Záhada menom Crazy Rumors

8:00

Nebude pre vás novinkou, že sme sa so sestrou stali veľkými fanynkami balzamov na pery Crazy Rumors. Veď prečo aj nie, sú 100% prírodné, dajú sa kúpiť v nespočetných príchutiach a ani ich cena nie je vysoká (na iHerb 2,77 USD). Avšak s každým ich ďalším nákupom sa začala zvyšovať naša nespokojnosť - ich pomerne mastná, na perách sa topiaca konzistencia bola zrazu fuč.

Problémom je, samozrejme, zloženie, ktoré sa líši takmer u každého kusu - iné je na balzamoch, ktoré sme kúpili ako prvé, iné sa uvádza na stránke a iné je na tých, ktoré sa k nám dostali naposledy. My sme si zamilovali Crazy Rumors, ktoré majú na prvom mieste v zložení Extra panenský olivový olej - ten dodal balzamom tú správnu kĺzavosť a ich jednoduché nanášanie pri akýchkoľvek teplotách.

Pre porovnanie, väčšina balzamov má na iHerb uvedený ako prvý v zložení jojobový olej, a to aj pri kúskoch, ktoré máme doma a vieme, že to tak v skutočnosti nie je. Viď napr. balzam Spiced Chai, ktorý som mala doma a na prvom mieste mal olej olivový.

No a nakoniec sú tu balzamy, ktoré máme momentálne doma - tie majú ako hlavnú zložku makadamiový olej. Čo je všetko pekné, veď je to tiež výživná zložka, avšak očividne má úplne inú konzistenciu. Balzamy sú oveľa tvrdšie a dobre nanášať sa dajú len pri izbovej teplote a na suché pery, inak sa po nich len zbytočne šmýkajú a neostáva na nich žiadna ochranná vrstva. 


Dôsledkom je teda to, že pre mňa sú balzamy funkčné len na domáce použitie. Musím však povedať, že ich stále používam veľmi rada. Ak si ich totiž nanesiem na suché pery, výživa je naozaj super, tým, že je hutnejší mi na perách vydrží oveľa dlhšie ako mastné balzamy a ochráni ma tak pred vetrom i mrazom. Navyše vytvorí dokonalý podklad pod rúž. Preto by som Crazy Rumors ani v tejto forme úplne nezatracovala. 

Osobne mám však v tom zložení trochu zmätok - prečo je stále iné a aké je vlastne aktuálne? Trošku sa obávam, že to bude to s makadamiovým olejom a tie Crazy Rumors, do ktorých som sa zamilovala sú už pasé. Ak nad tým uvažujem, konzistenciou sa tým pôvodným veľmi podobajú prírodné balzamy Hurraw, mne však všetky, ktoré sme doteraz vyskúšali, divne smrdia a chutia, v každej príchuti silne preráža vôňa základných olejov a masiel, čo mne prekáža. Sestre to však nevadí, takže to bude skôr individuálna záležitosť.

Máte doma nejaké Crazy Rumors balzamy? Aké zloženie majú?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. Konečně mi někdo vysvětlil proč jsem s první objednávkou před rokem byla spokojená a teď ne.Mám žvýkačkovej s makadamiovým olejem a dokonce mám pocit,jako by tam byly nějaké kousky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak toto je ešte horšie ako u tých mojich. Najviac ma štve, že neviem či je to len pri niektorých konkrétnych kusoch alebo menili zloženie všeobecne, na ich oficiálnych stránkach sa k ničomu neviem dopátrať.

      Odstrániť
  2. ja som ich ešte neskušala ale chcela by som s kávovou príchuťou keďže iné balzamy som s kavou nevidela ešte asi aj hurraw takže uvidim:)) pekny članok

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já mám nejradši hurraw a tento rok jsem vyzkoušela super eos, ale crazy rumors jsem ještě nezkusila

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja mám doma Crazy rumors pomodos Mint Chocolate a tiež ma v zložení Macadamiu - no je pravda, že je to oveľa tuhšia pomáda ako som bola zvyknutá, ale milujem tu mätu v pomáde, pretože príjemne a jemne pery ochladzuje. Teraz som si objednala EOS pomádu a tá ma v zložení olivový, kokosový, jojobový olej, včelí vosk a bambucké maslo, takže vkladám do neho všetky pomádové nádeje :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. EOS som si pred pár rokmi doniesla z USA a boli naozaj príjemné, aj keď menej hutné a hydratačné, také do kabelky :)

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta