AVON nutraeffects - recenzia

8:30

Každý deň si vravím, že sa musím hecnúť a napísať nejaký článok. To asi hovorí za všetko. Toto je čierne obdobie vo fungovaní blogu, uvidíme ako sa vyvinie. Každopádne, sú tu ešte nejaké resty ohľadom recenzií, takže dnes krátko k pomerne novej rade AVON nutraeffects.

Ako všetci viete, voči AVONu nemám predsudky. Objednávanie z ich katalógov som si užívala počas strednej školy a užívam si aj teraz. Je to síce hop alebo trop, ale našla som už viacero klenotov (nanešťastie aj prepadákov). Z pleťovej kozmetiky sme bohužiaľ väčšinou naďabili na výrobky z tej druhej kategórie. Takže ako dopadli denné krémy nutraeffects?

So sestrou sme skúšali hydratačný krém - nutraeffect Hydration. Konzistenciou pripomínal klasické drogérkové počiny ako má napr. Garnier, je teda gélová, jemne silikónová. Krém je veľmi výrazne parfemovaný, a to je rozhodne kameň úrazu. Dlhodobo používam krémy zo sortimentu lekárenskej kozmetiky, ktoré sú určené na citlivú pleť a tie zvyknú byť úplne bez parfumácie. Preto som sa s tak silnou vôňou nevedela stotožniť. Účinky sú priemerné, krém síce hydratuje, ale vďaka spomínanej silikónovej konzistencii som z neho nemala dobrý pocit.

Lepšie si počínal druhý krém na spevnenie pleti, ktorý testovala teta. Podľa nej sa dobre rozotiera i vstrebáva a pleť oslobodí od nepríjemného pnutia a to i na problematických častiach tváre.

Ak by som to teda mala zhrnúť, určite nejde o zlé produkty, len sa v pleťovej kozmetike naozaj radšej pozerám prírodnejším smerom.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta