Gabriella Salvete Flawless Skin Foundation (+ vyhodnotenie bleskovej giveaway)

9:00

Rozhodne nepoznám ženu, ktorá by nechcela mať bezchybnú pleť. A nepoznám kozmetickú značku, ktorá by jej dosiahnutie s pomocou toho-ktorého produktu nesľubovala. Čo poviete, nebolo by to super, keby stačilo naniesť krémik, rozmazať trocha make-upu a pleť by vyzerala ako obrázok z Vogue? Jasné, všetky vieme, že to takto nefunguje, ale v kútiku duše nám stále tlie otázočka “Čo ak..?”. A práve táto nádej  je živnou pôdou pre výrobcov kozmetiky, ktorí sa snažia k ideálu dokonalej pleti aspoň priblížiť.

Aj značka Gabriella Salvete preto prichádza na trh s novým make-upom Flawless skin, ktorý má pleť zjednotiť, rozžiariť a zároveň bojovať s jej nedostatkami – pigmentovými škvrnami a farebnými nerovnosťami. V poslednom čase je snaha skombinovať starostlivosť o pleť s dekoratívnou kozmetikou častá, nemôžeme sa však tomu diviť, doba je extrémne rýchla a všetci chcú okamžité riešenia, najlepšie v jednom kroku. Ja osobne nie som až tak veľkým fanúšikom takéhoto kombinovania, pride mi, že nakoniec nie je poriadne ani jedno, ani druhé.

Ako teda novinka Gabriella Salvete dopadla po testovaní duom sestrier z Gioia di Vivere?

Balenie výrobku je mi veľmi sympatické, po tých všetkých možných sklenených fľatšičkách a čudných aplikátoroch je ovsiežujúce znova vidieť  klasickú tubu. Nie je to nič “fancy”, ale i tak ide o jeden z najefektívnejších obalov – vytlačíte si z neho len presne toľko produktu, koľko potrebujete a keď vám bude dochádzať, dostanete z neho aj poslednú kvapku.


Samotný make-up je pomerne tekutý, nie však až natoľko, že by samovoľne vytekal. Dostupný je v 5 odtieňoch, my sme skúšali ten najsvetlejší, 01 Light. Odtieň je pre mňa naozaj vhodný, je svetlučký s jemne žltým podtónom. Neviem, či sadne všetkým bleduľkám, keďže tie majú skôr ružový podtón pleti, ale ja som bola spokojná. 

Horšie to však je s jeho výkonom. Ako, čakala som, že make-up bude mať ľahšiu kryciu schopnosť, ale že nebude mať žiadnu, to nás prekvapilo obe. Ani jedna z nás nemá vyslovene zlú pleť, sestra je na tom ešte o niečo lepšie ako ja, avšak tento make-up ponúka len naozaj jemné zjednotenie, nič viac. Na pleti je veľmi príjemný,  skôr sa cítite akoby ste si nanášali krém než make-up. Ale taký je bohužiaľ aj efekt, pleť je príjemne hydratovaná, avšak vyzerá ako by ste si na seba ani veľmi nič nedali. Výdrž je adekvátna výkonu – keďže je make-up hydratačný, po 5-6 hodinách sa nevyhnete lesku. Večer popravde už ani veľmi nie je čo odličovať.

Tuto ho máte v akcii (vľavo pred, vpravo po nanesení):

Komu by som ho odporučila? Mladým dievčatá, ktoré majú peknú pleť, na ktorej netreba veľa zakrývať, prípadne trošku zrelšej suchšej pleti, ktorej tiež nejde až tak o kryciu schopnosť, ale o oživenie a rozjasnenie.  Ak máte problematickú pleť alebo vás trápi výrazné začervenanie pleti, asi by som sa mu radšej vyhla.

Efekt na pigmentové škvrny je ešte skoro hodnotiť, ako som však už spomínala, v tomto som skeptik. Ale ak by sa mi po dvoch mesiacoch používania dramaticky zlepšil tón pleti, dám vám vedieť ;).

Ak sledujete náš FB, pravdepodobne ste registrovali bleskovú giveaway o dve tieto novinky (a dúfam, že ste sa aj zapojili ;) – a toto sú teda víťazky, ktoré make-up budú môcť vyskúšať na vlastnej koži:



Blahoželám a poprosím dievčatá, aby sa mi ozvali na mail veri.soltesova@gmail.com alebo nám napísali správu na našej FB stránke. 

Vaše LadyZet a Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta