Rúžobranie + výherca Bioderma Atoderm giveaway

8:30

V poslednom čase sa v mojej zbierke objavilo viacero nových rúžových prírastkov. Dva kúsky od Rimmelu, jeden od Catrice a jeden od americkej značky Wet n Wild. Všetko sú to kúsky výraznejšie, na zimu ako stvorené.

Od Rimmelu ide o odtieň z rady Moisture Renew v odtieni 360 As you want Victoria a z rady Lasting Finish v odtieni 120 Cutting Edge.

As you want Victoria je zo všetkých spomínaných rúžov najžiarivejší, prudko nositeľný aj v lete. Je krémový, pery nevysúša, ale ani nehydratuje. Má však jednu veľkú chybu a to, že sa počas dňa rozpíja do vrások okolo pier. Takže bez ceruzky je prakticky nenositeľný. Inak prežije aj nejaké to jedlo alebo pitie, avšak odporúčam ho aj tak kontrolovať, keďže sa častokrát objaví aj na zuboch a to nerobí dobrotu.

Cutting Edge je úžasný fialovo bordový odtieň. Pery vôbec nehydratuje a v prípade, že na nich máte suché šupinky sakramentsky ich zvýrazní. Takže bez balzamu ani na krok. Balzam však spôsobí to, že k perám rúž zle prichytáva a treba sa s jeho aplikáciou trocha pohrať. 

Od Catrice ma zasa zaujal rúž Ultimate Colour v odtieni 340 Berry Bradshaw. Nebudem klamať názov zohral pri výbere nemalú úlohu.

Barry Bradshaw je tmavší tehlovo červený rúž s ružovými podtónmi. Dá sa bez problémov nosiť aj cez deň. Jemne pery hydratuje, čo sa však odrazí aj na jeho výdrži. Mne to vôbec neprekáža a nosím ho zo všetkých spomínaných rúžov najradšej.

Posledným prírastkom je u mňa rúž Wet n Wild Megalast Lipstick 908 Sugar Plum Fairy, ktorý ako jediný nekúpite bežne v drogérii.

Sugar Plum Fairy som si kúpila cez ebay, lebo moje srdce túžilo po MAC rúži v odtieni Rebel. Sugar Plum Fairy by mal byť jeho dvojník čo sa farby týka. Je to krásny tmavoružový odtieň. Tento rúž tiež nehydratuje, ale zasa drží ako divý. Pred jeho použitím odporúčam pery opeelingovať, lebo zvýrazní každé suché miesto. Čo sa mi na ňom ale fakt nepáči je veľmi labilný obal, z ktorého rúž aj po úplnom stiahnutí vytŕča, čo spôsobilo, že som si tyčinku takmer odlomila keď som ho otvárala

Nakoniec pre vás ešte máme výhercu giveaway o sadu produktov Bioderma z rady Atoderm. Osobne som bola prekvapená, že sa vás zapojilo tak málo, očividne som hydratačné schopnosti a kvalitu týchto výrobkov nevychválila dostatočne. Avšak cena tak aspoň poputuje k ozaj pravidelnému čitateľovi, Random vyžreboval komentár s č.2, teda Martu Fanfarovú, ktorej srdečne blahoželáme a skontaktujeme sa s ňou. 



Aký je váš momentálny obľúbený rúž?

Prajeme krásne predvianočné obdobie! :)

Vaša LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. Ááaaaaaaaaa ďakujem :) ja túto sadu atoderm fakt teraz V zime zúfalo potrebujem :) som zúfalo suchá :(. Z ruzov mám už takmer sto rokov stále rovnaký odtieň :) je načase ho vymeniť ale mám rada skôr tmavo malinove :) ten prvý je fakt super ale neviem či by som ho vedela nosiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám tých rúžov veľa a všetky sú moje obľúbené :D:D Ale akurát dnes som mala Cutting Edge, ale ja s ním taký problémm nemám :) Používam ho tiež na balzam, ale mne chytá hneď na prvýkrát krásnou sýtou farbou :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. riadne farby tie tmave su krasne ale všetky ti pristanu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už dloooouho váhám, jestli si mám Cutting edge koupit nebo ne. Trpím utkvělou potřebou pořídit si fialovou rtěnku a je to to jediný, co mě v sortimentu drogerií zaujalo. Moc se mi nechce dát přes pět stovek za rtěnku od MACu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takéto farby mám aj ja rada a tebe naozaj veľmi pristanú.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vidím že posadnutosťou na rúže netrpím sama :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta