Letný tag 2014

8:30

Keďže je uhorková sezóna, používam minimum make-upu, intenzívne zarezávam v práci a nič fenci-šmenci nerobím, námetov i času na články je pomenej. Preto som sa rozhodla, že si leto môžeme spríjemniť jednoduchým a rýchlym Letným tagom, ktorý som náhodne našla na Youtube. 

1.Obľúbený letný bronzer
Ako iste všetci viete, som bledá osoba, niežeby som sa nikdy neopálila, ale trvá to vcelku dlho a ja sa nezvyknem cielene opaľovať, preto počas leta nejako výrazne nezhnednem. V bronzeroch sa z tohoto dôvodu nevyžívam, na úplne bledej pleti mi poväčšine prídu dosť neprirodzené, hlavne ak sa nenanášajú s citom. Ja bronzer používam hlavne na jemné kontúrovanie alebo ak si zvyšok make-upu naozaj žiada pleť trošku rozžiariť. Mojím obľúbeným bronzerom je NYC bronzer v odtieni Sunny. Nie je pritmavý ani príliš oranžový a hlavne, neobsahuje trblietky, čím sa stáva veľmi praktickým na kontúrovanie. Ak chcem rozžiariť lícne kosti, zvyknem použiť tento prastarý zapečený očný tieň od Essence (ktorý sa už tuším, bohužiaľ, nepredáva), ako rozjasňovač je naozaj peckový!


2. Ležíš v sieti na tropickom ostrove, na akom nápoji si pochutnávaš (Obľúbený letný drink)?
Pri tejto otázke ma automaticky napadnú alkoholické miešané drinky :). V taktomto prípade som klasik, mám rada miešané drinky s bielym rumom – teda mojito, pinacoladu a podobne. Ale rada by som vyskúšala niečo niečo nové a netradičné, avšak mám pocit, že naraziť na kreatívneho barmana je naozaj umenie, hlavne v slovenských podnikoch – človek je rád, ak mu aj osvedčené drinky spravia poriadne.

No a ak si odmyslíme alkohol, v lete si rada pochutnávam na vode, do ktorej dám mrazené lesné ovocie (jahody, maliny, ríbezle..) a lístky mäty. Chutí to skvelo, a to dokonca aj bez pridaného cukru, ktorý sa tradične dáva do limonád.


3. Obľúbený letný produkt na pery
Budem za suchára ak poviem, že balzam na pery? :D Lebo to je asi jediné, čo počas horúcich dní používam pravidelne. Momentálne mám najradšej svojho „Jazveca“ – Badger Lip Balm s príchuťou Highland Mint. Zbožňujem mentolové balzamy a tento nie je výnimkou. Navyše má úžasnú konzistenciu.
zdroj

Čo sa týka farebnejších vecí, z farieb u mňa vyhráva koralová červená – ak by GOSH Lip Laquer v odtieni Hot Lips nemal takú mizernú výdrž, nosila by som ho hádam aj každý deň.


4. Bazén alebo pláž?
V momentálnom stave by som povedala, že čokoľvek :D Ale vo všeobecnosti som za obe varianty. More mám rada, avšak mám pred ním rešpekt a nie vždy je tak čisté a tak teplé ako by som si predstavovala, preto na dovolenke nepohrdnem ani bazénom. Niekedy je to proste pohodlnejšie ;)

5. Letom pobláznené vlasy – aký je tvoj must-have produkt na ich úpravu?
Predpokladám, že tými pobláznenými vlasmi sa myslia vlasy poničené slnkom, chlórom či morskou vodou – čo mne až tak nehrozí, keďže nedovolenkujem. Avšak aj na moje vlasy má slnko a prípadná vlhkosť vplyv. Situáciu riešim stálicami v mojej starostlivosti o vlasy. Krémom na kučery OSIS+ a dvojfázovým sprejom Gliss Kur. Krém na kučery pomáha mojim vlasom udržať si tvar a zabrániť krepatosti a dvojfázový sprej Gliss Kur pomôže, keď sú vlasy na dotyk suché a je ťažké ich trochu rozčesať a upraviť.


6. Opaľovanie alebo samoopaľovanie?
Ako som už spomínala, len málokedy sa zvyknem cielene opaľovať, aj na dovolenke sa opálim skôr počas kúpania v mori alebo prechádzok ako počas opekania sa na lehátku. Z článov o opaľovaní vám určite už došlo, že preferujem vysoké ochranné faktory a obmedzený pobyt na slnku, preto termín „opaľovanie“ beriem dosť s rezervou a rešpektom, pretože pokožku máme len jednu.
Čo sa týka samoopaľovania, rozhodne nie som proti, ale tento rok sa mi do toho akosi nechce, predsa len, je s tým trochu oštara (peelingovanie, nanášanie, nepríjemný samoopaľovací pach, potom prípadné nerovnomerné zmývanie...). Jediné miesto, na ktorom mi bledosť prekáža sú nohy, lebo ja ich mám okrem bledosti ešte aj tardične poobíjané a podobne a to teda nevyzerá dobre :D Na tento účel však používam Sally Hansen Leg Make-up.  Naozaj sa neotiera a vyzerá veľmi dobre. Ani ten však nepoužívam stále, len na špeci príležitosti, keď chcem, aby moje nohy vyzerali dobre.

7. Obľúbený letný lak na nechty
Aj tuto to bude klišé odpoveď, na leto mám najradšej žiarivé červené a koralové odtiene. Najčastejšie striedam Dermacol One Coat 115, Barry M C029 z limitovanej edície a Avon Gel Nail Polish v odtieni Fabulous. Všetky tri kryjú už v jednej vrstve a s nadlakom majú veľmi solídnu výdrž.

8. Nejaké letné tradície?
Z letných tradícii vo mne asi najviac rezonuje tradičný Bardejovský jarmok, ktorý sa koná posledný augustový víkend. Kolotoče prelínajúce sa  s tradičnými remeslami, cukrová vata, pivo, koncerty na námestí a hlavne stretnutia s rodinou a známymi sú niečo, na čo sa každoročne teším (aj keď bohužiaľ musím priznať, že kvalita jarmokov z roka na rok klesá).
zdroj

9. Obľúbený letná vôňa
V takomto teple vône obmedzujem a snažím sa neotravovať svoje okolie ťažkými či sladkými parfémami. Osobne mi niekedy v lete stačia len antiperspiranty, moji obľúbenci – Dove Go Fresh majú pomerne výrazné vône. Ak používam parfém, tak Kenzo Lamour Florale – je to svieža kvetinová vôňa s citrusovým podtónom. Používam ju rada, ale už sa neviem dočkať púdrovejších výraznejších jesenných vôní.

10. Obľúbené jedlo na grilovačke
Z mäsa mám najradšej grilované pstruhy, ale nepohrdnem ani grilovanou zeleninou (taká dobre ochutená cukina je mňam mňam).

11. Must-have letný produkt
Dermálne alebo termálne vody v spreji. Alebo celkovo voda v spreji. Vyskúšala som viacero druhov, momentálne fičím na Bioderma Hydrabio Brume a poviem vám, nič nie je lepšie ako sa osviežiť jemnou spŕškou tisícky malých kvapôčok.

12. Plány na tohtoročnú dovolenku, prípadne vysnívaná dovolenka
Keďže som len teraz začala v novej práci, na dovolenku nie je veľmi priestor ani financie. Takže si zvolím tú snívaciu časť otázky ;). Ale v tomto mám jasno. Rozhodne by som si chcela spraviť gurmánsky výlet do Talianska. O áno, mám mega stereotypné predstavy o premávaní sa po talianskych dedinkách a ochutnávaní  domácich cestovín zakončené popíjaním vínka medzi olivovníkmi. 
zdroj
Ako sa vám pozdáva tento tag? Budeme rady ak sa zapojíte, špeciálne Siu z Peacocks&Pineapples, Zuzka z blogu Purpurová lastovička a Eliška z AllIknowaboutcosmetics. :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Ahojte kočky, ďakujem za nomináciu, tag sa mi veľmi páči a už ako som začala čítať som si povedala, že by som ho mohla urobiť aj ja:) Rada som sa opätovne dozvedala aj niečo o Nikavero:)...tá voda s mrazeným ovocím ma prekvapila...to som ešte neskúšala....ja si pochutnávam na...veď sa dočítate v mojom spracovaní;) Krásny deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej to je naozaj pekný tag, myslím, že sa doňho tiež pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. přesně ten gliss kur co máš na fotce mám nejradši !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no dievčata :) ďakujem - tento tag sa mi páči a už dlho som žiaden nerobila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta