Sally Hansen Airbrush Legs (Leg Makeup)

18:18

Nájdu sa dámy a slečny, ktoré by si so mnou rady vymenili moje nohy – veď sú predsa dlhé a štíhle, takpovediac si myslím, že je úplne nereálne, aby som mala problém s váhou v týchto partiách. Ako sa však hovorí, nič nie je dokonalé. Teda čo mi nadelila príroda v tvare a dĺžke nôh, ubrala mi na ich pokožke. Suchá, citlivá, neodpustí najmenšie buchnutie či škrabanec, stopy aj po tom najmenšom ostávajú niekedy roky. A čo je hlavné, moje nohy očividne neznášajú každý druh depilácie. Epilátor, vosk, ale ja menej invazívne veci ako chemické odstraňovanie či obyčajné holenie. Aj napriek zvýšenej starostlivosti, penám na holenie, dobrým žiletkám a ich častému obmieňaniu, pravidelnému peelingu a ďalšiemu ošetrovaniu, končím deň po odstránení chĺpkov s boľavými nohami s fľakmi a vyrážkami. Na prevenciu týchto príznakov som vyskúšala už takmer všetko, ešte sa chystám na vodu po holení a detský púder, ale takto v lete ma už chytá zúfalstvo. Veď si predstavte situáciu, že si oholíte nohy, na druhý deň máte boľavé „bodkované“ nohy a takýto stav trvá pár dní – a to si ich už môžete holiť znova. Čiže začarovaný kruh. Zatiaľ som ozaj nenašla riešenie, ako takýmto javom zabrániť, avšak skúšam spôsoby, akými ich maskovať. A môj najnovší objav je „make-up na nohy“ Sally Hansen Airbrush Legs vo forme emulzie. Kedysi sa tento produkt dal kúpiť v sprejovej forme, očividne však značka prešla na jednoduchší a menej špinavý spôsob nanášania – v recenziách sa totiž užívateľky stažovali na to, že výrobok je počas aplikácie nielen na ich nohách, ale aj po celom okolí. Čiže klasická tubičková forma by mala byť efektívnejšia.

Cena tejto vychytávky je podľa mojej mienky vysoká, preto som naozaj dlho váhala či si ju kúpiť. Za biednych 118ml totiž dáte cez 11€, čo je predsa len príliš veľa –  nohy nie sú tvár a musíte na nich naniesť nepomerne väčšie množstvo výrobku. Ja som našťastie mala zľavový kupón, takže som zaplatila „len“ asi 8€. Kúpu som, samozrejme, odôvodnila aj „vedeckým“ účelom, niekto tento výrobok predsa zrecenzovať musí, aby ste vy, čitatelia, nemuseli vyhadzovať peniaze do vzduchu. :D Zatiaľ som na neho veľa recenzií nevidela a je to pochopiteľné, niečo, čo sa volá make-up na nohy vzbudí pochybnosti asi v každom.

No a po siahodlhom úvode, konečne recenzia. Tento výrobok sa dá kúpiť v troch farebných odtieňoch (Light, Medium, Tan), mne sa zdali všetky dosť tmavé a nohy sa mi zatiaľ bohviekao neopálili, preto som siahla po tom najsvetlejšom – Light/Clair. Odtieň je na prvý, ale aj druhý pohľad mierne oranžový, nie je úplne neprirodzený, ale osobne by som preferovala, ak by mal nádych viac do zlatista. Konzistencia je dosť tekutá, nepripomína mi ani konzistenciu bežného make-up, ani konzistenciu telového mlieka, skôr niečo medzi tým. Emulzia má dodať pokožke farbu a zároveň tlmiť viditeľnosť všetkých nedokonalostí – čiže efekt, ktorý ponúka by mal vytvoriť niečo ako „tekuté pančuchy“. Nanáša sa dobre, jednoducho sa rozotiera a ak pracujete rýchlo, výsledok je rovnomerný. Určite by som však postupovala svižne, lebo keď sa raz usadí na mieste, už ním nepohnete – je totiž vodeodolný a neotiera sa. Čo sa týka krytia, je ľahké, zakryje len mierne nedokonalosti a žilky, na moje väčšie problémy nestačí. Avšak celkový efekt je pekný, nohy majú zjednotený, zamatový vzhľad a vcelku uveriteľnú opálenú farbu. Výrobok na nohách drží ako pribitý, testovala som ho v najväčších horúčavách na celodennom výlete a obstál viac než dobre. Ale ako drží, tak sa aj zmýva – nohy som 3-krát vydrhla špongiou a poriadnou dávkou sprchovacieho gélu a stále sa mi z nich vymývala zafarbená voda. Takže by som zmývaniu určite venovala väčšiu pozornosť.
Sally Hansen Airbrushed Legs - odtieň Light

ľavá noha - bez Sally Hansen AL, pravá noha - so Sally Hansen AL

Sally Hansen AL v akcii na výlete v Lednicko-valtickom areáli

Aké je teda moje celkové hodnotenie? Así tak 50:50. Výrobok je to schopný, hlavne ak vás trápia menšie modrinky alebo žilky, prípadne chcete nohám dodať farbu bez použitia samoopaľovacieho krému. Avšak ak by ste chceli výraznejšie krytie, alebo máte naozaj svetlú pokožku, asi to nebude nič pre vás. Nakoniec, obrovským mínusom je cena, na jedno použitie síce neminiete až tak veľa produktu, avšak takmer 12€ za necelých 120ml je podľa mňa privysoká suma.

Ako ste na tom vy? Nadelila vám príroda peknú pokožku nôh alebo sa trápite tak ako ja? Boli by ste ochotné niečo také ako je „make-up na nohy“ použiť alebo to považujete za totálnu somarinu? Podľa mňa ide o celkom fajn výrobok, ale skôr na výnimočné udalosti ako svadby či rôzne letné party, na bežné používanie je s tým trochu oštara.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Som prekvapená akú celkom peknú farbu to urobilo. Na bežné nosenie určite nie, ale ako hovoríš, na nejakú udalosť podľa mňa v pohode. Pokožku na nohách mám takú ako ty. Hocijaký škrabanček, a stopy po ňom sú aj o dva roky. Keď je to nejaký väčší škrabanec, tak amen tma. Akurát, že naozaj sa to neotieralo o oblečenie?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blondiearea: Mne sa to neotieralo vôbec, ale vždy som to mala s tmavším oblečením, je možné, že také biele šortky by to asi mierne poznačilo :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prvýkrát o niečom takom počujem, je to zaujímavé, ale asi by som si to kúpila len ak by som šla fotiť nejaké pekné fotky, čo ale zatiaľ nehrozí :)
    inak do Ledníc chodím, je tam pekne

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta