Oneskorená narodeninová giveaway!

8:30

Keďže máme obe narodeniny vo februári a dostali sme veľa krásnych darčekov, rozhodli sme sa obdarovať aj vás. Navyše nádielka z AVONu spôsobila, že balíček nebude jeden, ale až 3. A o čo sa hrá a čo treba spraviť pre výhru?

Balíček číslo 1 skrýva Holika Holika Dessert Time balzam na pery, zapečený očný tieň Catrice v odtieni 090 Ninja Purples, lak na nechty Catrice v odtieni 25 Robert´s Red Ford a hravý koralový rúž na pery značky AVON v odtieni Creamy Melon. Všetko to bude pekne zabalené v nežnej ružovej kozmetickej taštičke značky H&M. 

Druhý balíček má v sebe krásnu sviežu, ale pritom dostatočne intenzívnu vôňu Femme od AVONu. Tu musím povedať, že pre testovacie účely bola vôňa raz použitá, a to preto, aby sme vám mohli povedať, že hoci sa znova tvári zvodne a ťažko, ide skôr o žiarivú jarnú vôňu, v ktorej ja osobne cítim okrem kvetov akoby bublinkujúce šampanské. Naozaj podarený kúsok. Jediné, čo jej možno vytknúť (a to len preto, že máme už dosť veľa skúseností s drahšími parfémami), je to, že vôňa je pomerne plochá, teda sa počas dňa nijako nevyvíja a vonia stále rovnako. No a spolu s vôňou vás čaká neutrálny odtieň rúžu - Natural Flush, skvelý na každý deň, ale i k dymovému líčeniu očí. 

Posledný balíček zahŕňa znova rúž, tentokrát vo výraznom "femme fatale" odtieni Radiant Raisin, jemný CC krém vo veľmi svetlunkom odtieni Nude (ja ho tiež testujem a môžem povedať, že hoci by som ho nazvala skrátka tónujúcim krémom a žiadym CC krémom, nie je vôbec zlý :) a kopu vzoriek ázijskej kozmetiky. 

A čo spraviť, aby ste vyhrali?
1. Sledovať nás cez GFC alebo na našom FB (v komentári dajte vedieť cez čo sledujete, aby sme si to mohli potom overiť)
2. Pridať komentár, kľudne sa s nami podeľte z hocičím, čo máte nové, či sa tešíte na jar.. :) A nezabudnite na mail!
3. To všetko stihnúť do 9.3.2014, 20:00

Viem, že je teraz giveaway všade plno, ale na to by som sa nesťažovala :D Dúfam, že sa vám ceny páčia a že sa zapojíte.

Vaša Nikavero (a LadyZet)

Môže sa vám tiež páčiť

56 komentárov

  1. Sledujem vás už dlho cez GFC ako Andrea
    Giveaway je krásna, ťažko vybrať, ktorý balíček sa mi najviac páči, ale ako lakomaniačka sa najviac prikláňam k č. 1
    A na jar sa veru už teším, každým dňom je bližšie a bližšie.
    simakova.andrea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paci sa mi balicek c.2.
    mail: kypto@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balicek c.1, jednoznacne. Krasne farby :)
    mail: maria.jamroskovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem ako Berenice :)
    tie ceny sú super, najviac sa mi pozdáva balíček č.2
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, ten prvy balicek je fakt nadherny a ten balzam je pery je fakt zlaty :)))) Na jar sa tesim strasne moc, momentalne som v cine a mame tu stale hmlu a sice okolo 10 stupnov, ale ked nesvieti slniecko, tak to je pocitovo zimsie :) Uz sa neviem dockat, kym budem moct nosit jarny kabat :)

    sledujem cez GFC
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetky balíčky vyzerajú super, ale jednotka je asi top.
    mail: galkova.maria@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem cez GFC aj FB. :)
    Jednoznačne 3! Super vecičky, tmavý rúž je tajomný a nakoľko práve vyberám nový Asian BB cream, vzorky by teda bodli. ;-)
    Mail: 120cali@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz
    balíček č.2
    Moc se těším na jaro a moc si přeju najít práci.Chci si teď pořídit doma vyráběnou kosmetiku.A krom čtení blogů mi dělá radost přítel a dcera.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi podarená giveaway, ten cupcake v prvom balíčku je rozkošný a tá voňavka vyzerá fakt úžasne!
    Sledujem na oboch, nataly adameová
    natalyadameova@gmail.com
    A tak nové... dneska sa po mesiaci vraciam domov z Paríža a strašne sa teším na kamarátov a dúfam, že už bude u nás teplejšie, pretože sa strašen teším na jar a na to ako vytiahnem conversky♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeej, prvy balicek je uzasny!!:)
    ja sa tesim najviac na tu neskoru jar, ale to ze sa uz takto otepluje ma neskutocne tesi :)
    sledujem cez gfc aj fb :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sledujem cez FB (Lucia Filova)
    mail:simplemente.lucy@gmail.com

    Pekne ceny a pekne balicky :-)
    Krasnu jar vsetkym!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hezká GA :) Líbil by se mi první balíček :)
    janescolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sledujem cez GFC
    Páčia sa mi všetky balíčky, najviac však balíček č.1
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Gratulko dievcata ;) Vybrali ste krasne vecicky, hoci najviac ma zaujala prva moznost, najma ten balzam na pery v tvare cupcake je skvely :)
    Sledujem cez aj aj. No a na jar sa velmi netesim lebo ma caka dopisovanie diplomovky a dorabanie experimentov, priprava na statnice, obhajoby, podavanie prihlasok alebo hladanie zamestnania a podobne nemile veci, ktore by som radsej odsunula. Na travenie casu vonku na slniecku asi cas velmi nebude :/ Ale teda tesim sa na leto, ked toto vsetko bude za mnou :)
    schnegy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem cez gfc:) Ten balzam má krásny obal, inač pekné ceny sú vo všetkých troch :) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem cez gfc.. :))
    Balíčky sú super a najviac sa mi páči 1. alebo 3. :)) A už sa veľmi teším na jar, kedy konečne bude aspoň o niečo teplejšie a budem môcť odložiť zimné bundy a kabáty.
    iva.skalicanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sledujem cez gfc, balicky su skvele, nad tou vonou prave rozmyslam ci kupit ci nie :)
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vsetky balicky su super a rovnomerne namiesane..ale ked je nutno len jeden, vybrala by som si balicek c.2 :)
    Sledujem ako Siu Peackapples a najdete u mna na blogu aj mail, keby sa na mna nahodou stastie usmialo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ooo ten prvy balicek vyzera viac ako lakavo. Na jar sa tesim velmi, hlavne na korcule.
    sledujem cez GFC: Nikola Guzmicka a Bloglovin: Nikola
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem cez fb, momentálne totálne chorá ale nevadí :) číslo jeden je úplne najlepšie ale ak tie ostatné ceny stoja za to :)
    marta.fanfarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. gratulujem aj ja,aj ja som februarova (samé dvojky v dátume:)
    na jar sa teším,slnko ma dobíja energiou,a budem opäť učiť cviká prvákov,na to sa teším velmi :)
    lu-cinda(at)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem cez fb, ja sa poteším hocijakej cene ...:), všetky sú super, gabriela.fejcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sledujem ta cez FB(Detti Macsó),aj GFC(Detti)
    moja email adresa je: bmacso@azet.sk
    Na jar sa uz tesím moc,kedze od januara som musela lezat doma,mala som zlomenú nohu :/
    Vsetky balicky sú krásne, najma tá 2. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. sledujem cez GFC ako MimsLady :)
    miriama.vargova121@gmail.com
    Najviac sa teším na svieži vzduch a prekrásne prechádzky s mojim drahým :)
    páči sa mi balíček 1. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. sledujem cez GFC a Bloglovin :)
    tims.sobotova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ahojte dievcata :) vas blog sledujem uz dlhsie - sadli ste mi recenziami aj napadmi :) minule som vdaka vasej recenzii kupila svoj prvy ruz v zivote - NYX - len mali merlot vsade vypredany takze som skusila Perfect Red - vydrzi vecnost,dokonca aj moje nenapravidelne oblizovanie pier :) ze som realne doteraz nevedela,ze sa date sledovat cez FB (moja prevelka chyba,usetrilo by mi to pravidelne klikanie na blog +refresh) proste by som si pockala na vas novy komentar na FB :) prajem vela tvorivych napadov a dalsie skvele inspiracie :) wawrekova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    balíček č.3
    Gratulujem k narodeninám a teším sa na nové recenzie a články :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    balíček 2. je úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sledujem cez GFC
    mirindapo@gmail.com
    prvy a druhy balicek su super

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC: Ivet
    ivet1624@seznam.cz
    První se mi líbí nejvíc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC,FB: Lucia Balintová
    páči sa mi tretí balíček :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduji všude, jak tady přes GFC, tak na FB jako Lucie Martináková
    Balíčky jsou úžasné všechny a tohle je rozhodně nejlepší Giveaway na kterou jsem v poslední době narazila :)
    Jinak na jaro se těším jako malá, stejně jako na jarní nákupy, ale teď bych si chtěla pořídit spíš nějaké vybavení do bytu, tak uvidíme, jestli nakonec oblečení a kosmetice aspoň trochu odolám :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovedaťOdstrániť
  33. gfc: kiki
    nejvíc se mi líbí balíček č.2 a těším se až bude opravdové jaro a ne zima co si hraje na jaro :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. jeej ten prvý balíček je úplne rozkošný! :) a rozhodne sa teším na jar, priam ju už potrebujem.. sledujem cez fb ako Zuzka Martincová a potom cez bloglovin..
    z.martincova@hotmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. všetky tri balíčky vyzerajú dobre :)
    vik.ppop@gmail.com
    GFC: Vik Ppop

    OdpovedaťOdstrániť
  36. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    barborqaaa1@azet.sk
    velmi pekné ceny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Najviac sa mi páči asi balíček 1 a potom balíček 2 :) Sledujem cez facebook, ako Veronika Kseňáková :) Mail je veronika.ksenakova@gmail.com

    A na jar sa teším, pretože všetko "ozelenieva a ofarebnieva" a začína sa otepľovať a na jar mám narodeniny :3

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Tesim tesim! FB
    Vhiselska@gmail. Sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Zuzana Pechacova
    FB: Zuzana Petrusova Pechacova
    z.pechacova@gmail.com
    Na jar sa neskutocne tesim, toto pocasie ma ubija, telo ziada vitamin D :)
    vsetky tri baliky su super :), A dodatocne GRATULUJEM k narodeninam

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC Aelin
    monikabullova@gmail.com
    balicek 2 vyzera absolutne bozsky teda vsetky ceny ale tento sa mne najviac paci
    Na jar sa tesim ze sa idem stahovat do Holandska

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: Michaela Crash
    FB: Michaela Šutková
    msutkova@gmail.com
    Úplne jarné balíčky ste vymysleli dievčatá! Presne k mojej jarnej nálade. Už len nech je teplejšie a bude všetko dokonalé. =) Všetko naj dodatočne k narodkám! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Hello ladies,
    sledujem cez GFC a tiež stalkujem na FB :)
    Na jar sa teším veľmi preveľmi, pomaly sa už predlžujú dni a hrubé svetre som poznášala do skrine,tak už nie je cesty späť :))
    balíčky sú parádne všetky,mňa najviac oslovil ten tretí-kvôli farbe rúžu a vzorke obľúbeného skin food :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Strašne sa mi páči ten Holika Holika balzam na pery :-).
    Sledujem cez gfc, ako Nat :-).
    Jari sa nemôžem dočkať, akurát včera som bola aj robiť šatníkové zásoby na jar :-D. V drogérkach čoraz častejšie pokukujem po pestrých rúžoch, ktoré sú na jar ako stvorené. Už len nech sa poriadne oteplí a stmieva najskôr o siedmej a budem úplne spokojná :-D.

    OdpovedaťOdstrániť
  44. skvelo ste to nabalili... :)
    najviac sa teším ako vytiahnem na jar koženú bundu, ktorú som v jeseni nestihla poriadne vynosiť... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  45. 1-sledujem myslim ze cez obe ;)
    2- pekné ceny baby, ale jednotku ste vychytali najviac podla mna ;)
    3-mail: killer@privatnet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Sledujem cez FB ako Alžbeta Kuchárová
    Na jar sa neskutočne teším,dodáva mi pozitívnu energiu. Dnes som bola so sestrou na prechádzke v prírode a toľko kvetov, čo sme našli, neskutočné
    baličky su pekné, ale najviac ma zaujal asi 1.
    bedla111@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Všetko najlepšie teda prajem :)
    Sledujem cez GFC :) ceny sú super, najviac sa mi páči 3 balíček :) a už sa nemôžem dočkať jari/leta "slnko ma dobíja" :)
    LenuskaDurajkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Všechno nejlepší! Další takové roky! :)
    Sleduju na FB :) jako Veronika Cabalková - vcabalkova@gmail.com
    Nejvíc mě zaujal asi první nebo poslední balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC Stanislava Tokolyova
    email tokolyova.stanislava@gmail.com
    potesil by prvy balicek hlavne pre ten lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Ahoj,
    sledujem cez GFC aj cez FB, ako Katka Horňáková.
    Obitri balíčky sú veľmi pekné, ale najviac sa mi asi páči ten prvý.
    Čo sa týka tej jari - už sa neviem dočkať, to je pre mňa veľmi nezvyčajné, ale už potrebujem poriadnu dávku kvalitného bioslnečného jasu :)
    k.hornakova@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Ahojte :-) sledujem vas cez FB Oľga Petríková. olga.petrikova@centrum.sk
    Milujem vonu jari,ked vsetko kvitne prechadzky v prirode :-)
    Paci sa mi balicek č:1

    OdpovedaťOdstrániť
  52. krááásne ceny,hlavne tie prvé dva balíky sú skvelé! :)
    sledujem cez gfc ako Lizzy
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  53. ahojte kočky vas sa neda nesledovat
    sledujeme vas na GFC aj FB Ela a Ika
    balicky su uzasne myslim ze kazda by sa potesila :)
    revise.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Sledujem vás cez všetko, čo sa dá a ešte aj osobne :D (a bit creepy,ha? :D )
    Tie balíčky vyzerajú super, potešil by ma hociktorý!
    A čo si budeme klamať, momentálne sa najviac teším na to, kedy už budem mať na stole dve kópie zviazanej a dokončenej diplomovky.
    Ale pekná kozmetika od Avonu by určite bola dobrou motiváciou k písaniu! :)

    strawberryanna2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta