Astor Perfect Stay Concealer 001 Ivory

11:38

Nikdy som sa nestotožňovala s nánosmi make-upu na pleti a moja filozofia je skôr o tom, že je lepšie sa sústrediť na zakrytie konkrétnych nedostatkov, ako nanášať jednu celistvú vrstvu na celú tvár. Preto mám rada naozaj ľahké podkladové make-upy a vyššiu kryciu schopnosť vyžadujem skôr od korektorov. 

Chvalabohu je moja pleť vo svojej podstate okej, skôr ako červené vyrážky ma trápia kruhy pod očami, preto veľmi rada siaham po tekutých korektoroch. Ako však iste viete, na slovenskom trhu nemáme až takú dobrú ponuku a u tých, ktoré považujem za tie schopnejšie ma častokrát sklamal odtieň. Preto som ostala vo vytržení, keď som na pultoch drogérií zbadala tento extra svetlý odtieň nového korektoru značky Astor - Perfect Stay.

Balenie je úplne klasické, tubička a penový aplikátor. Nič novátorské, ale funkčné, a to je to, čo ma zaujíma. Cena v drogérii sa pohybuje okolo 4-5 Eur.

Odtieň Ivory je z celej rady najsvetlejší a musíte uznať, že na slovenský trh je to doslova beloba, len málokedy sa u nás vidí niečo, čo nemá oranžový podtón. preto môžem povedať, že konkrétne tento odtieň nemôžem odporučiť nikomu, kto nie je úplne bledý. Ja som veľmi svetlá, ale toto je trošku príliš dokonca aj na mňa :). Niežeby to nebolo použiteľné, ale jedine na kruhy pod očami, lebo táto oblasť potrebuje okrem krytia aj zosvetliť. Ale ak ide o bežné nedokonalosti pleti, tie by takto svetlý odtieň viac zvýraznil ako zakryl.

Pre porovnanie je tu obrázok s ďalšími pomerne svetlými korektormi v mojej zbierke. Astor je očividne najsvetlejší a má jemne žltý podtón.

Korektor má dosť tekutú konzistenciu, ktorá sa ale rýchlo zasychá do púdrového finišu. A to síce zaručí veľmi dobrú výdrž, ale bohužiaľ podporí tendenciu produktu zaliezať do drobných vrások v okolí očí. Áno, objavujú sa aj v mojom veku, takže neviem, ako by sa produkt správal na zrelšej pleti.
A práve kvôli tomu sa tento výrobok nedostane do mojich top výrobkov, oveľa radšej zainvestujem znova do Maybelline Age Rewind alebo budem pátrať ďalej. Lebo, čo mám z toho, že produkt drží na mieste celý deň, keď sa drží aj vo všetkých záhyboch.. Neviem, možno by pomohol hydratačnejší krém na očné okolie, ja totiž používam len vitamínové sérum a očný gél od Biodermy, avšak keď to na iné korektory stačá, preto som tuto mala robiť výnimku?

Tuto už môžete vidieť korektor v akcii (vľavo vpred, vpravo po nanesení).

Asi prvýkrát v živote môžem povedať, že som si asi vybrala prisvetlý odtieň :) Lebo tento korektor má podľa mňa viac potenciál na rôzne nedokonalosti pleti ako na to, byť korektorom na kruhy pod očami. Ja ho však inak ako pod oči používať nemôžem a v tomto smere mi, bohužiaľ až tak nevyhovuje.

Máte, skúšali ste? Aký je váš obľúbený korektor pod oči?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. Nevidim, ze by si mala nejake kruhy pod ocami. Mozno sa len velmi pozorujes :-)
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No aká náhoda, akurát nedávno som si presne tento istý kúpila :) Nie však na kruhy pod očami, ale na zakrytie nedostatkov a vyrážok. Tiež som dúfala, že keď je taký svetlý, bude pre mňa top, ale bohužiaľ musím konštatovať, že aj mňa celkom sklamal, naozaj nedrží kde má...mne sa doslova roztápa na tvári a nič nezakryje a ak ho nechám dlhšie uschnúť, tak je príliš svetlý, tým pádom sa nedá rozotrieť a robí pleť fľakatou. No aj ja teda musím pátrať ďalej, tak ak skôr narazíš na niečo skvelé, veľmi rada sa nechám nahovoriť. :) Inak recenzia je skvelá!

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uaaau super svetla farba! Ale ked to poriadne nefunguje, lezie do vrasok, je to nanic :/ Ja mam stale ten najsvetlejsi odtien od Narsu. Je super, ale napriklad uplne 12h nedava. Skoda..I ked ono sa to mozno vsetko ani neda ..svetly + kremovy + vydrzi nekonecne + nezalieza do vrasok ..existuje vobec take?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vies ze nie, ja tiez hladam make-up ktory bude drzat cely den a zaroven bude fakt vyzerat ako plet samotna.. Ale pod ocami by som radsej ozelela mensiu vydrz ako zaliezanie do vrasok. A ten NARS ma drazdi, bohvie kedy podlahnem :)

      Odstrániť
  4. Mám ho, je super na konturovanie tváre, mne sadol i tým, že mi do vrások praveze nezalieza ;-) Inak super korektor na kruhy pod očami má Max Factor, ale je to skôr taký rozjasňovač, existuje i taký make up, je to vydarené kombo ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta