Current loves 5: Drogériové lásky

8:00

Už večnosť tu neboli obľúbenci, preto som sa rozhodla poobzerať po výrobkoch, ktoré momentálne používam a chytili ma za srdce tak, že by som si ich kľudne kúpila znova. A keďže sú takmer všetky z drogérie alebo minimálne cenovo dostupné, môžeme ich nazvať mojimi drogériovými láskami. :)

Prvá vec paradoxne nie je z drogérie, ale z eBay-u. Ide o jednoduchú paletku plnú neutrálnych tieňov, ktorú sa mi podarilo ukoristiť za asi 4-5€. Je bez značky :D a tiene sú priemernej kvality, nájde sa tam zopár dobrých kúskov, ale aj sklamaní. Čo je však hlavné, je v nej odtieň, ktorý ma naozaj nadchol - je to krásna hnedo-brusnicová farba úplne vpravo hore. Sám o sebe nie je ničím špeciálne zaujímavý, divy sa však dejú ak ho nanesiete na čiernu linku. Vznikne nádherný trblietavý efekt, ktorý oči krásne rozžiari. Perfektné na jeseň i zimu! Paletku zoženiete na eBayi, stačí hľadať niečo ako "nude palette" alebo "neutral palette". Nečakajte však bohvieako vysokú kvalitu, nechcem vás zavádzať, mne sa síce tento tieň veľmi páči, ale vedela by som si bez neho predstaviť život. ;)


Ďalšími dvoma výrobkami sú produkty na vlasy, jeden si zamilovala sestra a druhý ja. Môj je bezoplachový kondicionér v spreji Gliss Kur – Liquid Silk. Musím povedať, že k nemu mám tak trochu nostaligický vzťah, keďže som ho zvykla používať na strednej škole a teraz, na konci vysokej to u mňa začína evokovať rôzne spomienky :). Nebudem klamať, to, čo na ňom mám najradšej, je vôňa. Sladká, asi jemne do vanilkova, ťažko identifikovateľná avšak príjemná a pomerne výrazná a vo vlasoch sa udrží vcelku dlho.
Okrem nej má sprej aj celkom slušný efekt, ja ho používam na suché vlasy, zväčša až druhý-tretí deň po umytí, keď potrebujem niečo, čo mi ich zjemní a pomôže rozčesať (ak chcem vlasy nejako zapletať).

Sestra si obľúbila na blogoch často pretriasaný olejček na vlasy Balea Oil Repair. Recenzie sú na neho kontroverzné, blogerky nadávali na množstvo silikónov, ale chválili krásnu vanilkovú vôňu. Sestra so silikónmi problém nemá, preto si ho pochvaľuje, jej exra suchá hriva vďaka nemu má lepší tvar a je hebkejšia na dotyk.

Ďalším produktom, ktorý som si obľúbila, je Nivea deodorant Pure&Natural bez hliníkových solí s vôňou jazmínu. Ako iste viete, mne len tak nejaký deodorant nestačí a bez poriadneho antiperspirantu sa nezaobídem, preto vám ani nebudem tvrdiť, že tento deodorant vás zbaví potenia. To nie. Proti poteniu mám iných pomocníkov, momentálne Dove Maximum Protection, ktorý sa používa na noc. Preto, aby som cez deň pekne voňala, ale zároveň pokožku už nezaťažovala ďalšími hliníkovými soľami, používam tento Nivea sprej. Vonia božsky. Nie ťažko jazmínovo, ale sviežo a výrazne. A vonia celý deň. Niekomu to môže vadiť, ale keďže ja používam aj jazmínový parfém, sedí to spolu dokonale. 

To, že sa tento telový krém dostal do môjho výberu prekvapuje dokonca aj mňa, keďže Balea telové maslá ma nikdy veľmi nechytili za srdce – všetky mi smrdia a hydratácia nie je zázračná, preto som zvykla siahať po iných značkách. Minule sa mi však nechcelo investovať do ničoho drahšieho a povedala som si, že bambucké maslo hádam nebude nijako výrazne voňať. A ostala som milo prekvapená. Krém vonia ako klasická Nivea, konzistenciou je asi ako hustý puding a moja pokožka je po ňom fakt hebká. Jasné, nie je asi príliš „naturálne“, ani sa až tak rýchlo nevstrebáva, ale za tú cenu, 1,99€ som mu to ochotná tento raz odpustiť.

Ku hydratačno-ošetrujúcemu krému Clearskin od AVON-u s kyselinou salycilovou som sa dostala náhodou, v rámci nejakej akcie „2 výrobky za skvelú cenu“. Dochádzala mi Bioderma Sébium Global a v momentálnej situácii som nemala zdroje na investovanie do ďalšieho balenie, preto som si povedala, že to skúsim. A sklamaná nie som. Hydratuje určite lepšie ako Sébium Global a nemôžem povedať, že by mojej pleti škodil, skôr naopak. Aj napriek svojim hydratačným schopnostiam celkom slušne bojuje s nedokonalosťami. Určite ho môžem hodnotiť pozitívne a zvažovala by som aj ďalšie balenie. 

Poslednými favoritmi v zozname sú štetce. O áno, priznávam, bez štetcov sa už neviem zaobísť, hlavne tých na pleť a chcem ich mať viac, viac, viac.. :D Favoritov by sa medzi nimi našlo viacero, top je však buffing brush značky Real techniques z Core Collection. Je hebučký a tak akurát hustý a pevný na to, aby vám make-up či korektor bezchybne vpracoval do pleti. Áno, je to trošku väčšia investícia, keďže sa dá kúpiť len v sete, ale ja ho „ľúbim preveľmô“. A aby ste si nemysleli, že ak sa vám nechce kupovať set, nemám pre vás alternatívu. ;) Na eBayi sa totiž dajú kúpiť niečo ako „fejky“ Real techniquesštetcov. Nazvývam to len „niečo ako fejky“, lebo ich vyslovene nekopírujú, tvary sú rôzne, aj farby sa dajú kúpiť iné, ale vo všeobecnosti majú veľmi podobný dizajn. My máme doma dva z nich, jeden podobný tomuto Buffing brush a druhý na lícenku/kontúrovanie. Oba sú s ohľadom na ich cenu skvelé – hebučké, dosť husté a ani veľmi nepĺznu (ten na lícenku trošku pĺzol, ale po pár vyčisteniach je to ok). Oplatí sa ich objednať, ja si asi zaobstarám aj zvyšné. ;)
Dole Real Techniques, hore eBay štetec

vľavo Real Techniques, vpravo eBay štetec
Poznáte/používate niektorého z mojich favoritov? Len na upresnenie, týmto článkom nechcem tvrdiť, že dané výrobky sú TOP v ich kategórii, určite sa nájdu lepšie telové maslá a rozhodne lepšie tiene, ale z výrobkov, ktoré mám momentálne doma som si obľúbila práve tieto. Čo ste si v poslednej dobe obľúbili vy?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Môj manžel používa ten krém a nevie si ho vynachváliť. Takže nielen pre ženy ale aj mužov s veľmi suchou pokožkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten gliss kur používám též =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hneď ako som rozklikla príspevok a uvidela som tú paletku tak mi padol pohľad presne na ten tieň, o ktorom hovoríš. Krásna farba :) A ešte sa mi zdá, že pri poslednej fotke, na ktorej sú štetce si omylom prehodila popis, pretože RealTechniques je na pravej strane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OMG, vďaka za upozornenie, i keď chybu mam na prvej, nie na druhej foto, hneď to opravím. Ešte raz dík :)

      Odstrániť
  4. Balea olejček na vlasy má skutočne krásnu vôňu, ale nejaké zázračné účinky na vlasoch som nespozorovala, akurát urýchľuje schnutie vlasov, to môžem potvrdiť, avšak pri nanesení do mokrých vlasov sa vôňa neudrží, len ak ho nanesiem do suchých vlasov, vtedy dodá vlasom možno trošku lesku, ale fakt je to takmer neviditeľný efekt. Ešte som nenašla svoj ideálny olej na vlasy, skúšal som zatiaľ tri aj to len drogériové, avšak poobzerám sa asi po niečom profesionálnom.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta