Pandora - jesenné novinky 2013

13:02

Určite ste už postrehli, že obľubujem značku Pandora. Je to dánska značka vyrábajúca šperky. Približne každý polrok prichádzajú s novou kolekciou. Najpopulárnejšie sú ich náramky. Vyrábajú však aj krásne prstene alebo náušnice. Ružový s kvetinkami je z jarnej kolekcie, ostatné sú už stálice.


V sepetembri sa na trhu objaví nová jesenná kolekcia, ktorá sa bude niesť v zelených tónoch. Zelená nepatrí práve medzi moje obľúbené farby ale aj tak ma zopár kúskov zaujalo. Tento malý sneak peek som objavila na stránke charmaddict, kde si tiež môžete pozrieť kompletnú ukážku toho, čo nás v jeseni čaká.
Mne sa najviac pozdávala korálka s motívom jednorožca. Tieto fantastické zvieratá ma úplne fascinujú.

S jednorožcom už mám doma prekrásny obrázok od Santosfery a háčkovaného plyšáka od môjho priateľa. Predpokladám, že aj tento strieborný krásavec si nájde miesto na mojom, už takmer plnom náramku.


A keďže na náramku už veľa miesta nemám zaujali ma aj textilné náramky z novej kolekcie. Tento obrázok pochádza priamo zo stránky charmaddict.com, Rozhodujem sa medzi čiernou a sivou. Uvidíme ako budú vyzerať naživo.


Nakoniec ešte pár kúskov, na ktoré som najviac zvedavá. V poslednom období nejak inklinujem ku vtáčikom, takže môj výber sa odvíja aj od tohto. Obrázky opäť zo stránky charmaddict. Pri kliknutí na tento link sa vám zobrazí kompletná jesenná kolekcia.


Posledná bonusová fotka, ja a Pandora Store v Krakove :)



LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta