Profesionálny styling vlasov s OSIS+ a L´Oréal Professionnel

10:47

Dnešný článok som zvažovala dlho. Napísať o týchto produktoch, nenapísať? Sú tak špeciálne, že si zaslúžia vlastný príspevok? Reč bude totiž o profesionálnych kaderníckych stylingových prípravkoch na vlasy, ktoré nie sú síce bežne dostať v obchodoch, ale dajú sa zakúpiť v salónoch alebo cez viaceré webové stránky.
Osobne si kvôli svojmu typu vlasov, ktoré sú kučeravé, nepotrpím na nejaký extra styling, keďže len málokedy vlasy žehlím, fénujem alebo tvarujem inak, ako je ich prirodzená poloha. Avšak aj tak by som rada od svojo účesu dve veci, a to objem a definovanie kučier. A aby to tak ostalo aspoň to 2 dni.
A divili by ste sa, zatiaľ som nebola schopná tieto atribúty docieliť pomocou drogériových prípravkov. Preto som sa rozhodla siahnuť po produktoch OSIS+ a L´Oréal Professionnel, čiže po profesionálnych odnožiach značiek Schwarzkopf a L´Oreál.

Podľa svojich preferencií som u OSIS+ siahla práve po tvarovacom kréme na kučery, objemovom spreji a keďže kučeravé vlasy sú vždy takmer bez lesku, prihodila som aj lak na vlasy s leskom. Vo všeobecnosti majú produkty, ktoré používam len nízku tužiacu schopnosť.

1. OSIS+ - Curl Me Soft tvarujúci krém na kučery (150ml, na webe od 5,20€)
Ak poviem, že toto je už druhé balenie, ktoré so sestrou používame, bude to hovoriť asi za všetko. Tento stylingový krém sa nanáša na vlhké vlasy a dokáže bez problémov skrotiť kučery bez toho, že by zlepoval vlasy. Tiež ich nezaťažuje. Nevýhodou (ale očakávanou vzhľadom na predchádzajúce vlastnosti) je to, že tento efekt nie je dlhodobý, tvar vlasov sa udrží približne 2 dni. To som však ochotná odpustiť :). Majiteľkám vlnitým a kučeravým vlasom môžem len odporúčať, lacnejšie alternatívy z drogérie sa na neho nechytajú.

2. OSIS + Hairbody Volume - Objemový sprej uľahčujúci rozčesávanie (200ml, na webe od 5,40€)
Produkt, ktorý neoslnil, ale i tak ho rada používam. Ide naozaj o zláštne kombo, kde má sprej pomôcť s rozčesávaním a zároveň aj dodať vlasom objem. Nanáša sa takisto na vlhké vlasy a rozhodne pomáha s ich rozčesaním. S objemom je to však horšie, efekt tam nejaký je, ale naozaj minimálny. Krásne však vonia a vlasy sú po jeho použití také hebkejšie. Rozhodne ale nejde o "must-have" produkt.



3. OSIS+ Sparkler Finish sprej pre lesk (300ml, na webe od 6,10€)
Asi najväčšie sklamanie. Ako som už písala, kučeravé vlasy majú kvôli svojej štruktúre len málokedy krásny zdravý lesk ako pri rovných vlasoch. Tento fakt ma, samozrejme, neteší, preto som sa rozhodla, že im skúsim pomôcť sprejom pre lesk. Tento sprej funguje čiastočne ako lak na vlasy a neobsahuje žiadne trblietky. Efekt? U mňa okrem krásnej vône veľmi minimálny. Neviem, možno sú tie kučeravé vlasy tak beznádejné, že im nepomôžu ani takéto špeciálne výrobky. Ako by fungoval u rovných vlasoch netuším, ak ste ho skúšali, budem rada, ak mi postrehy napíšete do komentov.

4. L´Oréal Professionnel Série Volumetry Root Spray (125ml, na webe od 8,80€)
Túžbu po tomto spreji vo mne vyvolal šikovný marketing značky L´Oréal, ktorá raz ku niektorému z časopisov priložila vcelku obsažnú prílohu o starostlivosti o vlasy a ich stylingu. Samozrejme, tento výrobok sa tam spomínal asi 5-krát a ja som bola 100% namotaná. Sprej sa tak dostal na môj wishlist a dostala som ho ešte na Vianoce pod stromček.  
Prvá vec, ktorá ma zarazila, bola nie úplne príjemná citrusová vôňa, ktorá skôr pripomína niečo na čistenie kuchyne ako prípravok na vlasy. Ďalej obsahuje zložky, ktoré vlasy výrazne vysušujú, ako alkohol alebo kyselinu salicylovú. Čo je možno fajn, ak máte vlasy nielen bez objemu, ale aj rýchlo sa mastiace. Môj prípad to však nie je.
Jeho účinnosť sa však  do určitej miery poprieť nedá, s objemom určite pomôže, vlasy sú vzdušnejšie a objem sa drží od korienkov. Jeho cena je ale vysoká, a preto o ňom nie som až tak presvedčená.

Takže, odporúčala by som zainvestovať do profesionálneho stylingu? Áno i nie. Výrobky sú rozhodne kvalitnejšie a efektívnejšie a minimálne voňajú "tak ako od kaderníka". Avšak ako aj u dorgériových vecí, aj tu si musíte nájsť to svoje, pretože vyššia cena a profesionálna kategória neznamená, že vám automaticky musia sadnúť. Ja si opakovane kúpim len OSIS+ Curl Me Soft tvarujúci krém, inak budem hľadať ďalej.
Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. taky jsem vždy ve velkoobchodě pro kadeřníky na tuhle značku koukala, ale nikdy mě nějak za tu cenu nepřesvědčila.... tátovi jsem kupovala l'oreal homme pro zářivé šedé vlasy (hold není to mladík, že? =D) byl šmoulově modrý vlasy mu rozzářenější udělal, ale také žádná závratná změna, že by měl krásné vlasy jako třeba Lagerfeld (má svoje bílé ne? nemá barvené) takže to mě přesvědčlo, že jsou to asi jen zbytečně vyhozené peníze =/

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som skúšala aj pár profesionálnych šampónov a kondicionérov a musím povedať, že tie ma tiež nejako extra nepresvedčili, určite sa nedá tvrdiť, že ak je niečo kadernícka kozmetika, vlasy budú pri jej používaní vyzerať akoby ste práve vstali z kaderníckeho kresla, to je myslím, o niečom inom (profesionálnom strihaní a stylingu). Ale ako vravím, napr. u toho Curl Me Soft som obdobne dobrý produkt v nižšej cenovej kategórii nezohnala..
      Nikavero
      Nikavero

      Odstrániť
  2. Tazko sa to da povedat, niektore veci stoja za to a ine nie. Z tychto som nemala ani jedno, ked ide o kadernicke veci mam rada Matrix a Macadamiu ale ak by som videla nieco z tohto v dobre akcii nebranim sa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta