Šité náušnice

8:00

 Čím som staršia, tým viac mám pocit, že môj osobný vkus v obliekaní a doplnkoch sa pomaly ale isto vykryštalizoval. A aj preto som schopná niečoho, čo by mi pred pár rokmi ani len nenapadlo – a to kúpiť si jednu vec vo viacerých farbách. Kedysi som to brala ako absolútne tabu, veď prečo si nekúpiť niečo nové, ďalšie a iné, teraz to beriem skôr ako dobre zváženú investíciu. Pretože keď nájdem niečo nadčasové, niečo čo mi sadlo a doslova som sa do toho zamilovala, viem, že to budem nosiť veľa, veľa, veľa... :)


Naposledy ma takto nadchli nádherné ručne vyrábané šité náušnice zo Sashe od predajkyne menom Vanssie. Prvý pár som dostala na Vianoce a tak precízna práca a kvalitné materiály použité pre zhotovení ma presvedčili, že ich potrebujem viac. Vanssie používa na vytváranie svojich náušníc kryštáliky Swarowski, kvalitné koráliky a strieborné puzetky, ktorých sa nemusia báť ani alergici. Jej náušnice sú jednoduché napichovacie, a to je práve typ, ktorý preferujem a nosím najčastejšie.

Prvé boli v jemnom hnedozlatom odtieni, ktorý veľmi pekne ladí s mojími ryšavými vasmi. Autumn leaves majú v sebe zakomponovaných aj pár zelených korálikov, čo im dodáva na zaujímavosti. Sú výrazné, ale pritom dostatočne jemné aj na denné nosenie.

Bola to jednoducho láska a ja som preto začala pokukovať, ktorý odtieň by sa mi hodil najviac. Ostala som pri farbe, ktorá sa v mojom šatníku vyskytuje najčastejšie (aj keď na to nie som práve hrdá), a to čierna. Ale náušnice s názvom Black nie sú len tak jednoducho čierne. Kryštálik, ktorý Vanssie použila má neuveriteľnú hĺbku a na uchu preto vyzerajú naozaj čarovne. Práca je rovnako precízna a náušnice vyzerajú bezchybne.

Sestra tiež musela uznať, že tieto náušnice stoja za to, a preto si aj ona do svojej rozsiahlej zbierky bižu pridala jeden pár. Siahla po farbe, ktorá jej v zbierke chýbala – modrej. Náušnice Deep Ocean sú o trošku žiarivejšie ako na oficiálnych obrázkoch na Sashe, avšak na kráse im to neuberá. Možno trošku menej verzatilný kúsok pre konzervatívca aj ja, ale ak chcete rozžiariť svoj outfit, budú správnou voľbou.

No a posledný pár som dostala na narodeniny, bol z môjho wishlistu a ostala som v neutrálnej rodine farieb – tmavšej hnedej. Náušnice s menom Caramelsú na prvý pohľad podobné mojim prvým Autumn Leaves, sú však tmavšie a sýtejšie, kryštálik je verný svojmu menu a má krásnu teplú hnedú karamelovú farbu. Znova kúsok dokonale ladiaci s mojimi vlasmi. :)

A čo som ešte nespomenula, je výborná cena, tieto skvosty Vanssie predáva len za 8,50€, čo je super, ak sa pozriete na obdobné šité šperky na Sashe, ceny zvyknú byť aj dvojnásobné. Tiež oceňujem milý prístup predajkyne, bola ochotná vyjsť v ústrety aj keď momentálne nevyrábala náušničky na objednávku a celkovo s ňou bola špičková komunikácia.

A keď už hovoríme o šitých náušniciach, spomeniem vám aj krásne háčkované náušnice, ktoré som dostala na Vianoce (i keď až po Vianociach). Ide o výtvor dámy s pseudonymom Minikri a jej výrobky nenájdete, bohužiaľ, na Sashe, ale len na jej FB stránke, kde ju môžete kontaktovať a dohodnúť sa na podrobnostiach. Ja som dostala veľmi pekné visace náušnice zelenej farby, ktoré som nosila veľmi často počas chladnejších dní k mojim zeleným svetrom. Náušnice sú tvorené veľmi šikovne a na uchu vyzerajú veľmi pekne.
Sestra dostala veselší, kvetinkový kúsok, ktorý podľa mojej mienky bude viac sedieť mladším slečnám, ale potešiť môže aj samy, ktoré preferujú rozkošnejšiu dievčenskejšiu módu. Bohužiaľ nemám foto, ale vyzerajú takto.


Ako je to u vás, kupujete si oblečenie/doplnky aj vo viacerých farbách? Páčia sa vám šité náušnice?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Fakt krásne A tie farby super škoda že ja náušnice nemôžem :( hneď by som objednávala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej tie napichovacie sú super, ja tento typ nosím tiež najčastejšie a tiež mám pár vo viacerých farbách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow su krasne! Pozeram, ze Vanssie robi aj krasne nahrdelniky...hmm ^^.. Nemozem uz tolko citat blogy, lebo stale sa na nieco namotam aaaaaa!:D

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie prve by som ani nepovedala že su šite ale su krasne velmi:))

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta