Temné pery

20:09

Čím je vonku chladnejšie, tým viac ma láka používať tmavšie a tmavšie odtiene rúžov. V mojej zbierke sa momentálne nachádzajú štyri, ktoré používam teraz často. Všetko sú to krásavci, avšak môjmu srdcu i perám je najbližší ten od značky NYX s celým názvom NYX Matte Lipstick v odtieni Merlot. Objednávala som ho z Amazonu, lebo ma na fotkách úplne očaril a neľutujem. Ďalším adeptom na rúž tejto jesene je klasický dorgérkový Rimmel Moisture Renew v odtieni 300 Electric Plum. V tesnom závese za ním sa nachádza môj najnovší prírastok od Pupy, konkrétne je to Pupa Diva´s Rouge v odtieni 07. A nakoniec je tu  matná, všetko vydržiaca stálica zo Sephory - Sephora Collection Colour Lip Last v odtieni 22 Burgundy Spirit.


(Zľava doprava - Sephora - Rimmel - Pupa - NYX)

Sephora collection colour lip last v odtieni 22 - Burgundy Spirit vydrží na perách určite najdlhšie zo všetkých. Je matný a pery celkom vysušuje. Avšak s balzamom to nie je problém, a za tú neskutočnú výdrž to fakt stojí. Prežije jedlo aj pitie. Je výborný najmä na večerné párty.


Pupa Diva´s Rouge v odtieni 07 je najnovším prírastkom do mojej už aj tak rozsiahlej zbierky. Výdrž je uspokojujúca a pery nevysušuje ale ani nehydratuje. Tiež sa skôr hodí na večer, pretože je naozaj výrazný. 

Rimmel moisture renew v odtieni 300 Electric Plum zvyknem nosievať aj počas dňa. Bohužiaľ veľa toho nevydrží. Avšak zlákala ma jeho príjemná cena a krásna farba. Je dostupný snáď v každej DM drogérii.

NYX matte v odtieni Merlot je mojím najobľúbenejším jesenným rúžom. Na perách je príjemný, dá sa nosiť aj bez balzamu a vydrží dlho predlho. Keď mi dôjde nepochybujem o tom, že si ho kúpim opäť.

Plus jedna bonusová "helloweenska" rodinná foto - našu tradičnú sesterskú zostavu dopĺňa náš brat :) Veri má na perách vyššie spomínaný rúž od Pupy Diva´s Rouge v odtieni 07 a ja zasa NYX - Merlot.

Nosievate na jeseň/v zime tmavšie farby na perách? Ktorý z môjej zbierky sa vám pozdáva najviac?

Vaša LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. Presne tieto odtiene mám na jeseň rada aj ja :) Nečudujem sa, že máš ten od NYX najradšej, podľa mňa ti aj najviac svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa tiez najviac pozdava ten NYX. Za kolko si ho pls kupovala?

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa prepočtu ma stál okolo 6,80 a kupovala som ho tu: http://www.amazon.com/gp/product/B005FYJEI0/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bohužel mám problém s tím, že mi sluší čistokrevná malinově rudá. (A tu nosím nejen na podzim.) Všechny tyhle burgundské, temně červené a vínovohnědé teplé rtěnky mi nelichotí. Čistokrevnou švestkově modrofialovou jsem zatím nesehnala.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a jéééé :)) kam ma doviedla moja štatistika! :)) Hello ladies! :D Idem sa zabývať :))

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta