Vyhodnotenie narodeninovej giveaway ;)

20:56

S míňajúcimi sa týždňami a približujúcim sa dátumom odovzdania mojej diplomovej práce sa zvyšuje môj stres a znižuje frekvencia prispievania na blogu. Dúfam však, že mi to odpustíte a ja vám za to prezradím, kto vyhral našu oneskorenú narodeninovú giveaway. Žrebovalo sa klasicky cez random.org a balíčky sa nám podarilo rozdeliť podľa prianí víťazov :). Zúčastnilo sa 54 súťažiacich (komentárov pod článkom je 56, avšak 2 z nich boli len upresnenia mailových adries).

1.výhra

Prvý balíček si odnesie majiteľka komentára s číslom 34 - Zuzka Martincová.

2.výhra

Balíček s CC krémom a výrazným rúžom poputuje k majiteľke komentáru 31 - Lucke Balintovej
 3.výhra

No a posledný balíček dostane komentár číslo 2 - Miroslav Judiak

Ďakujeme pekne všetkým zúčastneným, gratulujeme víťazom (a píšeme im maily) a tým čo nevyhrali ako vždy odkazujeme, že ďalšia giveaway je za rohom :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. ďakujem ďakujem ďakujem!! ešte som nikdy nič nevyhrala, takže asi viete ako veľmi sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji, já snad budu mít štěstí příště :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta