Netradičné AVON prekvapenie

19:50

Keďže už istý čas spolupracujeme so značkou AVON, ani my sme sa "nevyhli" príjemnému prekvapeniu, ktoré pre blogerky pripravili: ich krabičku krásy s novinkami v oblasti dekoratívnej kozmetiky. Tento ich krok hodnotím veľmi pozitívne, je fajn, že si ďalšia značka uvedomila, že blogerom treba dať viac priestoru a možnosť vyskúšať viacero výrobkov zo sortimentu.


V krabičke na nás čakalo viacero paletiek očných tieňov, lesky a rúže na pery, dve ceruzky na oči a jedna na pery. 

Lesky na pery ma na prvý pohľad neupútali, zvyčajne totiž lesky nepoužívam, ale po prvom vyskúšaní toho v červenom odtieni (Fiery Red) mi takmer padla sánka, je totiž neskutočne pigmentovaný a nelepí! Už sa neviem dočkať kedy ho otestujem aj v teréne, zatiaľ sú však dojmy viac než pozitívne. 

O rúžoch AVON som písala aj v mojom minulom článku, teda viete, že o nich mám dobrú mienku - a teraz by mali mať ešte lepšie zloženie, takže som veľmi zvedavá. Každopádne, na prvý pohľad som si všimla, že zmenili balenie, má trochu iný tvar a vrch je priehľadný, takže požadovaný odtieň nájdete v svojej zbierke raz-dva.

Čo ma ale dostalo najviac, sú paletky tieňov na oči, AVON nám zaslal dve duá a päť väčších paletiek so 4 odtieňmi. Odtiene, ktoré sme dostali boli ladené do zemitých odtieňov s nádychom do ružova a fialova. Pár z nich bolo oživených modrými odtieňmi.



Mňa rozhodne najviac zaujala paletka s názvom Berry Love, sú v nej dva matné a dva trblietavé odtiene a ak bude dobre pigmentovaná, viem si predstaviť, že po nej budem siahať denne.
paleta True Colour Quattro - Berry Love
Ceruzky na oči mám taktiež rada, preto som zvedavá na ich klasické "kajalky".  A kontúrka na pery ma tiež zaujala, ceruzky na pery používam len minimálne a myslím si, že je to celkom škoda, preto sa naozaj teším na jej vyskúšanie. 

K výrobkom bola priložená veľmi pekne spravená a hlavne prehľadná brožúra ich výrobkov dekoratívnej kozmetiky. Ja som sa úplne zamilovala do Quattro paletky v odtieni Stone Taupes, sú v nej presne také farby, aké mi pristanú a aké používam na bežné líčenie - teda studené odtiene hnedej. Ak sa mi budú zdať ostatné palety kvalitné, určite o nej pouvažujem pri mojej ďalšej AVON objednávke. (Neviem ako vy, ale ja všade naďabím na nejakú AVON lady, takže si stále nájdem  cestičku, ako AVON výrobky objednať ;)).

Ďalším výrobkom, ktorý strhol moju pozornosť sú ceruzky na oči Cosmic. Vyzerajú ako viac glitrová verzia mojich obľúbencov Diamonds ceruziek, preto dúfam, že sú podobne dobré.

No a nakoniec je tu jeden make-up, ktorý už chcem vyskúšať večnosť - Magix. Tiež ho často spomínalo duo sestier Pixiwoo, takže by kvalita nemala byť zlá. Neskúšali ste ho niekto?

AVONu naozaj ďakujeme za poskytnutie výrobkov, už sa tešíme na testovanie, s nižšími teplotami sa človek má hneď aj viac chuť líčiť. Len škoda, že AVON nenadelil jednotlivým blogerkám iné odtiene výrobkov, recenzie by boli určite o to zaujímavejšie a čitateľom by neprišli, že sa tak opakujú. Tiež by som si v krabičke namiesto toľkých paletiek vedela predstaviť lícenku či maskaru, to by sa hneď dal spraviť kompletný make-up. :) Toľko len moje tipy. 

Vaša Nikavero

P.S.: O výrobky sa s vami, samozrejme, podelíme, takže čoskoro čakajte mini giveaway, bude na našom FB, takže nám nezabudnite dať LIKE (ikonka vpravo hore).

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. ceruzky na oči su vynikajuce ale skor by sa mi teraz zišla na obočie ale strašne rychlo sa miňa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tužky od avonu mám moc ráda ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta