je moja :D Stale si pytaju cislo odtiena, tak dam asi tvoje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Túto farbu si idem kupovať, len mám trošičku obavy , že mi nebude stačiť len jedna. Mám dlhšie vlasy asi tak do polovice chrbta , myslíš , že bude stačiť jedna? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V.: Záleží asi aj od hustoty, ak ich máš husté, podľa mňa stačiť nebude. Množstvo tejto farby je štandardné, takže by som sa riadila tvojimi skúsenosťami z prechádzajúcich farbení, nemyslím, že by jej bolo nejako menej ako u iných značiek.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I also dye my hair in red, now I want to try this dye:) this is my blog: http://samantha13room.blogspot.com.es/2013/08/tintes-loreal.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pred 10 rokmi som nosila rysave vlasy a ostala som pri tejto farbe, jednoznacne najkrajsia :) Mala akurat iny obal, ale rovnaky nazov, to ze je este stale na trhu len svedci o to ze je skvela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ta farba sa mi strašne pači :) :) niečo take by som chcela :) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta