Bioreline Vitamínové sérum - prírodný zázrak?

8:30

Nemôžem tvrdiť, že by náš blog dostával enormné množstvo ponúk na spoluprácu. A popravde ani nemôžem tvrdiť, že by ma to mrzelo. Dôvodom je to, že akonáhle človek ponuku príjme, vzniká mu záväzok daný produkt otestovať. Čo by nebol problém, ale jedna osoba má len jednu pleť a aj keď som v kozmetike celkom odvážlivec,  prichádzam do fázy, keď si už na ňu nie som ochotná dať hocičo. Preto sa radšej orientujeme na dlhodobejšie spolupráce so značkami, ktoré si nekladú podmienky typu – pošleme vám niečo za 5€ a vy to do týždňa otestuje a napíšte recenziu, do článku dajte bazilión odkazov a pod.

Preto si môžete byť isté, že od nás môžete čakať len recenzie od korektných značiek a firiem.  Tím z webstránky bionatural.sk medzi ne rozhodne patrí a vy sa preto môžete tešiť na recenzie niekoľkých produktov z ich sortimentu prírodnej kozmetiky.


Začneme vitamínovým sérom od francúzskej značky Bioreline. Bioreline je organická a ekologická značka, ktorá cenovo rozhodne spadá do „high-end“ kategórie – za 32,90€ dostanete 30ml produktu. Zloženie jej výrobkov je však tomu prispôsobené, napr. toto sérum má v sebe 99% ingrediencií prírodného pôvodu, a až 95% je dokonca v organickej kvalite. Treba uznať, že je to naozaj dosť, rozhodne viac ako u väčšiny bežne dostupných, prírodne sa tváriacich značiek.


To, že som zháňala nejaké sérum ste sa už mohli dozvedieť vo viacerých článkov, preto mi toto naozaj padlo vhod. Nie je to sérum na vrásky, ktoré sa našťastie zatiaľ neprejavili, ale skôr má slúžiť na rozžiarenie a celkové oživenie pleti, čo je presne to, čo hľadám. Toto bude asi otravná informácia pre tých, ktorí nás čítajú pravidelne, ale moja pleť je normálna až zmiešaná, ak na ňu použijem agresívnejšie výrobky, zvykne sa presušiť a šúpať.  Nerobia jej dobre príliš mastné krémy a produkty s veľkým množstvom silikónov – vtedy je dosť možné, že si užijem pár dní s boľavými vyrážkami.  Preto je pre mňa veľmi dôležité nájsť výrobky, ktoré sú v rovnováhe medzi oboma týmito extrémami.

Sérum Bioreline je v praktickom balení s pumpičkou, čo je rozhodne hygienické, navyše sa dno posúva pri postupnom používaní smerom nahor, neplytváte tak žiadnym produktom. Dizajn je veľmi jednoduchý, nič čo by ma špeciálne nadchlo, ale korešponduje s „prírodnou“ tématikou.

Samotné sérum je gélové až tekuté, jedna pumpička bohato stačí na tvár i krk. Vonia intenzívne po citrusoch, na začiatku som sa až bála, či to na pleť nebude príliš drastické. Ja ho používam len večer (a aj to nie každý večer, striedam ho s Bioderma Sebium AKN krémom), môže sa však nanášať aj 2-krát denne. Výrobca neodporúča sérum vmasírovať, skôr len vklepať jemne prstami. Nelepí a vstrebáva sa veľmi rýchlo. Rozhodne však nenahrádza hydratačný krém, pleť po nanesení veľmi jemne pne a krém si takmer pýta. Ja ne neho používam ľahký hydratačný krém Bioderma Sensibio Tolerance +.

Najdôležitejšie sú však výsledky, u výrobku za takúto cenu to človek priam očakáva. Ak ich mám  zhrnúť to jednej vety, povedala by som, že na moju pokožku sérum vplýva priam geniálne. Sú presne také, ako to tvrdí výrobca  - pleť je po zobudení žiarivá a hebká, farebné nerovnosti i kruhy pod očami sú tlmenejšie a make-up sa nanáša veľmi  ľahko. Nebadala som žiadne podráždenie, neobjavil sa ani ekzém (hoci som ho pri tej intenzívnej citrusovej vôni očakávala), ani vyrážky. Rozhodne prispel k celkovému vylepšeniu vzhľadu pleti.

Ako vidíte, ja som s ním spokojná, chcem však ešte dodať pár vecí. Ani toto sérum nie je zázračné. Ak máte akné, s tým neurobí nič. Takisto nepomôže, ak sa vám pleť zblázni z iných produktov (mne naposledy neprospela kombinácia BB krému Misha – Perfect Cover s CC krémom od Biodermy. Efekt na pleti bol úžasný, avšak tie neskutočné boľavé veci, čo mi vyrašili na tvári a stále s nimi bojujem, ma razom presvedčili, že je načase Mishu hodiť do koša). Takisto nemusí sadnúť každému – sestru napr. nenadchol. Použila ho síce len dvakrát, ale  hneď nadobudla dojem, že jej s pleťou nerobí dobrotu. Ako u každého kozmetického výrobku, čo funguje u mňa, nemusí u niekoho iného.  Ja som však s efektom nadmieru spokojná a aj napriek vyššej cene budem zvažovať opätovnú kúpu.

Ako ste na tom vy, ste ochotné zainvestovať do kozmetiky plnej kvalitných ingrediencií?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Mhmm toto vyzera vazne zaujimavo :)) Inak s tymi spolupracami to mam podobne. V podstate sa da povedat, ze si uzivam tu volnost bez nich :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som akurat u teba dnes citala recenzie na olejceky a ten od Sanoflore tiez vyzera super :)
      Veronika

      Odstrániť
  2. Z obchodu Bionatural si obcas nieco objednam. Maju dobry vyber a som s nimi spokojna.
    Suhlasim s Tvojim nazorom na spoluprace. Ono to dost na clankoch aj vidiet, ze su ,,kupene" a neobjektivne. Take blogy prestavam citat.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá dobře jinak s akné zapomeň na vše se silikonama je to zkáza pro pleť a tím myslím i make-upy. Silikony jsou zkázou nejen na pleť s akné ale pro všechny pže na silikonech si pleť dělá závislost a až "ucpe" pleť úplně tak je to nenávratný krok. Jinak tohle sérum je podle mně na akné jak dělané pže citrusy v přípravcích skvěle dezinfikují, ale všeho s mírou pže vysušují (je to o množství v daném produktu)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta