Soap&Glory - Soap for the Best!

8:30

Značka Soap&Glory ma v hlave mátala už večnosť. Voňavé veci, super retro obaly, vtipné názvy (a samozrejme marketingová masáž zo strany britských vlogeriek) ma bez námahy presvedčili, že ich produkty musím nutne vyskúšať. Slabá dostupnosť a dosť vysoké ceny ma od môjho zámeru na istú dobu odradili, preto som jasala šťastím, keď som medzi narodeninovými darčekmi našla sadu s ich „best of“  kúpeľovými produktami.

Ako som už spomínala, Soap&Glory nie je na Slovensku bežne dostupná značka, v obmedzenom meradle ju nájdete jedine v pár e-shopoch (ja som ju videla na krasotika.sk), preto vám neviem povedať, koľko táto sada stála, ani to či je v UK stále v predaji. Produkty Soap&Glory sú vo všeobecnosti cenovo nad drogériovým priemerom, plné balenia (ktoré sú však väčšinou  veľké, 500ml a pod) stoja od 6 GBP. (Dajme tomu, že sa to dá cenovo porovnať napr. s takým Bodyshopom.) Táto sada obsahovala 4 cestovné balenia a špongiu, takže som si mohla vyskúšať rovno viacero produktov.


V krabičke som našla sprchovací gél, peeling, krém na ruky a telové maslo, všetky v „signature“ vôni tejto značky. Chvíľku som si ju nevedela priradiť, potom mi však došlo, že sa nápadne podobá na jeden z mojich obľúbených parfémov Miss Dior Chérie. Najprv ma to trošku zarazilo, lebo som neviem z akého dôvodu čakala nejakú sladkú, koláčovú vôňu, nakoniec som však veľmi spokojná. Miss Dior Chérie sa mi už minula, takže si ju môžem naďalej pripomínať aspoň takto. Ide o jemnú, ale typicky parfémovú vôňu, ktorá vonia po jahodách a sladkom popcorne. Znie to trošku čudne, ale verte mi, v tejto kombinácii to nejakým záhadným spôsobom funguje.

Prvým produktom je krémový sprchovací gél Clean On Me. Na sprchovacích géloch toho nie je na recenzovanie až tak veľa, takže to môžem zhrnúť do jednej vety. Nádherne vonia, je hustý, dobre pení a pokožku nevysušuje. Bonusom je, že vôňu je z pokožky cítiť naozaj dlho. Úplne bez problémov by som bola ochotná siahnuť aj po väčšom balení, ale exituje tu riziko, že mi tak výrazná vôňa začne ísť na nervy.

Druhým výrobkom je krém na ruky Hand Food. Priznám sa, že ten som ešte používala pomenej, keďže sa snažím minúť pár vecí, ktoré mám v kabelke a na nočnom stolíku už dlhší čas. S čistým svedomím však môžem povedať, že ide o vcelku príjemný krém. Patrí medzi tie hutnejšie a mastnejšie a je nutné chvíľočku vydržať kým sa vstrebe. Vôňa je naozaj silná, čo ja osobne pri krémoch na ruky nepreferujem, ale viem, že mnoho ľudí to má presne naopak a sú radi, keď vôňu z rúk cítia aj hodinu po nanesení. Tiež by som však bolo ochotná zakúpiť si plné balenie.

Pokračujeme tretím produktom, telovým peelingom Scrub of Your Life. Tuto musím povedať, že ide o totálny priemer. Vonia pekne, ale to je tak všetko. Čiastočky sú pomerne malé a efekt je preto rovnaký ako u každého sprchovacieho peelingu. Ak by som si mala vybrať, v budúcnosti skúsim radšej nejaký iný peeling tejto značky, viem že majú napr. cukrový, a tento typ peelingov používam veľmi rada.

Posledným výrobkom sady je telové maslo the Righteous Butter. Tradične môžem povedať, že ak sa vám páči vôňa tejto rady, nesklamete sa ani tuto, voňať budete výrazne a dlho. Problém je však s hydratáciou. Tá je na telové maslo neskutočne slabá, konzistencia je akoby našľahaná, ale v taktom tom negatívnom slova zmysle, maslo je proste akoby riedke na dotyk, na koži sa hneď vstrebáva a po chvíli už nie je po hydratácii ani chýru, ani slychu. Rozhodne by som nešla do plného balenia.

Som rada, že som značku Soap&Glory mala možnosť vyskúšať a ak bude príležitosť, určite by som išla aj do ich dekoratívnej kozmetiky. Vy ste od nich už niečo stihli otestovať?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Já testovala limetkový tělový peeling, pomerančové tělové máslo a krém na nohy. :) Recenzi mám na blogu někdy ze začátku roku. :) Paradoxně asi ani jedno nebylo v jejich signature vůni, takže pořád nevím, jak si ji představit. :D A asi si budu od nich muset pořídit ještě něco. :D Láká mě ten krém na ruce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som od nich nevyskúšala zatiaľ nič, ale táto sada vyzerá ako úre 12 ročné dievčatko :) Krásne jemné ružovučké :)

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY, v ktorej si môžeš zasúťažiť o kabelku, krásny náhrdelník a laky na nechty :) Nika z Break the Rules

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Darmo, na dizajne si teda záležať značka dala :) Tiež ju poznám, no ako som spomínala, hlavne z YT :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    ❀ G I V E A W A Y

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta