Záchranná taštička

10:25

V niektorom z posledných článkov som sa vás pýtala či by ste mali záujem nahliadnuť do mojej kozmetickej taštičky a keďže viacero z vás táto idea nadchla, dnešný príspevok bude práve o jej obsahu. Popravde som si však po jej vysypaní na fotenie uvedomila, že ide skôr o "záchranný" typ taštičky, keďže obsahuje skôr veci, ktoré sa zídu v každej situácii, nielen výrobky určené na líčenie. Tých tam je vlastne minimum. :)

Toto je moja momentálna taštička, pásikavá plátená s potlačou mačky. Nemyslím, že je určená na tento účel, ale dostala som ju od kamarátky a na nič iné sa mi nehodila a nechcela som ju nechať len tak ležať ladom. Primárne však uprednostňujem plastové taštičky, alebo aspoň s nejakou umývateľnou úpravou. Aby ste si mohli predstaviť jej veľkosť, jej približné rozmery sú 16x18cm.

A toto je jej obsah, myslím, že na prvý pohľad je jasné, že ide skôr o veci na "prežitie".

Prvou vecičkou, ktorá je hlavne letnou záležitosťou, sú náplaste, tieto sú konkrétne z DM drogérie, ide o ich dcérsku značku Das Gesunde Plus. Sú to gélové priehľadné náplaste, ktoré sú v balení v dvoch veľkostiach. Musím povedať, že sú veľmi príjemné, zabránia tlaku aj odieraniu. Cena je taktiež nízka, ako u všetkých výrobkoch, ktoré spadajú priamo pod DMku. Jediným problémom je, že nedržia tak, ako by mali, takže ak máte serióznejšie otlaky, asi to nebude nič pre vás. V tom prípade vám odporúčam zainvestovať do náplastí Compeed, stoja síce takmer 3x toľko, ale držia ako pribité a otlak aj liečia. Mne však tieto ako SOS pomoc stačia.

Druhou vecičkou, ktorú som však zatiaľ využila len na viacdňových výletoch, sú odlakovacie obrúsky, tiež od podznačky DM drogérie - Ebelin. Neviem ako vy, ale ja neznášam výraznejšie ošúpaný lak, neskutočne ma to znervózňuje a nie vždy sa to dá samo zlúpnuť (nehovoriac o tom, že to neprospieva nechtom). Tieto sú na podobné "kritické" situácie ako stvorené. Jeden obrúsok stačí na jednu ruku a navyše majú príjemnú orgovánovú vôňu.

Ďalej tu máme duo na starostlivosť o ruky. Nikdy mi nesmie chýbať dezinfekčný gél, ja ho preferujem pred rôznymi vlhčenými obrúskami - nie je z toho neporiadok a alkohol v ňom je na baktérie podľa mňa vcelku efektívny. Samozrejme ním nenahrádzam umývanie rúk, ak je k dispozícii umývadlo, použijem ho, skôr je to pre mňa záchrana po jazde v lepkavej bratislavskej MHD, brrr. Tento je určený pre deti a má praktickú pumpičku, ktorá sa však neprakticky po pár použitiach pokazila. :D
No a krémik som vám už spomínala v článku o ázijskej kozmetike, ide o mini 30ml výrobok od značky TonyMoly. Rýchlo sa vstrebáva, pekne vonia, perfektná záležitosť na používanie počas dňa.

No a máme tu aj pár kozmetických vecí. Samozrejme sa nezaobídem bez zrkadielka, toto krásne okrúhle mi priniesla kamarátka z múzea v Berlíne. Používam ho doslova každý deň na rýchle prekontrolovania mojej vizáže a prirástlo mi k srdcu, verím, že ho niekde nerozbijem ako asi 5 predchádzajúcich. Proti lesku a mastnote nosím so sebou ak kompaktný púder, tento je od značky e.l.f., páči sa mi, že má hubku oddelenú od samotného výrobku, ale inak nejde o zázračný výrobok a nekúpila by som ho znova. Pred tým, než ho nanesiem vždy prebytočnú mastnotu odsajem obyčajnou papierovou vreckovkou, zabráni to zhlukovaniu púdru a zbytočne hrubej vrstve výrobku. Viem, že existujú špeciálne odsávacie papieriky, ale akosi mi uniká ich zmysel, vreckovky u mňa fungujú veľmi dobre.

A teraz znova na praktickú nôtu. Mám extrémne lámavé nechty, bez pilníka sa teda nepohnem. Tento je môj najobľúbenejší 4-krokový pilník od Essence. Nájdete ho v druhom stojane a je ako stvorený pre krehkejšie nechty, je naozaj veľmi šetrný. Navyše má aj časti, ktoré vyhladia povrch nechtu a vyleštia ho.
Klieštiky na nechty nosím so sebou z toho istého dôvodu, ak sa mi necht rozštiepi nejako zákerne, nimi ho veľmi jednoducho a rýchlo upravím.
Potom tu máme pinzetu, hádam nie je nutné vysvetľovať, prečo ju so sebou nosím. :)

Ďalšie a posledné naozaj kozmetické výrobky sú prípravky na pery. Vždy so sebou nosím túto hviezdnu zostavu - obľúbený balzam na pery, v tomto prípade Crazy Rumors s príchuťou Sweet Chai, rúž v prirodzenej farbe, tuto máme Maybelline Color Whisper vo farbe 160 Rose of Attraction a jeden výrazný rúž, ktorý v daný deň používam, toto je nejaký AVON rúž v odtieni Tangerine. 

V neposlednom rade tu máme peknú kôpku tak veľmi potrebných drobností - liek proti bolesti (šumivý Panadol Extra Rapid je bezkonkurenčný), mini vôňu, ktorú mi kedysi pridali k nákupu v Marrionaud - Burberry London, bombičku do pera (vždy som písala atramentovým perom), gumičku do vlasov a obľúbené žuvačky. Z nezobrazených vecí sa v taštičke nachádzajú ešte tampóny (pre istotu) a sponky do vlasov. Rozmýšľam, že si tam hodím ešte zicherku :D. 

Asi ste viaceré sklamané, že sa v príspevku ocitlo tak málo kozmetických výrobkov, avšak nikdy v živote som si počas dňa neopravovala maskaru alebo linku na oči, tak prečo by som ich so sebou vláčila? Jediné, čo by sa možno ešte hodilo, je korektor, ale aj bez toho by som sa zaobišla. Myslím, že nosím so sebou naozaj len veci, ktoré aj skutočne používam. Aj tak je toho celkom dosť, ale častokrát som "záchranca" nielen pre seba, ale aj pre moje kolegyne či kamarátky. 

Čo nosíte so sebou vy? Naozaj obdivujem ak nič :D.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Vau, nikdy som nepočula o odlakovacích obrúskoch, a to naozaj nežijem na strome :D Ja sa nepohnem bez balzamu, bez ostatného (i keď ťažko) ale prežijem :)) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký souhrn všeho možného:)Já mívám tyhle záchranné věci rozházené volně po tašce (kromě dekorativky, která je v taštičce). A dlouho jsem přemýšlela co je to za papírky s nějakými obrysy - a ony to náplasti:) Já nosím vždycky klasickou leukoplast ve válečku a odtrhávám. Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám takú s viac menej totožným vnútrom! bez nej by som ani nevyšla z domu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fajn článok a všetko super veci si myslím! Ja sa kozmetikou neriadim, skôr sú záchranou gumičky,sponky a také tie drobnosti. Z toho čo som nepoznala ma zaujali náplaste a pílnik. Odlakovacie obrúsky môžu byť tiež fajn!

    Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta